Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Сабақтың тақырыбы: "Ғажайып әлем" Сабақтың мақсаты: Балаларға 1 - 5 дейінгі сандар туралы білімін, геометриялық пішіндер туралы ұғымын "Геоконт" (В. Воскобович) арқылы бекіту. Заттардың санын салыстыра білуге, заттардың үлкен - кішілігіне қарай ажыратуға, кеңістікті бағдарлай білуге, сызба арқылы сөйлем құрастыра білуге дағдыларын қалыптастыру. Балалардың ойын арқылы танымдық, ойлау қабілетін жетілдіру,есте сақтау қабілетін мнемотехниканы қолдана отырып дамыту. Балаларды тапқырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі - құралдар: "Жыл мезгілдері" сызба, "Ағаш" полифункционалдық ойын, "Геоконт", демонстрациялық материал, әр балаға таратылатын дидактикалық материал. Сабақтың барысы: - Балалар, қараңдаршы, "Аленушка" балабақшасының балалары сондай ақылды, тәртіпті, ойшыл дегенді естіп, бізге қаншама қонақтар келіп отыр. Біз үшін бұл өте маңызды күн. - Ең алдымен бүгінгі күнді есімізде қалатындай бір естелік жасап көрейік. Дайынсыңдар ма? - Қазір қай жыл мезгілі? Күз туралы айтып беруге осы сызба көмектеседі.(ӨТТШТ) Бір бала тақтаға шығып айтып береді. - Күз мезгілінде неше ай бар? - Қазір қай ай екен? - Ал, енді мына суреттердің арасынан күз белгілеріне сәйкес суреттерді,таңдап осы қағазға жапсырайық. - Жақсы бүгін аптаның қай күні екен? - Қандай цифрмен сейсенбіні белгілеміз? Тәрбиеші балалардың көңілін тақтаға аударады: - Мына жерде не көріп тұрсыңдар? - Балалар аңдар бізден көмек сұрап тұр, олар қызығып ойнап жүріп үйлерің шатастырып алыпты. Көмектесесіңдер ме? Тапсырма: "Аңдардың үйшіктерін тауып бер" - Мына қарға менің ұям ең діні жуан ағашта болған дейді, ал торғай менің ұям ең діні жіңішке ағашта орналасқан дейді. Тапсырма: "Құстың ұясын тауып бер" - Балалар, қараңдаршы, мына ағашта әлі де алмалар бар екен, маған айтып беріңдерші, үлкен алма қай жерде өсіп тұр? Ең кішкентай алма? Қандай алма қалды? - Балалар, сендер қандай ағаш түрлерін білесіңдер? Сергіту сәті: Көк қарағай, қарағай, Көкке бойын созады, Көпке қолын созады. Кең құшағың жаяды Көлеңкесін тосады. Көк қарағай, қарағай, Мейірбанды анадай. - Тамаша, аңдар өте риза болып, сендерге себептерді ұсынып отыр. Бірақ көңілді аңдар тағы да бәрін шатастырып жіберіпті, сондықтан өздеріңнің себептерінде қандай цифра көріп тұрсыңдар, сонша алма немесе қиярды салыңдар, қалғанын орман тұрғындарына қайтарып береміз. Тапсырма: "Санға сәйкес орналастыр" - Балалар, алма қандай геометриялы пішінге ұқсайды, қияр ше? - Қазір мына тақтайшаларымызда аталмаған геометриялық пішіндері құрастырып көрейікші. Тапсырма: "Геометриялық пішінді құрастыр" ("Геоконт" Воскобович) - Енді мұқият қарап көріңдерші, неге ұқсайды? - Жұлдыздар қандай түсті болады? - Ал, жұлдыздар қайда болады? - Ғарышта тағы не бар? - Қандай ғаламшарларды білесіңдер? - Ғарышқа немен ұшуға болады? - Ғарышқа ұшатын адамдарды қалай атайды?Ең тұңғыш ғарышкер кім? - Ғарышкерлер ғарышта не істейді? - Біз де балалар мына жұлдыздар бақылап көрейік ше, қандай түсті жұлдыздарды көріп тұрсыңдар? - Жұлдыздарды санап көрейікші, қанша сары түсті жұдыз көріп тұрсыңдар? Сондай цифраны жазып көрейік. Тапсырма: "Жазып көр"(М.Монтессори) Сандар туралы тақпақтар. "Бірлік" жазған едім мен, Ұқсастығым кім білген! Аумай қалды айға ұшқан, Зымыранның өзінен. Екі саны байыпты, Аққуға ұқсап қалыпты. Ұзын мойын, құйрықты, Қазды да қатар қойыпты. Шатастырмай басқаны, Міне, келді үш саны. Торайлармен достасып, Үлгі бола бастады. Үш сызықтан таяғын Оқушылар қояды. Төрт дегенің баяғы, Төрт түлкінің аяғы. Төрттен кейін бесті, Білу оңай десті. Санашы бір қолыңның саусағын Оңай табасың бесті. Кел балалар,ойнайық, Ойнайық та ойлайық, Қандай жұмбақ болса да Шешпей оны қоймайық. Бөлмеде екі мысық, үш бала, бес ит бар екен. Неше адам бөлмеде? Көшеде трактор, жылқы, велосипед, сиыр, мысық тұр екен? Барлығы неше көлік? Жаз мезгілінде балалар 3 аққала жасапты, біруін сындырып алды. Неше аққала қалды? Ал жазда аққаланы жасағымыз келсе қайды жасауға болады? Қыс мезгілінде екі ара бір гүлге қоныпты, тағы да бірейі ұшып келіпті. Қанша ара гүлде? Аспанда бір торғай, үш сиыр, екі көбелек ұшып жүр. Барлығы қанша құс? - Мөлдір көк аспанда қанаттарын әдемі және байсалды жайып, бүркіт ұшып жүр. Күннің көзі өзінің сәулелерімен қуантады.Ағаштарымыз бізге таза ауаны сыйлап тұр, аңдар - біздің көңілді достырымыз.Осындай ғажайып әлемде тұрған қандай жақсы! - Сабағымыздың соңында қол ұстасып, бір - бірімізге күлімдей қарап, өз қуанышымызды мынадай сөздермен білдірейік. Мына ғажайып әлемде, Адам өмір сүреді. Үлкен менен кішіге, Күн сәулесін төгеді! - Ал, енді балалар біздің ғажайып әлемде бізбен бірге болған қонақтарға осы жапырақтарды таратып берейік, өздерінің тілектерін жазып беріп, біздің панномызға жапсыруларын сұрайық. Источник: http://bakova-76@mail.ru | |
Просмотров: 701 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|