Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Қолданылатын көрнекі құралдар: қыс көрінісінің суреті. Қажетті құрал-жабдықтар: дәптер, гуашь бояулары, қылқалам, су. Сөздік жұмыс: пейзаж, көкжиек, кеңістік, мамық. Мотивациялық- қозғаушылық Тәрбиеші Е.Елбаевтың «Қыс» туралы өлеңін оқиды. Көкті бұлт тұмшалап, Жер ақ тонын киеді. Шұнақ аяз шымшылап, Ақ бетінен сүйеді. Құлақтарын үсіткен, Шынықпаған қай бала? Осы болар қыс деген, Айтсақ жауап жай ғана. Балалар өлеңді мұқият тыңдайды. Ұйымдастырушылық-ізденістік - Балалар, суретші қыс мезгілін салғанда қандай көріністі көз алдына елестетеді деп ойлайсыңдар? Суретшіге нені салуға болады? (Қар басқан ағаш, жер, сырғанақ, тау, аспан т.б.). Тәрбиеші әңгімелесу, сұрақ-жауап әдістерімен тақырыпты ашады. - Далада қар жауып тұр. Шыршаларды қар басқан. Сергіту сәті (саусақ жаттығуы) : Қолды үстелге қоямыз, Саусақтарды санаймыз: 1, 2, 3, 4, 5 – 5 – 4 – 3 – 2 – 1, Екі қолды біріктір. Балалар шанамен сырғанап, ойнап жүр. - Балалар, бүгін біз қыс көрінісінің суретін саламыз. Көкжиек деген – жер мен аспанның қиылысқан жері. Бәріміз қағазымызды дайындап алып, ашық көк түспен қағаз бетін толық бояп аламыз, сүйкей жағу тәсілімен, солдан оңға қарай дәптер бетінің орта тұсынан түзу сызық жүргіземіз. Бұл сызық көкжиек деп аталады, сызықтың жоғары бөлігі аспанды, төменгі бөлігі жерді бейнелейді. Төменгі бөлігіне ағаштар мен шыршаларды саламыз, ақ түспен мамық қардың суретін саламыз. Көкжиек сызығының жоғары бөлігіне бүлттарды, жауып тұрған қарды салып көреміз. Балалардың іс-әрекеті Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды. Бояулармен жұмыс істейді, суреттің мазмұнын нақты беруге тырысады. Қылқаламды еркін сүйкей жағады. Рефлекциялық- түзетушілік - Балалар, біз бүгін қандай сурет салдық? Қыс мезгілінің қандай ерекшелігін білесіңдер? Тәрбиеші балалардың жұмысына талдау жасайды. Балалар салған суреттерін бәрі бірге бағалайды. | |
Просмотров: 2493 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|