Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Үй құстары
Білім аумағы: «Қатынас»
Білім бөлімі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: Үй құстары
Мақсаты: Үй құстарымен таныстыру
Міндеттері: балалардың құстар туралы түсініктерін кеңейту, сөздегі
дыбыстарды дұрыс айтуға, сұрақты тұсініп жауап беруге
үйрету; ойда сақтау қабілеттерін жетілдіру; екі тілді меңгеру
арқылы лексикалық түсінік қорын молайту; танып білуге деген,
қазақ тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Әдіс – тәсілдер: ойын – тапсырмалар, дыбыстық артикуляциялық
жаттығулар, тақпақ жаттау, дидактикалық ойын «Тауық пен
балапанадар»
Көрнекіліктер:сахналандыру, үстел үсті ойыншықтар, фланелграф,
атрибуттар, кескінді суреттер, пазлдар, топтама суреттер
Сөздік жұмысы:әтеш – петух, тауық – курица, балапан – цепленок,
қаз – гусь.

Қызмет кезеңдері Мұғалімнің қызметі Балалар қызметі
Ұйымдастырушы қызмет түрі - Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Давайте поиграем в игру.
Прыг – прыг, хлоп – хлоп
Мы играем с другом в доп
Мяч взлетает к облакам
И летит обратно к нам Балалар бір – бірімен амандасып, тақпақ бойынша қимылды жаттығулар жасап, өлең шумақтарын қайталайды.
Ұйымдастырушы қызмет түрі - Балалар, мынау не? (доп)
- Қандай доп?
- Мынау қандай доп?
- Давайте, поиграем в игру
«Большой- маленький»
Мақсаты: балаларды ойыншықтардың
атауларын естіп, көлемі
бойынша қимылмен
көрсетіп, айту
Ойын шарттары: мұғалім заттарды
көрсетеді (үлкен аю,
кішкентай қоян, үлкен доп,
кішкентай қуыршақ), ал
балалар көріп айтады.
- Орындықтарымызға отырамыз.
- Я, вам загадаю загадку, внимательно
послушайте, скажете отгадку.
Утром рано встает,
Голосисто поет
Деткам спать не дает
Это кто? (петух)
1,2,3, - көзіміді жұмайық (ойыншық әтеш.)
- Мен әтешпін, әтеш.
Ку – ка – ре – ку деп ән айтамын.
-Дети, кто я? (петух) Петух на казахском языке әтеш. В начале слова живет необыкновенный звук. Когда этот звук произносим ротики широко открываем, язычок ложим на нижние зубы и пропоем –ә – ә – ә . Звук очень мягкий, нежный. А петушку нравится, когда поют этот звук. Давайте вместе пропоем.
- Әтеш – петушок привел маленького цыпленка (ойыншық балапан).
- Давайте скажем ба – ла – пан
- Какое нежное слово балапан – цыпленок.
Мамы вас тоже называют балапан – цыпленок. Вы тоже цыплятки маленькие.
- Вы кто? (балапан )
- Ева, ты кто?
- Мен балапан.
- Сережа, ты кто?
- Мен балапан.

Дидактикалық ойын
«Тауық пен балапандар»
- Тауық – курица зовет своих балапан.
Ко – Ко -Ко, давайте поиграем!
- Балапандар, келіңдер
(қолын былғап балапандарды шақырады)
Тары шоқып теріңдер
Қанат қағып бәріміз
Айналайық көңілді
- У петушка оказывается есть друзья, это кто ребята?
- Гусь! Әтеш просит, чтобы его друзей
назвали на казахском языке.
Послушайте, как это будет на казахском языке.
- Қаз, қаз, қаз
- Давайте все вместе попробуем сказать
- Қаз
- А когда кричит он издает такие звуки: қа-қа-қа
- Қаз приготовил для вас необыкновенные, игры – задания.
Белсенділік орталығына өз беттерінше шығармашылық пен жұмыс жасауға мүмкіндік туғызу (ұйымдастырушылық жұмыс жүргізу берілген белгілерінің қалауы бойынша бөліну).
1. «Дамыту орталығы» бөлшек суреттерден бүтін затты құрастыру. Үлгіге қарай отырып іс – әрекет жасау.
2. «Біз өнерлі баламыз» орталығы, контур бойымен желімді жағып, боялған құмды сеуіп, тиісті сурет шығару
3. «Құрастыру орталығы» түрлі – түсті қысқыштарды қолданып, жетпеген детальдарды толықтыру Қойылған сұрақтарды мұқият тыңдап, балалардың жауаптары.

Іс- әрекетімен қимылдап көрсетіп, жауаптары

Жұмбақ жауабын балалардың айтуы

Балалар көздерін жұмады

(ширма, атрибут)

Балалар естілген дыбысты таңырқай тыңдап, жеке және хорлық қайталауы.

Балалардың жауаптары

Балапан атрибуттарын киіп, балалардың қойылған сұраққа жауаптары

Атрибуттар

Балалар тауықтың соңынан қимылдарды қайталайды

Фланелеграфта қаздың суреті

Артикуляциялық жаттығу

Ойын – тапсырмаларды іс – әрекет арқылы көрсетіп орындай отырып, орталықтарға бөліну.

Қиялы мен қабылдануын сәйкестендірте жұмыс атқару.

Сурет салу әдістерін еске түсіре өз бетінше жұмыс жасау.
Рефлексивті коррекциялаушы Балалардың көңіл күйін сұрап, орындаған ойын тапсырмалардың көрмесін ұйымдастырады.

(Сыйлық ретінде балаларға кішкентай балапан ойыншықтарын сыйлау) Өз жұмыстарын мақтанышпен көрсетіп , құс атауларын қазақша айтып, қайталайды.
Жетекші жөндеуші Балалардың орындаған ойын – тапсырмаларының көрмесін ұйымдастырып, сабақ барысында меңгерілген сөздерді қайталап бекіту. Балалар құстарға жан бітіріп өздерінің орындаған тапсырмаларына қуанады

Күтілетін нәтиже:
Білу қажет : үй құстарын ажыратып, атап, қойылған сұраққа толық жауап беруді білу.
Қалыптасқан түсінік: кез –келген уақытта көмектесуге дайын, үй құстары туралы түсініктерін қалыптастырады, өз беттерінше жұмыс істеп, өз еңбегін бағалай алады.
Орындаушылық қызметі: әр түрлі материалдармен жұмыс істеп ойлау, құрастыру қабілеттерін тұрақтау.
Категория: Дошколенок | Добавил: Gumi (2016-01-17) | Автор: Букаева Кайртас Байтурсынова E
Просмотров: 158 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 2.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-02, 8:57 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [204]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1760]
Краеведение [92]
Начальная школа [3899]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [349]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1475]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [99]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru