Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Құстар – біздің досымыз
Тақырыбы: Құстар – біздің досымыз
Мақсаты: Балалардың құстарға туралы білімдерін жалпылап қортындылауға үйрету.
Міндеттері: Жыл мезгіліне қатысты білім дағдыларын тереңдете тиянақтау; жыл мезгіліне қарай сызба – нұсқа арқылы. Әңгіме құрастыру; сөздің дыбыстық құрамын дұрыс айтуға, қ,ғ,ұ,ө дыбыстары қатынасатын сөздерді анық, үн ырғағын сақтап, мәнерлі айтуға жаттықтыру; тақырып бойынша сөздік қорларын дамыту, ой – өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту; құстарға деген қамқорлық сезімге тәрбиелеу;
Қ/құралдар: кеспе сандар, дидактикалық қорап, грамзапись, сызба – нұсқалар, ребустар, карточкалар, пиктограмма, оригами.
Қолданатын әдіс – тәсілдер:сұрақ – жауап, ойын – тапсырмалар, тақпақ, ребустарды шешу, модель арқылы әңгіме құрастыру, пиктограммамен жұмыс.
Сөздік жұмысы:көктем, бәйшешек , бүршік, құстар, құстар ұшып келді, күн жылы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Армысың әлем! Армысың жарқын күн.
Армысың абзал адам.
Армысың менің досым. (құшақтасады).
-Дети расположите цифры в таком
порядке, в каком дни недели. Кеспе
сандар
-Саша, бес саны аптаның қай күнін білдіреді? 1 ден 7 – ге
-Настя сәрсенбінің көршілерін ата? дейін (әр
-Наташа, 7 апта күнін айт. балаға)

ІІ. Қайталау.
1) 1 топ карточкамен жұмыс
2) 2 топ – оқу құралдарын
сөмкеге жинап, атау керек.
Карточкалар
Диолог: - Саған мектепке не керек? оқу
- Маған кітап, дәптер, қалам керек. құралдар
Мен мектепке дайынмын. сөмке
- Балалар, Сережа мектепке дайын ба?
- Ия, мектепке дайын, себебі барлық құралдар бар.

ІІІ. Таңғажайып кезеңі
(дидактикалық қораб әр балаға, қораб ішінде бәйшешек гүлі, бала қолымен сипап сезіну керек)
- В группе на каждого из вас есть коробки, найдите их, они с сюрпризом.
Что там может быть? Онда не бар?
Попробуйте узнать, біліп табындар. (бәйшешек гүлі)
- Ол бәйшешек. Гүлдеріңді иіскеңдерші.
- Чем пахнет? (Пахнет весной)
- Көктем иісі
- Иісі – давайте скажем все вместе (индивидульный и хоровой потор)
Грамзапись: суағылымы, құстар дауысы. Грамзапись
- Бұл қай кезде болады?

Моделирование
- Сейчас все подошли к картине, это не простая картина, а волшебная. Давайте нарисуем с вами весеннюю картину.
- Қандай жыл мезгілі? (көктем) - ватман, рисунки - Ауа райында қандай өзгерістер бар? на лепучках,
- Күн жылы. оживление картины
- Жерде қандай өзгеріс бар? детьми
- Қар жоқ. Бәйшешек өседі.
- Ағаштарда қандай өзгеріс бар?
-Ағаштарда бүршік бар.
- Аспанда ше?
- Құстар ұшып келді.
- Ал енді суретке жақындайық, чем пахнет картина?
- Это волшебная картина, прислушайтесь, ладошки протяните, что вы почувствовали?
Передайте своим чувствам на казахском языке.
- Как много рассказала нам картина о признаках весны.

IV. Өздік – топтасу жұмысы.

1) – Қазір Сережа әңгімені сызба – нұсқа мольберт бойынша айтып тұрады, ал сендер есту арқылы тапсырманы орындайсындар.

Бұл . Көктемде жылы.

өседі . Ағашта бар.

ұшып келді.


(Сережа мольберт алдында, ал балалар орындарында пиктограмманы есту арқылы құрастырады)
- Давайте проверим, у вас так получилось?
Проверьте друг друга.
2)- Как вы думаете, какое предложение я зашифровала в следущей пиктограмме?
(составление предложения по схеме)

Сызба - тіректер


3) – А сейчас вы поработаете коллективно:
1 группа разгадает ребус под №1 (аққу)
2 группа разгадает ребус под №2 (көкек) ребусы
- Названия остальных птиц вы расшифруете в следующем ребусе, подсказкой будут служить первые звуки слова:
Аққу, торғай, қарлығаш, көкек – құстар
ребус – загадки
- Как вы думаете, в какой последовательности нужно разложить ваше
карточки?
- Настя выложи их последовательно.
- Ребята вы согласны?

V. Қорытынды.
Орманды, құстарды, табиғатты, қорғау үшін тиым белгілерді топтасып салады және қазақша айтып береді. (Ватман, фломастерлер)
- Құсты атпа!

- Ұяны бұзба!

- Ағашты сындырма!
Категория: Дошколенок | Добавил: Gumi (2016-01-17) | Автор: Букаева Кайртас Байтурсынова E
Просмотров: 146 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-02-21, 9:48 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1507]
Школьный психолог [512]
История [729]
Опыт [487]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [226]
Мастер-класс [216]
Семья и школа [177]
Компьютер-бум [252]
Английский язык [798]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1170]
Химия [382]
Классному руководителю [649]
Биология [584]
Думаем, размышляем, спорим [94]
Казахский язык и литература [1791]
Краеведение [93]
Начальная школа [3983]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [366]
Сельская школа [72]
Профильное обучение [70]
Демократизация и школа [24]
Физика [299]
Экология [184]
Дошколенок [1561]
Особые дети [276]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [635]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [457]
Мой Казахстан [233]
Школьный театр [67]
Внеклассные мероприятия [1185]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [81]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [532]
Немецкий язык [52]
Технология [291]
Самопознание [398]
Профессиональное образование [106]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [24]
Педагогические программы [7]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru