Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

6 саны мен цифры
Білім беру саласы: Таным. Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру Тақырыбы: 6 саны және цифрымен таныстыру.
Мақсаты:
1. 6 саны және цифрымен таныстыру.
2. Жиынның белгілі тобын бейнелейтін көрсеткіш санды түсіну, ойлау, елестете білу қабілеттерін дамыту; 3. математикаға қызығушылыққа, топ болып жұмыс істей білуге, достыққа тәрбиелеу Әдіс-тәсіл: түсіндіру,сұрақ-жауап.
Сөздік жұмыс: жиын, алты, көп, бірдей, жоғары, төмен.
Құрал жабдық: үлестірмелі цифрлар, дауылпаз, құрастыруға арналған пішіндер, жазу дәптері, қарындаш.
Билингвальдік компонент: Бір-один, бірнеше-много, алты-шесть.
Әрекет кезеңдері Педагогтың іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушы.
(кіріспе бөлім) Ұйымдастыру кезеңі.
«Көңіл-күй» шеңбері.
Балалар орындарынан тұрып:
Арайлап таң атты!
Күн сәулесін таратты!
Қайырлы таң, балалар!
Қайырлы таң, қонақтар!
Іздену-ұйымдастырушылық.
(негізгі бөлім) 2. Негізгі бөлім:
«Кім жылдам» дидактикалық ойынын ұйымдастырады.

«Дұрыс тыңда» ойыны.
Педагог дауылпазбен дыбыс шығарады. Қанша дыбыс шығарса балалар сол цифрды көрсетеді.
Педагог алты рет дыбыс соғады.

Есік тарсылы естіліп, бүркіт құсы ұшып кіреді. Аузында балаларға арналған хаты бар.
Педагог хатты оқиды.

- «Сәлеметсіңдер ме, балалар, мен алты цифрымын, сендердің топтарыңа келе жатып, жолда орманда адасып кеттім. Маған жол табуға көмектесіңдерші»

- Балалар, олай болса жолға шығайық. Орманға немен баруға болады?

Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық.
Қолмен шеңбер құрайық.
Үшбұрышта жасайық.
Иілейік оңға,
Иілейік солға
Отырайық, тұрайық,
Біз тынығып алайық

Біздің қандай көлік түрімен баратынымыз алдарыңда жатқан конвертте жасырынған.
Барлығымыз алып, пішіндерді пайдалану арқылы көлікті құрастырайық.

Көлікке мініп, орманға келеді.
Көлікке отырғанда арқамызды тік ұстау керек, қанеки түзу отырамыз. Көліктің жүрген дыбысы шығады.

Тақтада шыршалар ілінген
Екі жол жатыр. Бірі қысқа, ұзын жол, екіншісі жалпақ қысқа жол.

Шыршаны санатады.

«Шыршалар қайда орналасқан?» д.ойыны

- Орманда кімдер тұрады?

Аюлар келеді.

Саусаққа арналаған жаттығу.

6 аю болу үшін тағы неше аю керек?

- Балалар, аюлар 6 цифрынын қайда адасып жүргенін біледі екен, біз оларға дос тауып берсек, олар бізге жол көрсетеді. Қанеки барлығымыз бірге, жартылай дауыспен тиындарды шақырайық.

Тиындар келеді. Балаларды санату.

Аю көппа? тиындар көппа?

Бірдей болу үшін неше тиындар керек?

Аюлар рахмет айтып, 6 цифрынын ең үлкен шыршаның артында адасып жүргенін айтады.
Үлкен шыршаның артынан педагог 6 цифрын алып шығып балаларға көрсетеді.

6 цифрын алып топқа қайтады.
6 цифрымен таныстырады. Алты бірліктен тұратынын айтады. Балаларға 6 цифрларын таратып береді.

6 цифрын ауада жазғызып көрсетеді.
Дәптермен жұмыс:

Балалар алдарында жатқан цифрларды ретімен партаның жоғарға жағына орналастырады.
Үш тілде санайды.

Көздерін жұмып естиді, қанша дыбыс естісе сол цифрды көрсетеді.

Балалар алты цифрынын жоқ екенін айтады.

Балалар қызығушылық танытады.

Балалар көмекке дайын екендерін айтады.

Балалар өз жауаптарын айтады.

Қимылдарды жасап, көрсетеді.

Тапсырманы орындайды.

Автобус көлігін құрастырады.

Балалар, партаға түзулеп отырып, орманға келеді.

Балалар, ұзын жол мен қысқа жолды, ажыратып айтады.

6 шыршаның ілініп тұрғанын айтады.

Қай шыршаның қайда орналасқанын балалар айтып береді.

Жабайы аңдар тұратынын айтады.
Балалар 5 аюдың келгенін айтады.

Кел санайық санамақ,
Саусақтарды даралап,
Бас бармағым алғашқы
Балан үйрек жалғасы.
Ортан терек кезекші,
Шылдыр шүмек көмекші,
Шынашағым, балапан,
Бәріне ортақ алақан!

1 аюдың керек екенін айтады.

«ау» тиындар, «ау» тиындар.

4 тиыннын келгенін айтады.

Аюлардың көп екнін айтады.
2 тиыннын керек екенін айтады.

Үлестірмелі материалмен жұмыс істейді,

6 цифрын 5 цифырының қатарына қояды.

Дәптерлеріне 6 цифырын жазады.
Рефлексивті-қортындылау.
(Қорытынды) Балаларды қорытынды жасауға жетелейді. Бірлесе атқарған жұмыс үшін мадақтайды.
Шапалақ арқылы бес деген баға қояды. Қорытынды жасайды.
Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: Сандарды санай біледі, үлкен, кіші, оң, сол ұғымдарын біледі. Нені игерді: 6 цифрымен танысады, Заттарды топтастырады. Нені біледі: заттарды ортақ қасиеттеріне қарай топтарға біріктіруді; өзінің пікірлерін дәлелдеуді, өз ойларын түсінікті жеткізуді.
Категория: Дошколенок | Добавил: Сайраш (2016-01-07) | Автор: Турлыбекова Сайраш Нурдоллаевна E
Просмотров: 150 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 7:31 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1152]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru