Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

«Сайқымазақ бізде қонақта»
«Балдәурен» ясли – бақшасы КМҚК
Базылова Маржан Акановна
Тәрбиешінің тегі,аты,әкесінің аты: Базылова М.А.
Мерзімі:
Білім беру саласы:«Таным»
Бөлімері: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Тақырыбы: «Сайқымазақ бізде қонақта»
Мақсаты: Дидактикалық ойындар арқылы балалардың логикалық ойлауын жетілдіру.
Міндеттері:
Білімділік: Дидактикалық ойындар арқылы балалардың білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Балалардың логикалық ойлауын, геометриялық пішіндерді кеңістікте орналастыру дағдыларын, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: Ойын арқылы танымдық қызығушылығын арттыру.
Әдіс-тәсілдер: тосын сый, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, қортындылау, мадақтау.
Сөздік жұмыс: колумбо жұмыртқасы.
Қостілділік компонент: ит - собака, балық - рыба, мысық – кошка
Керекті - құрал жабдықтар: шарлар, лента, сандар, колумбо жұмыртқасы, көрнекі суреттер

Іс-әрекет
Кезеңдері Тәрбиешінің іс – әрекеті Балалардың іс – әрекеті
Мотивациялық -
қозғаушылық Тосын сый:
Топқа көңілді Сайқымазақ музыка әуенімен келеді.
Қолында түрлі-түсті шарлары бар.
Сайқымазақ балалармен амандасады.

Балалар қызығушылық танытады.

Сайқымазақты қарсы алып, амандасады.
Ұйымдастыру
шылық-
іздеушілік Менің сендермен ойнағым келеді.

Балалар, мен сендерге жәй келген жоқпын. Мына сиқырлы шарларда сендерге тапсырмаларым бар.
1-тапсырма: Логикалық есептер.
Қолымда 3 асық болды. 2 - ін досым сұрап алды, менің қолымда неше асық қалды? (1)
Бір ешкінің мүйізі нешеу? (2)
Үш бұрыштың неше бұрышы бар? (3)
Машинаның дөңгелегі нешеу? (4)
Жұлдыздың неше бұрышы бар? (5)
Үш сиырдың мүйізі нешеу? (6)
Табақта бес алма
Қолымда екі алма
Барлығын қосқанда
Болады неше алма? (7)
Екі мысықтың аяғы нешеу? (8)
Ағашынтың бұтағында 10 торғай отырды, оның біреуі ұшып кетті.
Ағашта неше торғай қалды? (9)
Екі қолда неше саусақ бар? (10)
Балаларға қысқыштар арқылы сандарды орналастыртады.

2. Ойын: «Заттарды кеңістікте дұрыс орналастыр»
Шарты: балалар суреттерге қарап отырып, сұрақтарға жауап береді.
Оң жақ қатарда нелер бейнеленген?
Сол жақта нелер бейнеленген?
Ал, ортасындағы қатарда не бейнеленген?
Әр қатардағы заттарды бір сөзбен қалай айтамыз?
Айырмашылығын тауып айтуды ұсынады.

3. Ойын: «Көршісін тап»
Шарты: Үш қатардағы сандардың көршісін тауып қояды.

Сергіту сәтін ұйымдастырады
Орнымыздан тұрайық
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп
Бір отырып,бір тұрып
Бойымызды созайық
Белімізді жазайық,
Оңға оңға түзу тұр,
Солға солға түзу тұр.
Жоғары төмен қарайық
Қолымызды созайық.
Бойымызға күш жинап
Бір шынығып алайық.

4. «Ұзын қысқа»
Шарты:
Балалар лентаны алып, орайды.
Бірінші баланың лентасы қысқа екіншісінікі ұзын. Балалар екі лентаның ұзындығын салыстырады.
Қасық ұзын ба, асық ұзын ба?
Алма үлкен бе, түйме үлкен бе?
Аю үлкен бе, қоян үлкен бе?
Шаш қысқа ма, қас қысқа ма?
Адам қысқа ма, қалам қысқа ма?
Есік, терезе, үйдің төбесі орамал қандай пішінге ұқсайды?

5. Ойын: «Өз орныңды тап»
Шарты: Жабайы жануарларға геометриялық пішіндер арқылы өз үйлерін табуға көмектесу.

Таратпалы материалмен жұмыс
6. Ойын: «Колумбо жұмыртқасы»
Сайқымазақпен ойнауға келіседі.


Мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.



«Заттарды кеңістікте дұрыс орналастыр» ойынын ойнайды.

Балалар айырмашылығын тауып айтады.

Балалар ойынға деген қызығушылық танытады.

Сергіту сәтін қимылмен жасайды.


Ойынға деген қызығушылық танытады.
Бір – бір лентадан алып, салыстырды.


Ойынды шарты бойынша ойнайды.

Колумбо жұмыртқасынан өз қиялындағы затты құрастырады. ,
Рефлекстік- түзеушілік Оқу іс - әрекетін қортындылау
Бүгінгі оқу іс әрекеті сендерге ұнады ма?
Қандай дидактикалық ойындар ойнадыңдар?
Тәрбиеші мен Сайқымазақ ұоі-әрекетіне белсене қатысқан балаларды мақтап, мадақтайды.
Сайқымазақ балаларға рақметін айтып, естелік ретінде шарды таратып, қоштасады.


Сұрақтарға толық жауап береді.


Сайқымазаққа ризашылықтарын білдіріп, қоштасады.


Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:
Логикалық есептерді шығаруды, геометриялық пішіндерді, сандарды ажыратады.
Қандай түсініктерді игерді:
Пішін, кеңістік ұғымдары туралы түсінікті.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
Колумбо жұмыртқасынан қиялындағы бейнелерді құрастыруға дағдыланды. Дидактикалық ойындарын ойнау іскерліктерін меңгерді.
Категория: Дошколенок | Добавил: гульнараж (2015-10-22)
Просмотров: 354 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 3.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 9:04 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3901]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru