Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Мақсаты: Балалардың қыс мезгілі туралы түсініктерін толықтыру, қыс мезгілінің ерекшеліктері мен өзгерістерін байқауға, ауызша айта білуге үйрету. Ойын арқылы есте сақтау дағдыларын арттыру, тілдерін жетілдіру. Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, жұмбақ шешу, ойын ойнату, танданыс сәттері. Көрнекіліктер: жұмбақ жасырылған қарлар, тапсырмалар, қысқы сырт киімдер, 2 пима, шырша, қар макеті, қысқа байланысты суреттер, аққаланын пішіндері..т.б. Балалар орындықта отырады. Жүргізуші: Балалар, қазір қай мезгіл? Балалар: -Қазір қыс мезгілі. Жүргізуші: -Міне, қыста келді Бар қызығын ала келді! Айналаның бәрі аппақ Қар басты жапалақ. -Қысты балалар жақсы көресіндерме? Балалар: Иә! Жүргізуші: - Кәні, ендеше, қыс туралы тақпақтарымызды айтайық! Рамазан: Қыс келді көңілді Ақ қар жауды әдемі. Е.Алия: Ойнаймыз біз жалықпай Шана теуіп зымырап. З.Айбар: Таза ауа жұтамыз Қардан аққала жасаймыз. Н.Жаннұр: Далада қар борайды Ақ мамыққа орайды. Ғ.Али: Мұз болады қатады Жып-жылтыр боп жатады. Жүргізуші: -Өте жақсы. -Қыста аңдар түстерін ауыстырады, жүндері қалын болады. -Ал, сендер, балалар, қыста қалай киінесіңдер? Балалар: -Жылы киінеміз. Е.Санжар: Қыста біз тоңбаймыз Жылы киім киеміз. Жүргізуші: -Ендеше, біз қазір ойын ойнаймыз, кім жылдам, шапшаң екенін білеміз. Ойын: 1. «Кім тез киінеді?» (құлақшын, қолғап, күрте немесе тон). Мақсаты: Балалардың қыс мезгіліне байланысты жылы киімдерін тануға, ретімен киіне білуге үйрету. Шарты: Ортаға 2 бала шығады. Әуен ойналғанда, жарысып қысқы киімдерін кие бастайды. Кім тез киінеді, сол жеңіске жетеді. Ойын: 2. «Кім тез жүгіреді?» Мақсаты: Балалардың ойынға деген қызығушылықтарын арттыру, жылдамдыққа тәрбиелеу. Шарты: Ортаға екі бала шығады. Аяқтарына пима киіп, секіріп, белгіленген жерге тез жету керек. Кім бірінші жетеді, сол женеді. Ойын 2-3 рет қайталанады. Әуен ойналады, топқа Аққала жүгіріп кіреді. Аққала: -Бұл не шу? Бұл не қызық? Дауыстарыңды естіп, жүгіріп келдім! -Мен кіммін, балалар? -Білсеңдер айтындаршы! Балалар: -Аққала! Жүргізуші: -Біз қыс қызығына тоймай қуана-қуана ойнап жатырмыз. Кел, ортаға Аққала Балаларды ойнат жалықпа. Аққала: -Мен сендермен бірге ойнайыншы, балалар, ойнатасындар ма? Балалар: -Иә! Аққала: -Ендеше, балалар, мына пішіндерден менің мүсінімді жасап бере аласындар ма? Кім жасайды? д/ойын: «Аққала жасау». Мақсаты: Балалардың есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру, сөйлеу дағдыларын дамыту. Шарты: Балалар ортаға шығып, Аққалаға қарап, мүсінін пішіндерден жасайды. Аққаланың денесі екі домалақ пішіннен тұратынын, мұрыны үшбұрыш, көзі қара екенін түсіндіріп айтуға тырысады. Осы кезде Аққала ұйықтап кетеді. Жүргізуші: -Аққала-Аққала ұйықтама, Балаларды қудала! Балалар қашып, орындарына отырады. Аққала орнына отыра алмаған баланы ұстап алады. Ұстап алған балаға бір сурет (мысалы: қар макетін) көрсетіп, мынау не? Түсі, пішіні қандай? Шыршаның суретін көрсетіп, түсін, пішінін сұрайды. Бала жауап береді. Аққала: -Жақсы, білімді екенсін балақай. Орнына отыра ғой. Жүргізуші: -Енді айтындаршы, қыста не көп жауады? Балалар: -Қар көп жауады. Жүргізуші: -Қардың түсі қандай? Балалар: -Түсі ақ. Жүргізуші: -Қар қайдан жауады? Балалар: -Аспаннан жауады. Жүргізуші: -Мінекей балалар, аспаннан қарлар жауып тұр, жай қарлар емес, сиқырлы қарлар, сендерге тапсырмасы бар екен (жұмбақтар). Жұмбақтар: 1. Тікен-тікен тік пісте Қысы жазы бір түсті? (шырша) 2. Қыста ғана жауады, Ұстасан қолын тоңады. (қар) 3. Қыста сүйретеміз, Отыра ғап, зымыраймыз. (шана) Аққала: -Мен кетейін, балаларым, Еріп барад қарларым. Сендерді күтем алаңда, Тез шығындар ойынға. Аққала жүгіріп шығып кетеді. Жүргізуші: -Балалар, Аққаламыз кетіп қалды. Ойынымызды өзіміз жалғастырайық. Ойнаймыз ба, балалар? Балалар: -Иә! қ/ойын: «Қар мен мұз». Мақсаты: Балалардың танымдық қабілетін дамыту, дұрыс тындап, ойнай білуге үйрету. Жүргізуші: -Аспаннан қар жауады, Айналып кеп ұшады, Ұшып-ұшып айналып, Жерге қайта қонады. Балалар ақырындап айналады, жүгіреді. Қар сияқты ұшады. Жүргізуші: -Ой, балалар, күн аязданып кетті. Мұз-мұздар қата бастады. Балалар мұз боп қатып-қалады. Кім қозғалып қалса, сол ойыннан шығады. Ойын 1-2 рет қайталанады. Сюрприз: «Шанада не отыр?» Жүргізуші: -Балалар, шанада не отыр? Балалар: -Қоян. Жүргізуші: -Қоянның түсі қандай, құлағы ше? Балалар: -Түсі ақ. Құлағы ұзын. К.Дамира: Ұзын құлақ, сұр қоян Естіп қалып сыбдырды Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып секірді. Жүргізуші: -Балалар, ақ қоян қонаққа құр қол келмепті, сендерге сыйлық ала келіпті. (Сыйлық тарату). -Міне, балалар, осымен ойынымыз аяқталды. Демалатын кез келді. Қонақтармен қоштасайық. Балалар: -Сау болыңыздар! | |
Просмотров: 783 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|