Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Тақырыбы: Құстар – біздің досымыз Мақсаты: Балалардың құстарға туралы білімдерін жалпылап қортындылауға үйрету. Міндеттері: Жыл мезгіліне қатысты білім дағдыларын тереңдете тиянақтау; жыл мезгіліне қарай сызба – нұсқа арқылы. Әңгіме құрастыру; сөздің дыбыстық құрамын дұрыс айтуға, қ,ғ,ұ,ө дыбыстары қатынасатын сөздерді анық, үн ырғағын сақтап, мәнерлі айтуға жаттықтыру; тақырып бойынша сөздік қорларын дамыту, ой – өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту; құстарға деген қамқорлық сезімге тәрбиелеу; Қ/құралдар: кеспе сандар, дидактикалық қорап, грамзапись, сызба – нұсқалар, ребустар, карточкалар, пиктограмма, оригами. Қолданатын әдіс – тәсілдер:сұрақ – жауап, ойын – тапсырмалар, тақпақ, ребустарды шешу, модель арқылы әңгіме құрастыру, пиктограммамен жұмыс. Сөздік жұмысы:көктем, бәйшешек , бүршік, құстар, құстар ұшып келді, күн жылы. І. Ұйымдастыру кезеңі. - Армысың әлем! Армысың жарқын күн. Армысың абзал адам. Армысың менің досым. (құшақтасады). -Дети расположите цифры в таком порядке, в каком дни недели. Кеспе сандар -Саша, бес саны аптаның қай күнін білдіреді? 1 ден 7 – ге -Настя сәрсенбінің көршілерін ата? дейін (әр -Наташа, 7 апта күнін айт. балаға) ІІ. Қайталау. 1) 1 топ карточкамен жұмыс 2) 2 топ – оқу құралдарын сөмкеге жинап, атау керек. Карточкалар Диолог: - Саған мектепке не керек? оқу - Маған кітап, дәптер, қалам керек. құралдар Мен мектепке дайынмын. сөмке - Балалар, Сережа мектепке дайын ба? - Ия, мектепке дайын, себебі барлық құралдар бар. ІІІ. Таңғажайып кезеңі (дидактикалық қораб әр балаға, қораб ішінде бәйшешек гүлі, бала қолымен сипап сезіну керек) - В группе на каждого из вас есть коробки, найдите их, они с сюрпризом. Что там может быть? Онда не бар? Попробуйте узнать, біліп табындар. (бәйшешек гүлі) - Ол бәйшешек. Гүлдеріңді иіскеңдерші. - Чем пахнет? (Пахнет весной) - Көктем иісі - Иісі – давайте скажем все вместе (индивидульный и хоровой потор) Грамзапись: суағылымы, құстар дауысы. Грамзапись - Бұл қай кезде болады? Моделирование - Сейчас все подошли к картине, это не простая картина, а волшебная. Давайте нарисуем с вами весеннюю картину. - Қандай жыл мезгілі? (көктем) - ватман, рисунки - Ауа райында қандай өзгерістер бар? на лепучках, - Күн жылы. оживление картины - Жерде қандай өзгеріс бар? детьми - Қар жоқ. Бәйшешек өседі. - Ағаштарда қандай өзгеріс бар? -Ағаштарда бүршік бар. - Аспанда ше? - Құстар ұшып келді. - Ал енді суретке жақындайық, чем пахнет картина? - Это волшебная картина, прислушайтесь, ладошки протяните, что вы почувствовали? Передайте своим чувствам на казахском языке. - Как много рассказала нам картина о признаках весны. IV. Өздік – топтасу жұмысы. 1) – Қазір Сережа әңгімені сызба – нұсқа мольберт бойынша айтып тұрады, ал сендер есту арқылы тапсырманы орындайсындар. Бұл . Көктемде жылы. өседі . Ағашта бар. ұшып келді. (Сережа мольберт алдында, ал балалар орындарында пиктограмманы есту арқылы құрастырады) - Давайте проверим, у вас так получилось? Проверьте друг друга. 2)- Как вы думаете, какое предложение я зашифровала в следущей пиктограмме? (составление предложения по схеме) Сызба - тіректер 3) – А сейчас вы поработаете коллективно: 1 группа разгадает ребус под №1 (аққу) 2 группа разгадает ребус под №2 (көкек) ребусы - Названия остальных птиц вы расшифруете в следующем ребусе, подсказкой будут служить первые звуки слова: Аққу, торғай, қарлығаш, көкек – құстар ребус – загадки - Как вы думаете, в какой последовательности нужно разложить ваше карточки? - Настя выложи их последовательно. - Ребята вы согласны? V. Қорытынды. Орманды, құстарды, табиғатты, қорғау үшін тиым белгілерді топтасып салады және қазақша айтып береді. (Ватман, фломастерлер) - Құсты атпа! - Ұяны бұзба! - Ағашты сындырма! | |
Просмотров: 679 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|