Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Открытое занятие на тему "Теремок"
Білім саласы: Қатынас, шығармашылық
Оқу іс-әрекеті:Тіл дамыту, жапсыру
Тақырыбы:«Үйшік» ертегісін әңгімелеу, сахналау.
Мақсаты: Білімділік:
Балаларды «Үйшік» ертегісімен таныстыру.
Әңгімелеу барысында ойларын байланыстырып жеткізуге,сөздік қорларын ертегі мазмұнына сәйкес пайдалана білуді жетілдіру.
Дамытушылық: Ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы, сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілетін дамыту. Сахналау барысында жағымды- жағымсыз кейіпкерлердің бейнесіне еніп, олардың мінез- құлқын келтіру. Шығармашылық қабілеттерін арттыру,тапқырлыққа баулу
Тәрбиелік: Балаларды достыққа, татулыққа , бірлікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Әңгімелесу, ғажайып сәт, сұрақ-жауап,ойын
Қажетті құралдар: Барқыт қағаз, үлгі, қайшы, суреттер, ойыншықтар, слайд.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы Шаттық шеңбер
Үлкенге де сіз,
Кішіе де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпен біз
Жоғарыға қарап, тау көрдім,
Төменге қарап, жер көрдім
Оңға, солға иіліп
Егеменді ел көрдім. Балалар шеңберге тәрбиешімен бірге түрып, қимыл-қозғалыс жасап қайталайды.
Ұйымдас-қ ізденушілік кезеңі Сұрақ-жауап әдісі:
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыс айлары қалай аталады?
-Қыста қандай өзгерістер болады?
-Балалар сендер жұмбақтың шешуін тапқанды жақсы көресіңдер ме?
-Қазір мен сендерге қызықты жұмбақтар жасырамын
Жұмбақ шешу:
Үйін жинап,ертеңмен
Миіз тауып алыпты
Мысығы келмеген соң,
Ол өкпелеп қалыпты
Ол қандай ертегі?

(Слайд көрсетіледі)

Атай өзі салғанын,
Көрді өсіп қалғанын
Әрі тартты, бері тартты
Тарта алмады, ол қандай ертегі?

(Слайд көрсетіледі)

Апасынан қашып кетті
Атасынан қашып кетті,
Кездестіріп біраз аңды
Біраз жолдан асып кетті
Бұл қандай ертегі?
(Слайд көрсетіледі)
-Балалар бүгін біз сендермен «үйшік » ертегісін әңгімелейміз.
Слайд (Үйшік ертегісі)
Жаңа сабақ:
«Үйшік»
Орысша- сказка теремок
Ағылшынша- Удэн хаус
Дұрыс балалар!
-Қазір мен сендермен үйшік ертегісін есімізге түсіреміз
Сурет бойынша әңгіме:
Ерте-ерте ертеде орманда ескі үйшік тұрады?
-Балалар мынау не?
-Айтыңдаршы балалар тышқан үйшікке нешінші келді?
-Тышқан үлкен бе ? әлде кішкентай ма?
- Мен сендерге бір жұмбақ жасырамын, сендер жауабын табу керексіңдер.
Келесі үйшікке не келеді екен?
Жұмбақ:
Таңдайлары тақылдап,
Шулайтын не шалшықта
Бірін-бірі мақұлдап бұл не?
-Бақа нешінші келеді үйшікке?
Сергіту сәті:
Қоян шықты далаға,
Жан-жағына қарады
Секірді жүгірді
Отырды, тұрды
Сергіту сәті қандай жануар туралы айтылды ?
Қоян нешінші болып үйшікке келеді
-Балалар мынау не?
-Түлкі қандай ертегілерде кездеседі?
-Түлкі нешінші келеді үйшікке?

Мынау қандай орман жануары?
-Қасқыр туралы кім тақпақ біледі?
Орманға келемін,
Бүлдірген теремін.
Сұр қасқыр кеп қалса,
Тез қашып кетемін.
Қасқыр нешінші болып үйшікке келеді?
-Енді бір жаңылтпаш тыңдаңдар
Бұл-бұл аю,
Бұл бір ірі аю
Жаңылтпашта қандай орман жануары туралы
айтылып түр?
-Аю нешінші болып үйшікке келеді?
Тәрбиеші: Аю үйшікке шатырынан кіремін деп үйшікті сындырып тастайды, үйшікте тұратын жануарлар, жан-жаққа қашады, аю барлық жануарларды жинап әдемі үйшікті қайта құрастырады.
-Осылай ертегі аяқталады.
Сахналау.
Тәрбиеші балаларға маскаларды кигізеді.

-Балалар өте жақсы сендердің ертегі сахналағандарың маған ұнады, енді шығармашылық орынға барып әдемі маскалар жапсырайық.
Шығармашылық жұмыс:
Үлгімен жұмыс.
Тәрбиеші түсіндіреді.
Қайшыға байланысты қауіпсіздік ережесін еске түсіреді.
Тәрбиеші балалармен саусақ жаттығуын жасайды.
«Өрмелеген өрмекші»
Балаларға барқыт қағазды пайдаланып маска жасауға көмектеседі.
Музыка қосылады.(қардың сықыры)
Ғажайып сәт: Айғайлап, шулап қоян келеді.
Қоян: Ой сәлеметсіңдер ме? Балалар
Мені сендерге ормандағы үйшікте тұратын жануарлар жіберді, сендер бүгін үйшік ертегісін әңгімелеп, сахналап отыр екенсіңдер.
Тәрбиеші:
-Балалар қоян бізге қонаққа келіпті,енді қоянмен бір ойын ойнайық.

Қоянмен ойын:
Қимылды ойын: «Өз орыныңды тап»
Шарты: Балалар тәрбиешімен ойнайды секіреді, аю сияқты қорбаңдайды, қоян балалардың орындықтарындағы жұмсақ ойыншықтарды ауыстырып қояды музыка біткенде , балалар өз орындарын табу керек.
Қоян балалардың ойынына таң қалып, тәрбиешіге балаларға әкелген сыйлығын тапсырады.
Қоян: Балалар мені достарым күтіп қалды, мен ормаға барайын, сендермен ойнған ойын қызықты болды, сендерге әкелген сыйлықтарымды тәрбиешіге беремін ,сендерге көп рахмет сау болыңыздар!


Қыс мезгілі
Желтоқсан, қаңтар, ақпан
Қар жауады, күн суық, адамдар жылы киімдерін киеді.

Мақтақыз бен мысық
ертегісі

Шалқан ертегісі

Бауырсақ ертегісі

Хормен үйшік,
теремок, удэн хаус-деп қайталайды

-Тышқан
Бірінші келді
Кішентай

Бұл бақа
Екінші келеді
Балалар денелерін қимыл-қозғалыспен шынықтырып алады.

Қоян туралы
Үшінші

Бұл түлкі
Бауырсақ, үйшік, айлакер түлкі
Төртінші
Қасқыр
Балалар өз ойларындағы тақпақты айтады.

Бесінші

Аю

Алтыншы

Балалар тәрбиешінің көмегімен, қонақтарға ертегіні сахналап к-рсетедлап көрсетеді.

Балалар мұқият тыңдайды
Өрмелеген өрмекші, Өнеріңді көрсетші,
Қайтіп қалай тоқыдың,
Мынау ғажап өрнекті.
Балалар барқыт қағаздан маска жасайды

Қоянды тыңдайды.

Балалар ойынға белсене қатысып ойнайды.

Өз орындарын шатастырмай табу керек.

Сау болыңыз
Рефлекстік реттеуші -Балалар бүгін біз сабақта қандай ертегіні сахналадық?
Ертегіде қандай жануарлар кездесті?
Шығармашылық бұрышта не жасадық?
Сендерге сабақ ұнадыма?
Ұнаса 3-рет қол соғайық, сендер сабаққа жақсы қатыстыңдар.
Үйшік
Тышқан, бақа, қоян, түлкі, қасқыр, аю.

Қол соғады.
Күтілетін нәтиже:
Біледі:Ертегі мазмұнын түсіну, сурет арқылы сұраққа жауап беруді
Игереді: Балаларға барқыт қағазын пайдаланып, маска жасау тәсілдерін , ойын ережесін түсінуді
Нені біледі: Балалар қайшыны пайдалануды, ертегі сахналауды, ұқыпты жұмыс жасауды.

МКҚК «Бөбек» бөбекбақшасы





«Гүлдер» ересек тобы

Тәрбиеші: Даукиева.У.Е

2016ж
Категория: Дошколенок | Добавил: gulnartashikova (2016-02-10) | Автор: Улбосын E
Просмотров: 156 | Комментарии: 1 | Теги: Открытые уроки для детского сада, дошколёнок | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 0:47 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru