Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Жамантаtва Сымбат Сиязкенқызы, «№2 жалпы орта білім беретін мектеп», «Айгөлек» тобының шағын орталық тәрбиешісі, Семей қаласы «Әр тәрбиешінің қолданатын жолы – ұлт тәрбиесі» Бала тәрбиесін заттың атын атап, соны үйретуден бастаған қазақтың ұлттық тәліміндегі ерекшеліктері, сол ұлттық тұрмыс-тіршілігіне, тарихи және табиғи жағдайларына байланысты. Халықтық тағлымның арқауы – ауыз әдебиеті, жазу әдебиеті ұлттық тәрбиенің басты құралы бастағандығын айқындайды. Халықтық тағлымның философиялық дүниетанымдық, мәдениеттанымдық, тәрбиелік мәнін жан-жақты терең зерттеп, ғылыми жүйесін саралап, сараптап пайдалану ісі аса жауапкершілік пен қажырлы ғылыми еңбектерге байланысты. Барлық тәрбие, ғылыми-зерттеу жұмыстарын халықтық тағлымдармен байланыстарын жүргізу тиімді, әрі нәтижелі болмақ. Барлық жерде оқу-тәрбие ісін ұлттандыру мақсаттарын жүзеге асыру үшін, хаықтық тағлымдар негізгі тірек, қозғаушы күш бола алады. Бала тәрбиесін заттың атын атап, соны үйретуден бастаған қазақтың ұлттық тәліміндегі ерекшеліктері, сол ұлттық тұрмыс-тіршілігіне, тарихи және табиғи жағдайларына байланысты. Халықтық тағлым – ұлттық тәлім-тәрбиенің қайнар бастауынан бастап, осы уақытқа дейінгі болмысын айқындап, оның болашағын белгілеп беретін ғылым. Ал ұлттық тәлім-тәрбиенің түпкі негіздері сол ұлттың ұлт болып қалыптасуына дейін бастау алып, ұлттық қасиеттерге сәйкес дамып, қалыптасты. Шағын орталықта , мысалы, қуыршақ театрын жиі пайдаланамын. «Алдар көсе мен Шық бермес Шығайбай» ертегісінде кейіпкерлерді қуыршақ театры арқылы рольге бөліп балаларды ойнаттым. Бізде қазақы бұрышымызда көптеген қазақ халқының ұлттық киімдерін, әдет - ғұрыптарын, салт - дәстүрлерін тұрмыстық бұйымдармен танысады. Осы заттарды ұйымдастырылған іс - әрекет барысында қолданып отырады. Халықтық тағлымның арқауы – ауыз әдебиеті, жазу әдебиеті ұлттық тәрбиенің басты құралы бастағандығын айқындайды. Халықтық тағлымның философиялық дүниетанымдық, мәдениеттанымдық, тәрбиелік мәнін жан-жақты терең зерттеп, ғылыми жүйесін саралап, сараптап пайдалану ісі аса жауапкершілік пен қажырлы ғылыми еңбектерге байланысты. Барлық тәрбие, ғылыми-зерттеу жұмыстарын халықтық тағлымдармен байланыстарын жүргізу тиімді, әрі нәтижелі болмақ. Барлық жерде оқу-тәрбие ісін ұлттандыру мақсаттарын жүзеге асыру үшін, хаықтық тағлымдар негізгі тірек, қозғаушы күш бола алады. | |
Просмотров: 655 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|