Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Технологическая карта по ФЭМП в средней группе Тема:"Картина - загадка"
Кіріктірілген ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ашық көрсетілімінің
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
орта тобы

Айтжанова Роза Айтқазықызы, II санатты
Білім беру саласы: Таным
Бөлімдері: ҚМҰҚ, Қоршаған ортамен таныстыру
ҰОІӘ арасындағы байланыс: «Қатынас» - Тіл дамыту
Тақырыбы: «Жұмбақ-сурет»
Педагогтың мақсаты: Баланың әртүрлі танымдық іс-әрекеттерінде қызығушылықтарын арттыруда білім беру салаларын кіріктіру.
Балалар үшін мақсат: балалардың экологиялық сана-сезімінің негізін қалыптастыру, қоршаған әлеммен үйлесімді өмір сүрудің қажет екені туралы түсініктерін жетілдіру.
Дамытушылық: Қоршаған орта объектілеріне танымдық қызығушылықтарын дамыту.
Білімділік: Жыл мезгілдерін бекіту. Сан мен заттың саны арасындағы сәйкестікті, кеңестік қарым-қатынастары туралы түсініктерін қалыптастыру (оң жақ, сол жақ, үсті). Геометриалық пішіндерді бекіту, заттардың қасиеттері – түсі, көлемі туралы түсініктерін қалыптастыру. Тілдерін дамыту. Схема суреттерді қолдану арқылы мақал-мәтелдерді жатқа айту.
Тәрбиелік: Табиғатты қорғауға, оның әсемдігін, әдемілігін сезіне білуге тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: ойын- саяхат
Құралдар мен көрнекіліктер: жануарлардың , денсаулық жолы, қол шеберлігімен жасалған дамытушылық ойыншықтар (көктем мезгілі бейнеленген сурет, сандар), лазер, сары дөңгелектер, қысқыштар, шығармашылық жұмысқа: таяқшалар, ыдыс
Сөздік жұмысы: Көктем келді
Билингвальдік компонент: қайырлы таң-доброе утро-good morning, сау болыңыз- до свидание- good bye, көктем келді- наступила весна.
Алдын ала жүргізілетін жұмыстар: тақпақтар жаттау, көктем мезгілі жайлы әңгімелесу, серуен, бақылау

Іс-әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің
іс-әрекеттері Балалардың
іс-әрекеттері

Мотивациялық-
қозғаушылық

1. Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбері:
Балалар, Дымбылмес бізге мына картинаны жіберіпті, бұл суретегі қой мен қозылары қашып кетіпті. Дымбылмеске көмектсейік, тапсырмаларды орындап қой мен қозыларын тауып берейік. Балалар шеңберге тұрады.
Қызығушылық танытып, мәтінге сай қимылдар жасайды.

Қызығушылық танытады.

Ұйымдастыру –
іздестіру - Балалар, мына сурете қай жыл мезгілі бейнеленген?
- Неге олай ойлайсыңдар?
- Мұқият қараңдаршы, оң жақ немесе сол жақ бұрышында күн бар ма?
- Қайда екен ол?
- Енді не істейміз?
- Балалар сендердің ұсыныстарын дұрыс, бірақ сурет салуға, қағаз қиюға бізідің уақытымыз жоқ.
- Күнді біз құрастырайық. Ол үшін сендер екі топқа бөлініңдер. Бір топ сол жоқтағы үстелге барындар, екінші топ оң жақ үстелге барындар.
- Үстелде геометриалық пішіндер жатыр.
- Қандай пішін?
- Домалақ неге ұқсайды?
- Неге олай ойлайсыңдар?
- Үстелдегі бар заттардан күнді құрастырайық.
- Бірінші топ сенедер күннің сәулесін құрастыруда неше қысқыш қолдандыңдар?
- Екінші топ сенедер неше қысқышпен күнді құрастырдыңдар?
- Екі күннің де сәулелері бес бестен екен, олар тең.
- Бір күнді картинаға орналастырайқ, ал екінші күнді ойын бұрышына апарып қояйық.
Қараңдаршы үстелдің үстінде нені байқадыңдар?
Тапсырманы дұрыс орындадыңдар, қойды суретке жабыстырайық.
Ойын: «Күн сәулесі!»
Балалар, қарандаршы күн сәулесі бізбен ойнап тұр. Күн сәулесі қайда қашып кетті. Көзімізбен қарайық.
Астыға, үстіге. Оңға, солға.
Балалар, күн сәулесі бізге жылуын беріп, көмектеседі.
- Қарңдаршы балалар күн сәулесі тағы қайда түсті?
-Балалар, мына жол жай жол емес.
-Мына жолда нелер жатыр?
-Қандай пішіндер?
-Түстері қандай?
Мына суреттер арқылы жыл мезгілі туралы мақал-мәтелдерді айтып берейік.
Артарына қараңдаршы не бар екен?
Балалар, сендер ойын ойнағанды жақсы көресіңдер ма?
Ойын: «Жұмбақ шарлар»
-Сендер нешінші қойды тауып алдыңдар?

Психогимнастика
Күн сәулесі менің алақанымды жылты. Мен жылуымды сендереге сыйлаймын.
-Балалар, менің алақаным сендердікінен үлкен екен, мүмкін онда менің саусақтарым сендердікінен көп шығар.
- Қане санап көрейікші?
-Оң қолдарында неше саусақ, санандаршы?
-Оң қолдарында неше саусақ бар екен?
-Менде де бесеу.
- Саусақтарымыз тең ба?
-Сол қолымызда неше саусақ бар екен?
- Оң қолымыздағы саусақтарымызды сол қолымыздағы саусақтарымызды біріктірейік. Егер әр саусақ өзіне жұп тауып алса саусақтарымыз тең болады.

- Балалар, біздің суретімізде күн де бар, қой мен қозыларды да тауып орналастырдық.
-Қане балалар санайықшы.
-Күн нешеу?
-Бұлттар нешеу?
- Қойлар нешеу?
-Қозылар нешеу?
- Гүлдер нешеу?
Басқа балалар бұлт екеу, күн біреу, қойлар төртеу екенін білу үшін не істесек болады?
-Дұрыс!
-Мына сандармен белгілеп қояйық.
Міне балалар біз сандарды да таптық.
Балалар, енді біз мына суретті әдемі гүлдермен толықтырайық.
Әр түсті таяқшаларды шаншып гүл құрастырайқ. Мұқият қарап, қызықтайды.
Көктем мезгілі.
Өзен ағып жатыр. Қар еріп кетті. Жасыл шөптер пайда болды.
Жоқ
Күннің суретін салайық, қағаздан қиып жасйық.

Дөңгелек
Күнге ұқсайды.
Түсі сары

5 қысқыш

5 қысқыш

Иә
Балалар бір күнді паноға орналастырады, екіншісін ойыншық бұрышына апарып қояды.
Қой

Балалар жабыстырады

Балалар астыға, үстіге, оң жаққа, сол жаққа қарайды.

Жолға

Геометриалық пішіндер
Үшбұрыш, домалақ, шеңбер, сопақша
Қызыл, көк, жасыл
Балалар, хормен мақал-мәтелді айтып береді.
Балалар артарына қарап қойды тауып алады, суретке орналастырады.
Иә
Балалар жыл мезгілдерін атайды
Үшінші
Суретке орналастырады.

Балалар саусақтарын санайды.
5
Тең бес бестен

5
Балалар сауқтарын біріктіріп, оң қолдарында бес саусақ, сол қолдарында бес саусақ бар деп дәлелдейді.
Қой мен қозылардың дауысы
жануарлардың дауысына қарай жүреді.
Балалар қой мен қозыларды суретке орналастырады.

Біреу
Екеу
Төртеу
Екеу
Төртеу
Сандармен белгілеп қояйық

Балалар сандарды орналастырады.

Балалар әр түсті таяқшаларды шаншып гүл құрастырады.

Рефлексивті – түзетушілік - Балалар неше жыл мезгілі бар?
- Атап айтындаршы жыл мезгілдерін?
- Көгалда қойлар нешеу?
-Қозылар нешеу?
Төрт мезгіл
Күз, қыс, көктем, жаз
Үшеу
Екеу
Категория: Дошколенок | Добавил: natusel (2015-10-28) | Автор: Айтжанова Роза Айтқазықызы E
Просмотров: 250 | Теги: ФЭМП | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 7:30 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru