Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Семей қаласы. "Айналайын" шағын орталығы Мухаметжанова Жадыра Маратовна кіші тобына ұйымдастырылған оқу іс –әрекетінің технологиялық картасы. Білім беру саласы: «Қатынас» Бөлімі: «Ағылшын» Тақырыбы: « Түстер. Colours» Мақсаты: Білімділік: Балаларға «Түстер »тақырыбы бойынша жаңа сөздермен таныстыру. Дамытушылық: Ағылшын тілінде анық сөйлеуге, ауызекі сөйлеу тілін, ой –өрісін дамыту Тәрбиелік: Балалардың ағылшын тіліне қызығушылықтарын тәрбиелеу. Әдіс –тәсілдер: сұхбаттасу, түсіндіру, әңгімелесу, ойын. Қолданылатын көрнекіліктер: Түстер тақырыбындағы маөмұнды суреттер. Билигвизм компоненті: Қызыл – red, сары – yellow, көк – blue, жасыл - green Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялы–ынталандыру кезең Психологиялық сәт Шаттық шеңбері - Қайырлы күн, балалар! Сендердей ақылды, мейірімді, білімге құштар балаларды көргеніме мен бүгін өте қуаныштымын. Ендеше, сендерде сондай қуанышты жүзбен бір – бірлеріңе күлімсірей қарап, бір – бірімізге қайырлы таң тілейік! Балалар бір – бірлеріне күлімсірей қарап амандасады. Ұйымдастыру–Ізденгіш кезең Бүгін біздің сабағымызға қонақ келді. Бұл Жас суретші. Ол бізді түстер әлемімен таныстырып өтеді. - Сәлеметсіңдер ме, достарым! - Здраствуйте друзья! - Hello friends! - Қараңдар, ол бізге сурет салып келді. Бұл не?(алманың суретін көрсетеді) -Алманың түсі қандай? Тағы да қызыл түсті бізде не бар? -Ал мынау не?...(осы түрде көк, жасыл, сары түстермен таныстыру) - Енді осы түстерді ағылшын тілінде айтып үйренейік. Сөздікпен жұмыс. Қызыл – red Сары – yellow Көк – blue Жасыл – green Ақ – white Қара – black Қоңыр – brown Сұр – grey Алқызыл – pink Күлгін – purple - Жақсы. Шаршаған шығарсыңдар. Тынығып алайық Hands up, hands down! Hands on hips! Sit down! Stand up! Hands to the sides! Bend left! Bend right! Қолдар жоғары, қолдар төмен! Қолдар белде! Отырамыз! Тұрамыз! Қолдар жоғары! Бұрыл солға! Бұрыл оңға! Жақсы, орнымызға отырайық. Фонетика:[I:], [r], [m]. - Жақсы, ал енді балалар, сендердің түсінігін тексеру мақсатында біз келесі тапсырманы орындаймыз: мен сендерге түссіз суретті беремін, сендер оны мен айтқан түспен бояйсыңдар. бірақ алдымен қолдарымызды дайындап алайық: Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Алақанды ашамыз, Бесті беске қосамыз. - Жас суретші сендердің суреттеріңе өте риза. Сендер өте дарынды балаларсыңдар. Енді суретшіміз басқа топтың балаларының өнерлерін көруге барады. Суретшімен қоштасайық. Рефлекциялы -Түзету кезең Жарайсыңдар, балалар! Басақ барысында жақсы жұмыс істедіңдер! Сендерге көп рахмет! Оқу іс әрекетіміз аяқталды! Сау болыңдар! Good bye! Күтілетін нәтиже: Біледі: Түстер тақырыбы бойынша сөйлей білу. Осы тақырып бойынша өтетін сөздерді, сөз тіркестерді сөйлемде дұрыс пайдалана білу. Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап бере алу. Игереді: жаңа сөздерді, сөз тіркестерді дұрыс айтуға, суретті бояуға дағдыландыру. Меңгереді: балаларға ағылшын тіліне тән ерекше дыбыстарды айтып үйренеді. | |
Просмотров: 1075 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|