Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
ШҚО Үржар ауданы Үржар ауылы «Абай атындағы орта мектеп-бақша»КММ Султанова Жанар Сарсенбайқызы даярлық тобының тәрбиешісі Сабақтың тақырыбы : «Қыс қызығы» Сабақтың мақсаты : 1.Балалардың қыс туралы түсінігін кеңейтіп,жыл мезгілінің ерекшелігін айтуға,көргендері мен аңғарғандарын дұрыс баяндауға үйрету. 2.Байланыстырып сөйлеуге дамыту. 3.Табиғаты аялауға тәрбилеу,эстетикалық талғамды тәрбиелеу. Сабақтың түрі:Аралас сабақ. Көрнекілігі: Қыс көрінісі туралы тақырыптық сурет,үлестірмелі суреттер,бейне таспа және т.б. Әдісі: Сұрақ-жауап. Сөздік жұмыс: Кеспе әріптер арқылы,бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбын табу. Оқу іс-әрекетінің барысы: Ұйымдастыру кезені: /Ортамен амандасу/ Өтті қызық көп күндер, Алты жасқа жеткендер. Өсті ақыл ойымыз. Өсті,міне, бойымыз. Иіліп сәлем береміз, Әдепті боп өсеміз. - Балалар, далада күн суық болғанмен біздің жүрегіміз ыстық,мейірімге толы.Бір-бірімізге деген жылы лебізімізді айтып,көніл күйімізді көтерейік. /балалардың бір-біріне деген тілегі./ ІІ.Кіріспе бөлімі. Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу. Педагог сабақ тақырыбын ребус шешкізу арқылы анықтайды: - балалар, сендер «сауат ашу» сабағында «ребус» деген сөзбен, оның қандай болатынын таныстыңдар. Мына ребусты шешіп көрейік. Педагог «Қ» әрпін көрсетіп: - Мынау қандай әріп (дыбыс) деп сұрайды? - «Қ» әрпі (дыбысы) - Дұрыс.Ендеше,біз « Қ» әрпімен кейінгі тұрған суреттерге көңіл аударайық.Ненің суретін көріп отырсыңдар? Толық жауап берейік. - Ыдыстардың суретін көріп отырмыз. - «Ыдыс» деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіледі? Сендер оны «сауат ашу» сабағынан білесіңдер. - «Ы» дыбысы естіледі. - Біздің суретте бірінші «Қ» әріп тұр. «Қ» - деп дауыстап айтайық. Екінші тұрған ыдыстардың бірінші дыбысын дауыстап айтайық: «Ы» - Енді екеуін қосып айтайық: «ҚЫ» - Дұрыс, енді балалар, үшінші болып ненің суреті тұр? - Дұрыс «сағат» «С» дыбысын да «сауат ашу» сабағында өткенсіңдер. - Енді суретке қарап, «Қ» дбысына өзінен кейінгі тұрған суреттердің бірінші дыбыстардың қосып айтып көрейік. Қ...Ы...С - Қандай сөз шықты? - «Қыс» Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қыс» - Аяз жылдың қай мезгілінде болады? - Қыс мезгілінде болады. - Аяз қандай болады? - Қатты, суық. Бетті, қолды үсітіп жібереді. - Аязды күні ойнауға болама? - Болады. Суықтан қорықпау керек. - Қандай қысықы ойындарды білесіңдер? - Аққала соғамыз, сырғанаймыз, шаңғы, шана, коньки тебеміз. - Хоккей ойнаймыз. Негізгі бөлім. а) Педагогтің түсіндіруі . - Дұрыс айтасыңдар. Қарлы боранымен, сықырлаған аязымен қыс келді. Бірақ біз қыстан қорықпаймыз, денемізді шыңдаймыз, жылы киінеміз. Сырғанақ ойнап, аққала жасай мыз. (Есікті тықылдатып, қоян келді) - Балалар бізге бүгін орманынан «Қоян» қонаққа келеді. Ол қоянды «Аққала» жіберіпті. Аққала қояннан көптеген тапсырмалар беріп жіберіпті. Сол тапсырмаларды бірге отырып орындайық. /Есікті қағып қоян сыныпқа кіреді, және өзін таныстырады, және оны мұғалімге береді./ /Аққаланың бірінші тапсырмасы./ 1. Қыс, боран, қар, күн деген сөздерді қатыстырып, бірнеше сөйлем құрастыру. суық Қыс қандай болады? аязды қарлы 2. Қыс түсті. Қар жауып тұр. Күн суық. Дала аяз болып тұр. Боран соқты. - Сөздік жұмысын жүргізу. Дөң – көтеріңкі биік жер, төбе. Қос – екі. Қос аяқта – екі аяқта 3. «Көңілді қыс» суреті бойынша әңгіме құрастыру. 4. Жұмбақтар жасыру. Қолы жоқ, сурет салады, Тісі жоқ тістеп алады. /Аяз/ Отқа жанбайды, суға батпайды. /Мұз/ Қыс болса қыр мен ойды аралайды, Жаз болса қозғалуға жарамайды. /Боран/ Жазда болмайды, қыста болады. Терезеге қонады, әсем ою салады. /Қырау/ /Қосымша балаларға тапсырма қыс туралы өлеңдер сұрау және бейнетаспадан қыс көрінісін тамашалау/ 5. Дәптермен жұмыс: /Қыстың көрінісін дәптерге түсіру, және салған суреке қарап, әңгіме құрастыру. Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян, Естіп қалып, сыбдырды. Ойлы-қырлы жерлермен, Ытқып – ытқып секірді. Қарап еді артыңа, Қиығын сап көзінің. Келе жатқан томпаңдап, Көжегі екен өзінің /Аққаланың соңғы тапсырмасы/ «Аққала дидактикалық ойыны. Шарты: тақтаға жартылай қиылып жасалған аққала бөліктері ілінеді. Үстел үстінде қалған бөліктері: мұрны, басына киетін шелегі сияқты суреттер жатады. Балалар осы бөліктерді алып, көздерін жұмып тұрып, тақтаға жапсырады. Аққала сөзін қатыстырып, сөз тіркестерімен сөйлемдер құрастыру. Мысалы: аппақ аққала, әдемі аққала, үлкен аққала. Біз аққала тұрғыздық. Қорытынды: Не білдік? Не үйрендік? /Педагог Қ. Жұмағалиевтың «Ақпан» өлеңі оқылады. Сабақта белсендік көрсеткен балаларды атап өтіп, жұлдызщамен бағалау, сабақты аяқтау. | |
Просмотров: 750 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|