Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Бейсембаева Жанна Ауелхановна, Семей қаласы, « Бақыт шағын орталығының» тәрбиешісі Балдырғандарға арналған көрнекіліктердің түрлі топтары Сабақ- оқытудағы ең негізгі процесс. Ендеше оны есте қалдыру, жан жақөты оқушының бойына сіңірте білу әрбір мұғалім мен тербиешінің өзіндік шеберлігін, шығармашылық еңбегін қажет етеді. Белгілі педагог К.Д. Ушинский бір сөзінде «Балалық шақта есте қалғандар өшпейді, ізі сақталады» деген болатынды. Шын мәнінде, бала психологиясы ұшқыр қиялды, өткір сезімді, аңғарымпаз, тоқсан тараулы, толқымалы. Мәңгі есте қалатын- көрген нәрселер, естіген дүниелер. Естуі мен көрудегі көрнекліктерді шартты түрде мынандай топтарға бөлуге болар еді. Олар: 1) Көру көрнекіліктері 2) Есту мен көру көрнекіліктері 3) Есту мен естілу көрнекіліктері 4) Көру мен ойлау көрнекіліктері Жалпы халқымыз «естігеніңді айтпа, көргеніңді айт» демейтін бе еді. Көру түйсігің басқа түйсіктерге қарағанда өткір де орнықты, тиянақты екенін көру арқылы, құбылыстың немес процестің ұзақ есте қалатындығы растайды. 1) Көру көрнекіліктеріне мыналар жатады: сызғыш, портреттер, иллюстрациялар, фотокарточкалар, слайдтар, схемалар, стенділер, музей ескерткіштері, қолжазба т.с.с 2) Есту мен көру көрнекіліктері дегеніміз тәрбиешінің мәнерлеп оқуы, мультфильмдер, инсценировка, қойылым т.с.с 3) Есту мен естілу көрнекіліктері: күйтабақ, двд, мп3, музыкалық аспаптар т.с.с 4) Көру мен ойлау көрнекіліктері: үлестірме карточка т.с.с | |
Просмотров: 600 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|