Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

: «Үй құстары мен дала құстары»
Бөлімдері: Қоршаған ортамен танысу.
Білім беру саласы: Таным
Тақырыбы: «Үй құстары мен дала құстары»
Мақсаты:
1. Білімділік: Құстардың сыртқы бейнесі, тіршілігі, қоректенуі туралы айту. Үй құстары мен дала құстарын ажырату.
2. Дамытушылық: Құстарды күте білуге үйрету.
3. Тәрбиелік: Құстарға деген сүйіспеншілікке, қамқорлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Дала құстары мен үй құстарының суреттері.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушы Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, келген қонақтар мен амандасу.
Сөздік жұмыс: құстар-птицы
Алдын-ала жұмыс: Көрсету, түсіндеру, әнгімелесу, сұрақ-жауап арқылы әңгіме жүргізу.
Көрнекілік құралдар: Тақырыптық суреттер, дидактикалық ойындар. Дала, үй құстары, ұя, торғай бейнесі
Іс әрекет кезені Тәрбиешінің іс әрекеты Балалардың іс әрекеты
Мотивациялық қозғаушылық
Есік қағылады

2-3 баланы шақырып көрсетеді

Ұйымдастырушылық -ізденістік

Тәрбиеші бейнетаспада құстардың дауысын қосады

Сергіту сәтті

Рефлексиялық түзетушілік

Шаттық шенберге тұрғызу
-Балалар сендер қандай әдемісіңдер.Бізге бүгін қонаққа апайлар келді, ал ендеше олармен амандасайық.

-Қазір жылдың қай мезгілі кім айтады?
-Күз мезгілінде қанша ай бар?
-қандай?
-қазір күздің қай айы?
-Балалар бүгін сендермен үй ж/е дала құстары туралы әнгімелесеміз

-Балалар,біреу есікті қағып тұрған секілді
(есіктен құс өсіруші кіреді,қолында тордағы құсы бар)
-Сәлеметсіндер ме балалар!
-мен балалар құс өсірушімің болам,сендердің білімдерінді тексеруге келдім.Сендер құстар туралы не білесіндер екен?
Сендерге әкелген жүмбағым бар

Өзі сақ,өзі ұсақ,
Шықылықтап тұрмайды.
Құйрығы ұзын,өзі ала,
Бұл қандай құс,әй бала?

Тәрбиеші:
-Құс өсіруші төрлет , балалар өз білімдерін көрсетеді.
-Балалар құстар нешеге бөлінеді?
-Қандай құстар?

-Үй құстарына қандай құстар жатады?
-Дала құстарына ше?
-Үй құстары ж/е дала құстарының айырмашылығы неде?

Сендер құстар туралы не білесіндер?
- Құстар адамдарға ,табиғатқа не береді?

-дұрыс балалар құстардың пайдасы өте көп.Олар табиғаттың байлығы,өсімдіктерді жәндіктерден құтқарады.Құстар бір орнында тұрмайды,ұшып-қонып жүреді.
-Үй құстарының ж/е дала құстарның ортақ қасиеттер бар:
1.ұшады,қанаттары,мамықтары,қауырсын,тұмсықтары болады
Тұмсықтары әр түрлі болады.Ұзын ж/е қысқа,ұшқыр -жалпақ болады.
Жұмыртқалайды,балапан басады.
-Құстар пайдалы дедік,олардың мамығын,жұмыртқасын адамдар пайдаланады.
-Құстар қалай дыбыстайды кім біледі?
-жарайсындар балалар, менім сендерге бір жұмбағым бар.

итпен бірге таласып,
Табаққа қонып қоймайды
Білесіңбе,айтағой
Танисың ба,сен....

Ендеше "Бақтағы оқиға" атты әңгімені оқып беремін.
"Айгүл анасымен бірге келе жатты.Күн суық,жаңбыр.Бақта адам жоқ.Жолдың үстінде Айгүл кішкене ғана жүп-жұмсақ бір нәрсенің жатқаның байқап қалып,жүгіріп келеді.Көргені кішкентай торғайдың балапаны болды."
Айгүл торғайдың баласын қатты аяп,үйіне әкеліп қарайды,өз қамқорлығына алады.Күн жылынғанда ұшырып жібереді.Торғайдың балапаны Айгүлді қимай бірінші рет айналып ұшып,жоғары көтеріле береді.
Балалар,торғайдың айналып ұшқаны-Айгұлді қимағаны,рахмет аитқаны.

-Сендерге әнгіме ұнады ма?
-Балалар Айгүл кіммен келе жатты?
-Сол күні ауа-райы қандай болды?
-Жолдың үстінде Айгүл нені көреді?

Балапаны аяп қайда әкелді?
-Күн жылынғанда Айгүл не істеді?
-Торғайдың балапы өз ризашылығын қалай білдіреді?
Баалар торғай Айгүлге өзін рахметің,ризашылығын білдіреді.

Аспанға қараймыз
Күнге қолды созамыз
Құстар қалай ұшады?
Қанаттарың қағады
Құстар қонады
Құстар су ішеді
1-2-3 құс аспанға ұш!

Балалар енді кім тақтаға шығып өзі схема бойынша әнгімелеп береді.

Құс өсіруші:
-балалар ,сендер құстар туралы көп білесіндер екен.
Жылы жаққа ұшпайтын,
Біздің жақта қыстайтын ,
Құстар жүрсе жуықта,
Жем шашуды ұмытпа.
Рахмет сендерге (шығып кетеді)

Д/о "Балапандардің енелеріне жетуіне көмектес"

-Балалар осы суретке назар аударайық
(алгоритм бойынша әнгімелеп береді)


-Құстарға арналған көптеген жұмбақтар да бар.
Кімнің ойы ұшқыр болса сол жұмбақты тез шешеді.
1.Көлдің көркі сәңі екен
Ұшқаны сазы екен
Ақындар оны мақтаған
Адамдар оны сақтаған
2.Ісі бар шала,мекені орман дала.
3.Жолаушы жүрек шығарып салады,алдыңан қарсы алады.
Аылда да,қалада да мекені
Жаныңда әрқашан еркелетеді

Жарайсындар балалар ұшқыр екенсіндер,рахмет.
-Біз бүгін сендермен сабақта не үйрендік?

Бес сауысақ арқылы қорыту
Сәлем деймін күнге мен!
Сәлем деймін мен саған!
Сәлем дейміз апайға!
Қонақтарға,құстарға!
Еркем-ерке-еркемай
Еркелеткен еркемай.
Жақсы көрем өмірді,
Жақсы көрем мен сені!
-Қазір күз мезгілі.

-үш ай ба
-қыркүек,қазан,қараша.
-күздің соғы айы қараша.

-Сәлеметсізбе

Сауысқан құсы

Құстар 2-ге бөлінеді
-үй құстары ж/е дала құстарына

-үйрек,тауық,әтеш,қазы т.б
торғай,сауысқан,көгершін,қарға,қарлығаш т.б.
-үй құстары үйдің қасында мекендейді,адамдар көмегімен.Дала құстары өздері мекендейді,өз бетімен көректінеді.

-олар ұшады,бір орнында тұрмайды.
-Олар ағаштарды құтқарады,жәндіктерден тазартады,адамдардың көніл күйлерін көтереді.

Суреттерің салыстырады

Жұмсақ мамықтардаң жастық,жылы қысқы белдеше жасайды,жұмыртқадан әр тағамдарға қосады.
-Чик-чирик,қар-қар

Торғайды

- Иә
-Анасымен келе жатты
-күн суық,жанбыр жауады
-кіп кішкентай жұп-жұмсақ торғайдың балапаны
-үйіне әкеледі
-торғайды ұшырып жибереді

-айналып ұшып жоғары көтерле береді

2-3 бала шығады

Аққу құс
Сауысқан
Қарлығаш

1.Құстармен таныстық
2.Әнімені мазмұндадық
3.Ойын ойнадық
4.Алгоритм бойынша әнгімелестік
5.Жұмбақтардың шешуін таптық

Күтілетін нәтиже:
Білді: Балалар толық жауап беруге үйренеді. Үй құстары мен дала құстарымен танысты.
Қалыптасқан әдет: Өз беттерінше ойларын қорытындылай алу, сұрақтарға толық жауап беру.
Менгерді: Байланыстыра сөйлей алады. Қарама-қарсы сөздерді айтуға тырысады.
Категория: Дошколенок | Добавил: asylhanova-a (2015-12-13) | Автор: Асылханова Альмира Қанапияқызы E
Просмотров: 260 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 4:56 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3901]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru