Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
«Нұрай» ортаңғы тобының ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы. Білім беру салалары: «Қатынас» Бөлімдері: Тіл дамыту Тақырыбы: «Сиқырлы қоржын» Мақсаты: 1.Білімділік: Балаларға сүйікті ойыншықтары туралы әңгімелесу, оларға сипаттама беру, ойыншықтарына таза, мұқият болуға үйрету. Ойыншақтар туралы ұғымдарын қалыптастыру. 2.Дамытушылық: Балаларға ойыншытарды сипаттау, олардың аттарын атай отырып әңгімелесу, сөздік қорларын дамыту. 3.Тәрбиелік: Ойыншықтарды күтіп ұстауға, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Ойншықтар, қыс мезгілінің суреттері. Сөздік жұмыс: Пластмасса, резина, жұмсақ. Қостілділік компоненті:Жұмсақ – мягкий, ойыншық – игрушки. Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс- әрекеті Балалардың іс- әрекеті Мотивациялық - қозғаушы Шаттық шеңберге тұрғызып арайлап атқан таңмен амандасайық. 06-04-«Б» №21 - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Қыстың ерекшеліктері қандай? - Мына суретке қараңдаршы балалар не істеп жүр? - Қыс туралы кім тақпақ біледі? - Қыс мезгілінен кейін қандай жыл мезгілі болады. - Көктем мезгілінде қандай мереке болады? Қане, қане тұрамыз, Үлкен шеңбер құрамыз. Біз бақытты балдырған, Біз көңілді балдырған. Ойыншықпен ойнаймыз, Тату – тәтті боламыз. - Қазір жылдың қыс мезгілі. - Қыста күн суық, қар жауып, күн аяз болып, боран соғады. - Балалар сырғанақ теуіп жүр. Аққала жасап жатыр. - Дастан, Аружан қыс мезгіліне байланысты тақпақ айтады. - Көктем мезгілі. - Аналар мерекесі, наурыз мерекесі болады. Ұйымдастыру-іздестіру - Балалар мен таңертен ерте балабақшаға келе жатып жолдан сиқырлы қоржын тауып алдым. - Барлығымыз ашып көрейік ішінде не бар екен? - Балалар қараңдаршы ішінде қандай көп ойыншықтар. - Сендер ойыншықтарды жақсы көресіңдерме? - Бірақ ойыншықтардың қандай заттардан жасалғаны жайлы түсіндіріп айтып берейін, сендер мұқият тыңдаңдар. - Мынау не? - Доптың пішіні дөңгелек, түсі қызыл, өте жеңіл резиналы заттан жасалған. - Ал, балалар мынау не? - Аю, бұл жұмсақ матадан жасалған? - Аю қайда тіршілік етеді? - Мынау қандай ойыншықтар, олар неден жасалған? - Ыдыстар пластмассадан жасалған. - Міне балалар, сендер ойнайтын ойыншықтар осында әр түрлі заттардан жасалады. - Қане балалар шаршағанымызды басып, сергіту сәтін жасайық. 06-04-«Ә» №16 Ғажайып сәт: - Осы кезде есік қағып топқа Кірпі келеді. - Сәлеметсің бе Кірпі. - Кірпі сен неге ренжулісің? - Балалар сендер ойыншықтар туралы айтып жатқандарыңды естіп келдім. Менің ойыншықтарымның барлығы шашылып жатыр, сендер маған ойыншықтарымды сапасына қарай жинауға көмектесесіңдер ме? Мен сендерге сиқырлы таяғыммен сиқыр көрсетемін. 1.Матадан жасалған. 2.Пластмассадан жасалған. 3.Резинадан жасалған ойыншықтар. - Ойыншықтарға сипаттама беру. - Рахмет балалар, сендердің көмектеріңмен барлық ойыншықтарым орындарына орналасты. - Менің тағы бір тапсырмам бар орындап бересіңдер ме? - Мен сендерге қыстың бейнеленген суреттерін алып келдім, сендер соған жауып тұрған қарды жабыстырып беріңдерші. - Рахмет балалар, сендер маған көмектестіңдер енді мен сендерге бір сиқыр көрсетемін. - Беті жабулы ойыншықтарды сиқыр таяғымен түртіп, ойыншықтардың бетін ашады. - Балалар бұл не? - Балалар бұлар жай ойыншықтар емес сөйлейтін ойыншықтар. - Мынау не балалар? - Қане Мысық қандай заттан жасалған? - Барлығымыз мысықпен амандасайықшы? - Сәлеметсіңднр ме, балалар. - Көрдіңдерме балалар мен сендерге сөйлейтін ойыншықтар әкелдім. - Сендер маған көмектескендерің үшін ойыншықтарды сендерге сыйға беремін. - Балалар мен сендермен қоштасатын уақытым болды, мені басқа да топтың балалары күтіп отыр. Сау болыңдар. - Балалар қызыға қарайды. - Иә, жақсы көреміз. -Тәрбиешінің айтқандарын тыңдайды. - Доп - Аю - Аю орманда тіршілік етеді. - Ыдыстар Біз кішкентай баламыз, Өсіп – өсіп толамыз. Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз. Қанат қағып ұшамыз, Қарлығаштай самғаймыз. - Балалар таңырқай қарайды. - Сәлеметсің бе Кірпі? - Иә, ойыншықтарды жинауға көмектесеміз. - Мысалы: Аю жұмсақ матадан жасалған. Мысық резинадан жасалған. - Иә, орындап береміз. - Жарайды қардың суретін жапсырып береміз - Ойыншықтар. - Ол мысық. - Мысық пластмассадан жасалған. - Сәлеметсің бе, мысық. - Рахмет саған Кірпі. - Сау болыңыз Кірпі. Рефлексивті - қорытындылау - Балалар, бүгін бізге қонаққа кім келді? - Ойыншықтардың қандай түрлері болады? - Тағы қандай ойыншықтар болады екен? - Дұрыс айтасыңдар. Осымен ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіміз аяқталды. Қонақтармен қоштасайық. - Бізге қонаққа Кірпі келді. - Ойыншықтардың жұмсақ, резина, пластмассадан жасалады. - Сөйлейтін ойыншықтар да болады. - Сау болыңыздар қонақтар. Күтілетін нәтиже: Білуі немесе хабардар болуы: Ойыншықтарды сапасына қарай ажырата алуды білу. Қалыптасқан әдет: Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қызығушылық танытады. Ойыншықтар туралы мағлұматты меңгерді. Істей біледі:Өз беттерінше ойларын жеткізе алады. Сұрақтарға жауап береді. Тәрбиеші:Шантемирова А.Ж, | |
Просмотров: 1291 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|