Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

5,6 жастағы балаларға ойын элементтерін пайдалану
Тазабекова Шугыла Нурлыбековна, Семей қаласындағы «№ 25 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
5,6 жастағы балаларға ойын элементтерін пайдалану
Психологтар мен педагогтардың көрсетуінше, ойында баланың танымдық үрдістері дамиды. Ойын баласының ақыл-ойы дамуы үшін ғана маңызды емес. Ол оның тұтасы мен тұл,асының дамуында маңызды. Ойын балалардың басқа адамдармен өзара әрекетінің дамуына да айтарлықтай ықпал етеді. Бұдан басқа, бала ойынында үлкендердің өзара әрекеттері мен өзара қатынастарын жаңғырта отырып, осы өзара әрекеттердің ережелерін, тәсілдерін меңгереді. Құрбы-құрдастарымен біріккен ойындарда ол өзара түсінісу тәжірибесін жинақтайды, басқа балалармен келісімге келуге өз әрекеттері мен ниетін түсінуге үйренедің.
Ойында бала өз қылыөтарын реттеуді, құрбы-құрдастарымен біріккен ойында үлкендердің бақылаунсыз-ақ ұстамды болуға, ойын ережесін сақтауға үйренеді. Осы қасиеттердің баланың болашағы үшін әрине, ең әуелі мектепте қаншалықты қажет екендігін түсінідірудің қажеттігі жоқ тәрізді.
Психологтардың пайымдауынша, қөұрбы-құрдастарымен біріккен ойында жинақтаған бай тәжіоибесі бар балаға салыстырғанда балалық шақта ойынын қандырмаған, балаға мектеп оқуымен басқөа адмдармен байланыс орнату аса қиынға түседі.
Осы айтылғандардан, ойынның баланың жалпы дамуында және тәжірибесінде айтарлықтай маңызды екендігін көруге болады.
Соынмен қатар, ойын бірқатар педагогикалық міндеттерді шешуге де көмектеседі. Ойында бала өмірлік қажетті білім, іскерлік және дағдыны меңгереді. Демек, бұл балалар ойынының арнайы педагогикалық ұйымдастырудың қажеттігін көрсетеді. Оның мазмұнында баладан белгілі білім, нақты әрекеттерді орындауға талап ететін тапрсырмалар, орын алуы керек.
Мысалы, мектеп ойынын ойнау керек болса, бала әріптерді са құмарлықпен меңгеруге талпынады. Ал арнайы ұйымдастырылған дүкен ойындарында қарапайым есеп дағдыларын бекітеді. Әйтсе де осы міндеттердің шешімін табу үлкендермен біріккен ойындарды ғана жүзеге аспақ. Басқаша айтқанда, ойын жай нәрсе емес, ол балаға қанағат әкеледі, сонымен қатар, оынң дамуының толыққанды тұлға ретінде қалыптасуының аса күшті құрал болып табылатынын үлкендер, педагогтар білуі керек.
Категория: Дошколенок | Добавил: Айко1962 (2015-05-26) | Автор: Тазабекова Шугыла Нурлыбековна
Просмотров: 376 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 6:02 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru