Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

"Орманға саяхат" - қазақ тілі сабағы
Сабақтың тақырыбы:
“Орманға саяхат” (сызба арқылы әңгіме құрастыру).

Сабақтың мақсаты:
“Жабайы аңдар” тақырыбы бойынша балалардың білімдерін кеңейту.
Сабақтын міндеттері:
Білімділігі:
Зат есім, сын есім , етістіктерді сөздерде дұрыс қолдану, сұрақтарға толық жауап беруге үйрету.Жабайы аңдар қайда мекендейді , немен көректенеді екені туралы, балалардың түсініктерін анықтау.Аңдардың балаларын қазақша қалай аталатының,бір-бірінен ажырата білуге жаттықтыру .
Дамытушылығы:
Балалардың сызба арқылы әңгіме құрастыру іскерлігін қалыптастыру .
Тәрбиелігі: Аңдарға сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Көрнекі құралдар: сызба, карточкалар,түлкінің суреті, “Орман” суреті
Меңгерілетін сөздер: “Тығылыспақ ”

Сабақ барысы:
Амандасу, шеңбер ұйымдастыру.
- Балалар бүгін бізге көп қонақтар келген екен. Қонтақтармен амандасайық!
Қалдарың қалай?
Балалар: “Жақсы” деп бас бармақтарын көрсетеді
Балалар көтеріңкі күйде, қимыл – қозғалыс жасап, бір – біріне сәлем береді.

Ал енді шеңберге тұрып, көніл – күйімізді көтерейік
Армысың, қайырымды Аспан ата!
Армысың, шұғылалы Алтын күн!
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!

Сыйлық кезені
Балалар, біздің балабақшаға хат келді . Кімнен екен?

Жұмбақ жасыру
Өзі қу , жүрген жері шу .
Балалар:- Түлкі
-Түлкі бізді туған күніне шақырады орманға саяхатқа барамыз ба?
-Немен ормаңға барамыз?
Қыр үстінде, қар- қар
Шырша үстінде қар- қар.
Қар жамылған ақ аю,
Ұйықтайды екен, ай- ай
Тыныш -тыныш балақай ,
Шуламаймыз біз бұлай .
-Балалар, мынау не?

Сұрақ- жауап
-Орман қандай ?
-Орманда жазда не өседі?
-Орманда не ұшады?
-Орманда нелер өмір сүреді?
Балалардың жауаптары:
-Мынау орман.
-Орман үлкен,әдемі , аппақ , қалын орман қар жамылған .
-Гүл , шөп , ағаштар, саңырауқұлақ өседі
-Орманда құстар ұшады
-Орманда аңдар өмір сүреді

Дыбыстық жаттығу
-ян -ян -ян – қорқақ қоян.
-ю-ю-ю-маймақ аю
-ыр-ыр-ыр- ұлыиды қасқыр.
-кі-кі-кі-қу түлкі
-пі-пі-пі-тікенек кірпі

-Бүгін түлкінің туған күні екен. Түлкі ормандағы достарына дастархан дайындапты . (тірек сызбаға қарап айту )
-Балалар, ойландаршы түлкі туған күніне қандай аңдарды шақырды?
-Оны қайдан білдіңдер,себебі үстелге не дайындап қойыпты?
-Бұл тағамдарды , қандай аңдар жейді?
Балалардың жауаптары:
Ет,сәбіз,бал, саңырауқұлақ.
-Қасқыр ет жейді.
-Қоян сәбіз жейді .
-Аю бал жейді.
-Кірпі саңырауқұлақ жейді.
-Ал түлкі өзіне балық дайындады.

-Тамақ ішкеннен кейін аңдар “Тығылыспақ” ойнады
-Табындаршы,мынау қандай аңның құйрығы?

-Аңдар қонаққа кеткенде , балалары үйлерінде қалды .
Оларда “Тығылыспақ” ойнады.Аналарына балаларын табуға көмектесейік

Әңгімелету
Мынау көжек екенін қайдан білдің?
-Мынау қонжық екенін қайдан білдің?
Балалар тапсырма орындайды
-Мынау түлкінің құйрығы
- Мынау қасқырдың құйрығы
- Мынау қоянның құйрығы
- Мынау аюдың құлағы
-Кірпі шөптің арасына тығылды

-Аңдар қонақта ән айтты, би биледі ,ойнады. Кәне, біз де ойнайық
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ , сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы-қырлы жерлермен
Ытқып-ытқып жүгірді.

Туған күнде сыйлық сыйлау керек. Аңдарда түлкіге сыйлық әкелді
Дидактикалық ойын ,,Не сыйлады?”
-Қоян доп сыйлады
-Қасқыр ойыншық балапан сыйлады
-Аю машина сыйлады
-Кірпі алма сыйлады

Дидактикалық ойын ,,Не жейді?”

Ал, біз түлкіге не сыйласақ екен?
-Туған күніне арнап жылы сөздер сыйлайық (жылы сөздерден бір шоқ гүл шығады)
-Кімнің ертегісі ұнады ?
-Кімнің ертегісі қызықты болды?

-Кімнің туған күні болды?
-Сабақта не істедіндер ?
-Сабақта не үйрендіндер?
-Сабақ ұнады ма?

Сендерге сабақ ұнаса тиінның себетіне саңырауқұлақ апарып салындар . Ал кімге сабақта бір нәрсе түсініксіз болса сабақ ұнамаса онда-тиінның себетіне жаңғақ салындар

Күтілетін нәтиже :
Білу керек : Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту
Игеру керек : Зат есім, сын есім , етістіктерді қолдана білу
Үйрену керек: Сызба бойынша әңгімелей білуге үйрену
Категория: Дошколенок | Добавил: 2kenovdos (2016-11-03) | Автор: Қапбасова Ғалия Жамсатовна E
Просмотров: 332 | Комментарии: 2 | Теги: қазақ тілі мұғалімі, МҚКК №86 сәбилер бақшасы, Қапбасова Ғалия Жамсатовна | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2017-09-24, 4:27 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1525]
Школьный психолог [525]
История [737]
Опыт [511]
Научная кафедра [218]
Воспитание души [234]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [810]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1197]
Химия [386]
Классному руководителю [657]
Биология [594]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1809]
Краеведение [93]
Начальная школа [4020]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [383]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [303]
Экология [185]
Дошколенок [1583]
Особые дети [288]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [465]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1199]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [539]
Немецкий язык [52]
Технология [301]
Самопознание [406]
Профессиональное образование [110]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [35]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru