Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

«Тәрбиешінің шығармашылығын шыңдау ерекшелігі»
Смагулова Назым Муратовна , Семей қаласы, « Бақыт шағын орталығының» тәрбиешісі
«Тәрбиешінің шығармашылығын шыңдау ерекшелігі»
Әрбір педагогикалық технологияның өзіндік әдіс-тәсілдерінің ерекшеліктеріне қарай әр мұғалім өз ізденісі арқылы жеке оқушының қабылдау деңгейі мен қабілетіне сәйкес іріктеп пайдаланады. Тәрбиеленуші өз ойын дұрыс бағамдап, дәлелдеуге тырысады, ой-өрісін кеңейтеді, еркін ойлай отырып, келе-келе тәрбиешінің түсіндіргеніне қарағанда өз ізденісімен қызығушылық танытып, шығармашылық қабілеттері ұшталады.
Адам өміріндегі ең негізгі, маңызды кезең – жоғры оқу орнында білім алған кезеңі емес, бұл туылғаннан алты жасқа дейінгі балалық шақ. Өйткені осы мезетте адамның маңызды құралы ой-өрісі қалыптасады.
Сонымен қатар психиканың барлық мүмкіндіктері де қалыптасып отырады. Әр бала алты жасқа дейінгі білімді, маманды көмекті қажет етеді.
Балабақшадағы тәрбие ұзақ уақыт бойы баланың танымдық дамуын қамтамасыз етуге бағытталып келеді. Ал олардың әлеуметтік-эмоционалдық дамуы арнайы педагогикалық ізденістердің нысанасы болуы сирек кездеседі. Тәрбиеленушіге тұлғалық, бағдарлылық қарым-қатынас, оның дара өзгешеліктерін қолдау, шығармашылық қабілеттерін дамыту-бүгінгі күні басым мән беріліп отырған бағыттар болып табылады. Қазіргі уақытта Қазақстанда тәрбие мен білім берудің ерекше үрдісі қалыптасқан. Бұл үлгі-білім парадигмасының өзгеруімен қатар жүреді. Жаңа білім парадигмасы бірінші орынға балдырғанның ойлау қабілетін, білігін, білімін емес, оның тұлғалық қасиетінің дамуын алға қойып отыр.
Әрібір тәрбиеші шығармашыл жұмыс жасаған жағдайда ғана, еліміздің саналы, дарынды тәрбиеленуші балдырғандарды тәрбиелеп шығаруға мүмкіндігі бар. Шығармашылық іздену – тәрбиешінің еңбегіне, біліміне, ой-өрісінің толысуына көп көмегін тигізеді. Бүгінде тәрбиешінің басты міндеті – педагогикалық технологиялар арқылы баланың интеллектуалдық, шығармашылық деңгейін жоғарылатып, жеке ерекшілігін, тұлғалық даралығын қалыптастыру. Балабақшада технологияларды қолдану тәрбиешінің кәсіби шеберлігін арттырып, шығармашылық әрекеттің биігіне көтерілуіне ықпал етеді.
Шығармашыл тұлғаның бойында өзіне тән ерекшелігі, қиялының ұшқырлығы, танымдық қызығушылығы, шабыты басым болады.
Категория: Дошколенок | Добавил: Айко1962 (2015-06-01) | Автор: Смагулова Назым Муратовна
Просмотров: 403 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 4:07 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru