Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Білім беру саласы: Шығармашылық. Бөлімі: Мүсіндеу. Сабақтың тақырыбы: Бауырсақ. Сабақтың мақсаты: 1) Балаларды өнерлі жәнешебер, іскер болуға, ермексазды алақанмен домалақтап, жасауға үйрету. 2)Балалардың мүсіндеуге деген қызығушылығын дамыту; домалақтау, созу тәсілдерінжәне жас ерешеліктеріне қарай жұмыс істеудің қарапайым дағдыларын қалыптастыру.3) Ертегінің тәрбиелік мәнін жеткізе отырып, нанды қадірлеуге тәрбиелеу. Көрнекілігі: Ертегі кейіпкерлерініңсуреті, ермексаз, ермексаздың астына қойғыш, қағаз, сыйлықтар, қорапша,дидактикалық материалдар. Сабақтың түрі: Кіріктірілген. Сөздік жұмыс: Ермексаз-пластилин. Іс-әрекеттің кезеңдері Тәрбиеші әрекеті Балалар әрекеті Мотивациялық ынталандыру кезеңі Ұйымдастыру, ізденгіш кезең. Рефлексиялық түзету кезең І. Ұйымдастыру кезеңі • Жылулық шеңбер - Балаларды жылулық шеңберіне тұрғызу. - Қандай жақсы бір тұру, Достарыммен бір жүру. Қайырлы күн, Табиғат! Қайырлы күн, достарым! Қайырлы күн, ұстаздар! ІІ. Жаңа сабақ 1.Тосынсый сәті. - Балалар, сендерге балалабақша- дағы балалар мынадай қорапшаны сыйлыққа беріп жіберіпті, қанеки, балалар қорапшаның ішін ашып, көрейікші, сендерге қандай сыйлық беріп жіберген екен. • Қорапшаның ішіндегі заттарды бір-бірден алып балаларға көрсету, не екенін атап айтқызу, сол затқа қысқаша түсінік беру. - Жақсы, балалар. Ал, бұл кейіпкерлер қай ертегіде кездеседі. - Дұрыс айтасыңдар, балалар, «Бауырсақ» ертегісін есімізге түсірейікші. 2) Бүгінгі жаңа сабақ «Бауырсақ мүсіндеу» екенін айту. - Міне, балалар, осы ертегідегі сап-сары әдемі бауырсақты біз де ермексаздан мүсіндейік (балаларға ермексазды, астына қоятын қағазды үлестіріп беру). - Балалар, ермексаздан баурсағымызды мүсіндемес бұрын, үйде анамыз бен әжеміз бауырсақты қалай даярлайтынын айтайықшы. - Иә, балалар, үйде анамыз бен әжеміз бауырсақ пісіру үшін: ұн,су,тұз,ашытқы май қажет екен, осы тағамдарды қосу арқылы бауырсақты дайындайды екен. - Міне, балалар менің қолымдағы «Бауырсақ ертегісіндегі» ата мен әженің бауырсағы. Бауырсақ қалай өлең айтатын еді?! - Дұрыс айтасыңдар, балалар, енді мен сендерге бауырсақты ермексаздан қалай мүсіндеу керектігін көрсетейін. - Ал, балалар, алдымызда тұрған ермексазымызды алып, бауырса - ғымызды мүсіндейік (балаларға аз да болса, жан-жақты білім алу үшін, біздің ең үлкен дәміміз нан екенін, оның неден, қалай жасалатынын түсіндіру). 3) Сергіту сәті. - Балалар, орнымыздан тұрып, бір сергіп алайықшы. Ормандағы аюдың, Құлпынайы көп екен, Теріп-теріп алайық. Қалтамызға салайық. 4) Балалардың жасаған бауырсақ -тарына назар аудару, мақтап, мадақтау. Д/о: «Дәл осындай дөңгелекті тап». Шарты: Екі дөңгелекті бірінің үстіне бірін қою арқылы салыстырып, көлемін анықтап табу. - Балаларға дидақтикалық ойынның шартын түсіндіру, ойынға қажетті материалдарды үлестіріп беру. - Балалардың жұмысын тексеру, мақтау, түзету. ІІІ. Қорытынды. - Балалар, орнымыздан тұрып, сергіту сәтін жасайықшы: Нан қоқымын шашпандар, Жерде жатса баспаңдар, Теріп алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар. • Балаларды мадақтай отырып, сыйлық үлестіріп беру. - Балалар жылулық шеңберіне тұрады. - Балалар тәрбиешімен бірлесіп, хормен айтады, қимыл арқылы іс-әрекетін келтіріп, амандасады. - Балалар сыйлықтың қайдан келгенінен хабардар болады, қорапшаны көріп қызығады. - Балалар қорапшаның ішіндегі заттардың атауын айтады, сол затқа қысқаша түсінік береді. - Балалар бұл кейіпкерлер «Бауырсақ» ертегісінде кездесетінін айтады. - Балалар тәрбиешімен бірлесіп,«Бауырсақ» ертегісінің мазмұнын айтады. - Балалар жаңа тақырыппен таныса отырып, ермексаздан бауырсақты мүсіндеуге дайындалады. - Балалар бауырсақты қалай даярлайтынын айтады (өз ойларын). - Балалар бауырсақтың құрамымен танысады, қалай дайындалатын -дығын жөнінде хабардар болады. - Балалар бауырсақтың өленің айтады: Атамнан да қаштым, Апамнан да қаштым, Енді сенен де қашамын. - Балалар тәрбиешінің ермексаздан бауырсақты қалай мүсіндегенін қарайды. - Балалар ермексаздан бауырсақты мүсіндейді. - Балалар тәрбиешіні тыңдай отырып, Ас атасынан жайлы өз ойларын айтады. - Балалар орындарынан тұрып, сергіту жаттығуын жасауға дайындалады. - Тәрбиешімен бірлесіп, хормен айтып, іс-әрекетін қимыл арқылы келтіреді. - Балалар тәрбиешіге жасаған баурсақтарын көрсетеді, қуанады. - Балалар екі дөңгелікті қолдарына алып, бірінің үстіне бірін қою арқылы салыстырып, көлемін анықтап, үлкен-кіші екенің айтады. - Балалар тәрбиешіге жұмысын көрсетеді, қуанады, қателігін түзетеді. - Балалар орындарынан тұрып, сергіту сәтін жасауға дайындалады. - Хормен айтып, іс-әрекетін қимылмен келтіреді. - Балалар қуанады. | |
Просмотров: 4303 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|