Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Тақырыбы: Математика еліне саяхат.
№5 ересектер тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
технологиялық картасы

Тәрбиешінің тегі,аты,әкесінің аты: Досанова Айгуль Кайдаровна
Мерзімі: 17.02.2015.жыл.
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімері: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Тақырыбы: Математика еліне саяхат.
Мақсаты: Ересек жастағы балаларды сандарды тура және кері санауға, кеңістікті бағдарлауға, оң жақта, сол жақта жоғарыда, төменде білімдерін бекіту. Математикалық ойлауын, олардың танымдық қызығушылығының белсенділігін қалыптастыру.
Міндеттері:
Білімділік: Геометриялық пішіндерді қағаз бетінде бағдарлай білу, 8-ге дейін тура және кері санау дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Балалардың логикалық ойлау қабілетін, танымдық процестерін дамыту.
Тәрбиелік: Әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Қостілдік компонент: апта күндері - дни недели, сан - числа, геометриялық пішіндер-геометрические фигуры.
Сөздік жұмыс: апта күндері, сандар, гүл шоғы, ханшайым.
Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап
Керекті құрал жабдықтар: магнит, сандар, ұлу, апта күндері, таратпалы материалдар.

Іс-әрекет
Кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-
Қозғаушылық Шаттық шеңберін ұйымдастырады.

Арайланып таң атты,
Алтын сәуле таратты,
Жарқырайды күніміз,
Жарқырайды даламыз.
Қайырлы күн балалар!
Қайырлы күн қонақтар!
Балалар бір - біріне және қонақтарға жылы лебіздерін білдіреді.
Ұйымдастыру
шылық-
іздеушілік
Тосын сәт:
Балалар мен тәңертең топқа келгенде пошташы хат қалдырыпты. Бірақ мына хатта не жазылғанын білмеймін.
Хатты ашып, хаттың кімнен келгенін хабарлайды.
- Балалар, бізге хатты математика елінен ханшайым жіберіпті.
Ханшайым бізге гүл шоқтарын жіберіпті гүл шоқтарынын артында тапсырмалары жазылыпты. Тапсырмаларды орындауымызды сұрайды.
Гүлдің шоғын құрастыру арқылы тапсырманы орындау.
Ойын: «Жеті шоқ гүл»
Тапсырмасы:
Логикалық есептер: Дүкеннен анам 2- допты алып келді, оның біреуін ініме бердім. (1) Қоянда неше құлақ бар? (2)
Екі құс ұшып келдді,оған бір құс қосылды?
Барлығы қанша болды (3)
Бір жылда неше мезгіл бар?
Себетте 3 - алма, табақта 2-алма барлығы қанша алма?
2. «Жеті апта»
Балалар бір аптада неше күн бар?
Апта күні туралы кім тақпақ біледі?
Сәл демалып тынып ал,
Тақпақ тындап ұғып ал,
Апта деген ағайдың
Жеті бірдей ұлы бар
Сол жеті ұлдың жастары бір
Әр ұлдың өзіне тән аты бар
Бірі кетсе екіншісі келеді
Жеті бауыр адаспас
Зымырайды желеді
Ешқашанда шатаспас.
3. Ойын: «Сиқырлы ұлу»
Шарты: шатасқан сандарды ретімен қою.Сандарды тура және кері ретімен санайды
4 .Муз. әуенімен
Сергіту сәті:
1,2 дегенде тұрайық,
3,4,-алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық. 5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.

Таратпалы материалмен жұмыс
5. Ойын: «Танграм»
Шарты: Таратпалы материал.
Балаларға әр түрлі - түсті пішіндерден өздері қалаған затты құрастыруды ұсынады.
6. Ойын: «Сиқырлы пішіндер»
Шарты: Балаларға жолақ бетіне домалақ, шаршы, көпбұрыш,ұшбұрыш пішіндерді кеңістік бойынша орналастыруды сұрайды.
7. Муз әуенімен тәттілерін алып, Ханшайым келеді
Тапсырмаларын орындағанына ризашылығын білдіреді.
Тәттілерді таратып сұрақтар қояды.

Балалар мұқият тындап, сұрақтарға жауап береді.


Логикалық есепті шығарыды

Гүл шоқтарын жинау арқылы тапсырманы орындап, балалар толық жауап береді

Ойынға деген қызығушылытары арттады.

Әуенімен сергіту сәтін жасайды

Балалар әр - түрлі пішіндерден суретті құрастырады.



Үшбұрыштар,шаршы, домалақ
Рефлексивтік-
Түзетушілік
Оқу - іс әрекетін қорытады:
Балалар бүгінгі оқу - іс әрекеті ұнады ма? Несімен ұнады? Қандай тапсырмалар орындадық? Бізге қонаққа кім келді? балаларды мақтап - мадақтайды


Сұрақтарға жауап берді.
Не ұнағандарын атады..

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:
Логикалық есептерді шығаруды, апта күндерін, геометриялық пішіндерді атап беруді.
Қандай түсініктерді игерді:
Қарапайым математикалық түсініктерді, сандарды тура және кері санауды, геометриялық пішіндерді ажыратуды, логикалық есептерді, кеңістікті бағдарлауды, апта күндерін, таратпалы материалдармен жұмыс жасауды.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
Таратпалы материалмен жұмыс жасауды. Логикалық есептерді шығаруды,сұраққа жауап беруді.
Категория: Дошколенок | Добавил: гульнараж (2016-02-09)
Просмотров: 214 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 8:57 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru