Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Тақырыбы: Фермаға саяхат. Мақсаты: 1. Үй жануарларымен таныстыру. 2. Үй жануарларының адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. 3.Үй жануарларына деген қамқорлық сезімдерін тәрбиелеу. Оқу іс – әрекетінің түрлері Педагогтың іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті Мотивациялық – қозғаушылық -Шаттық шеңбер -Сәлемдесу,қонақтармен! -Әңгімелесу «Жыл мезгілдері» -.Дидактикалық ойын «Түстерді анықта» Үй жануарлары туралы өлеңді оқу Руана Түйенің төлі- ботақан. Қойдың төлі- қозы. Ешкінің төлі- лақ. Жылқыны төлі- құлын. Сиырдың төлі- бұзау Айғаным Шөре,шөре,лағым, Секеңдеме,деміңді ал. Тентек болма,шырағым, Селтеңдемей құлағың. Айару Әукім-әукім әукешім, Сипайыншы әукесін. Енең,әне,келеді, Ақ мамасын береді. «Фермаға саяхат» -Сәлеметсіңдер ме,балалар!Мен Әсет атты фермермін.Біздің сабағымыз өте қызықты болмақ,бірақ алдымен танысып алайық. Оқу іс-әрекетіне кіріседі.Балалар қызығушылығын көрсетеді. Ән: «Біз ауылға барамыз» Ұйымдастырушылық – ізденістік 1.Білімді өзектендіру: -Ферма дегеніміз не? -Фермада қандай жануарларды ұстайды? 2.Үй жануарлары және олардың пайдасы туралы әңгіме. -Ферма- барлық үй жануарларын өсіріп ұстайтын шаруашылық орын. Үй жануарларын адам күтіп-баптайды. Жануарлардың еті,сүті,жұмыртқасы- азық,ал жүні,терісі және мамығынан қаншама тұрмысқа қажетті заттар жасалады. (Әжемен танысу) 3.Билингвальды компонент:үй жануары-домашнее животное,сиыр-корова,ешкі-коза,тауық-курица. Үй жануарлары деп үйде ұстайтын жануарларды айтамыз.Олар мыналар:қой,ешкі,сиыр,түйе, жылқы. - Сиырдың қандай пайдасы бар? - Тағы қандай үй жануарларын білесіңдер? - Дұрыс,үй құстары және ит,мысық та үй жануарларына жатады. Қалай ойлайсыңдар, тауық қандай пайда әкеледі?(Еті мен жұмыртқасы – тамақ. Мамығынан жастық жасайды). 4.Динамикалық үзіліс. «Шип – шип шөжелерім» әнін үнтаспадан тыңдатады. 5.Ұжымдық жұмыс. Тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіреді. 6.Жеке жұмыс өткізеді. 7. Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр» Педагогтің айтқандарын мұқият тыңдайды. Қайталайды. -Тауық (курица) -Сиыр (корова) -Ешкі (коза) Төлдердің аттарын қайталап айтады.. «Балапандар» биін билейді. Тапсырманы орындайды. Рефлексиялық -түзетушілік Сұрақ – жауап әдісі арқылы оқу іс – әрекетін қорытындылайды. - Бүгін біз қайда бардық? - Үй жануарларын атаңдар. - Неге адамдар жануарларға күтім жасайды? - Олардың қандай пайдасы бар? Педагогпен бірге сабақты қорытындылайды. Күтілетін нәтиже: орындайды: төрт түлікке байланысты берілген (Мысалы: ешкінің төлі – лақ. Бұзауды «Әукім - әукім» деп шақырамыз) тапсырмаларды. түсінеді: үй жануарларының адам өміріндегі маңызын. қолданады: жалпы үй жануарлары туралы мәліметтерді оқу іс – әрекеттерінде. МКҚК «Бөбек» бөбекбалабақшасы Ашық сабақ: Экология негіздері 2 – сәбилер «Жұлдыз» тобы Дайындаған: Исина С.Б. 2015ж. Щучинск қаласы | |
Просмотров: 1310 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|