Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Тақырыбы: «Қоянға дос табуға көмектесеміз»
Кіріктірілген ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ашық көрсетілімінің
ТЕХНАЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
орта тобы

Воспитатель: Доянбаева.М.К Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту»
Пән аралық байланыстар: «Әлумет» - қоршаған ортамен танысу, «Шығармашылық»-сурет салу, «Шығармашылық»-ән күй.
Тақырыбы: «Қоянға дос табуға көмектесеміз»
Балаларға қойылатын мақсат: Бұрын оқылған материалдар компетенцияларын дамыту және мәселелерді шешу.
Міндеттер:
Дамыту: сөйлеу, ойлау, логикалық ойлау әрекеттерін,зейінің,тілін дамытып болған жағдайларды және оның салдарын байланыстыра отырып,оны анализдеу үшін жағдайлар жасау.
Тәрбиелік:жануарларға деген сүйіспеншілігін ояту,оларға жанашырлықпен қарау.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:Саяхат
Қажетті құрал- жабдықтар мен көрнекіліктер: қызыл түсті бояу,ватман және орамал,аңдар фетрдан.
Сөздік жұмыс: сәбіз.
Алдын ала жұмыс:
Балалармен жұмыс: «Жабайы жануарлар» туралы айту.

1.Мотивациялық-қозғаушылық
Шаттық шеңбер
Достарды біз қолдаймыз
Қиын шақта қорғаймыз,
Біздің топта ұл-қыздар.
Тату-тәтті ойнаймыз.
Шаттық шеңбердің іс-қимылдарын орындайды.
Ғажайып сәт.
Осы кезде жылаған дауысты естиміз.
-Балалар бұл кімнің дауысы.
Балалардың әрекеті
Балалар тындайды
Осы кезде қоян топқа жылап кіреді.
Балалар қоянға таңдана қарайды.
-Қоян саған не болды.
-Қоян айтады.
Менің ішім пысты ,менің достарым жоқ.
-Жалғыздан,жалғыз жүргеннен жалықтым деп жылай жөнеледі.
-Қоян сен жылама,біз сенің досын болайық.Қоян біз қазір саған тақпақ айтып береміз.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып секірді.
Қарап еді артына,
Қиығын салып көзінің.
Келе жатқан томпандап,
Көжегі екен өзінің
-Сендер менің көңілімді бір көтердіңдер, сендермен дос болған жақсы,әрі көңілді, бірақ сендер балабақшаға кетіп қаласыңдар,ал мен тағы жалғыз қаламын.Сен қоян көңілінді түсірме біз саған достар тауып береміз.
-Балалар қоянға достарын тауып берейік,келісесіңдерме?
Балаар:Ия.
-Олай болса орманға саяхатқа барайық.
Балалар орманға саяхатқа барады.
2.Ұйымдастырушылық –ізденістік
-Орманға саяхат.
Балалар денсаулық жолымен жүреді.
Балалар қоянмен келе жатып түлкіні кездестіреді.
-Балалар бұл кім?
Балалар: Түлкі.
-Сәлеметсіңбе түлкішек.
Балалар түлкімен амандасады.
Түлкішек сен қоянмен дос боласыңба?
-Сендер менімен «Аңдарды тап» ойының ойнасаңдар,мен қоянмен дос боламын.
-Балалар түлкімен ойын ойнаймызба?
Балалар:Ия.
Мен аңдарды тығып қойдым сендер аңдарды тауып орманға орналастырыңдар.
Балалар тығылған аңдарды табады.
-Ой,сендер жақсы табасыңдар екен өте қызықты,маған ұнады.Енді мен қоянмен дос боламын.
-Келе жатып қасқырды кездестіреді.
-Балалар бұл кім?
Балалар:Қасқыр.
-Сәлеметсіңбе қасқыр.
Балалар қасқырмен амандасады.
-Қасқыр сен қоянмен дос боласыңба?
Жоқ сендер менің айтқанымды орындандар.
Не істеу керек айт қасқыр біз орындап береміз.
Менің ішім пысты сендер менімен ойын ойнасаңдар мен сендермен дос боламын.
Қозғалмалы ойын «Күн мен жаңбыр»
Балалар қасқырмен ойын ойнайды.
-Қасқыр айтады,мен қоянмен дос
боламын.
Енді қоян,түлкі,қасқыр дос болады.
Орманда келе жатып аюды кездестіреді.
-Балалар бұл кім?
Балалар:Аю.
-Сәлеметсіңбе аю.
Балалар амандасды.
-Аю сен қоянмен дос боласыңба?
-Аю айтады менің қарыным ашты таңқурай жейін десем жел бәрін түсіріп тастапты,егер сендер маған таңқурай салып берсендер мен қоянмен дос боламын.
Балалар аюға таңқурай салуға көмектесемізбе?
Балалар:Ия.
-Балалар сендерге көп-көп рахмет, енді қарыным тоятын болды.Мен қоянмен дос боламын.
Қоян енді сенің достарын бар ішін пыспайды.
-Қане балалар достық үшін достар әнің айтайықшы.
Балалар достар әнін айтады.
Ән «Достар»
3.Рефлексиялық-түзетушілік
-Балалар бізге кім келді?
Балалар:Қоян.
-Қайда бардық?
Балалар:Орманға бардық.
-Балалар біздер кімдерді кездестірдік?
Балалар:ТҮлкі,қасқыр,аю.
-Сендерге ұнадыма?
Балалар:Ия.
-Жарайсыңдар балалар сендерге қоян ризашылығын білдіре отырып, орманнан сәбіз жинап сендерге сыйға берді.
Бірақ сендер топқа барып, қолдарыңды жуып жжендер жарайма?
Қане балалар қонақтармен қоштасайық.
Балалар қонақтармен қоштасады.
Күтілетін нәтиже:
Біледі:жабаы аңдарды ажыратып айта алады.
Игереді:жануарлар туралы түсініктерді;.
Меңгереді: картоппен сурет салуды және жануарларды тауып орманға орналастыруды.
Категория: Дошколенок | Добавил: Rfirf (2016-12-02) | Автор: Доянбаева Мерамгуль E
Просмотров: 42 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 2.0/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-01-24, 4:06 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1493]
Школьный психолог [505]
История [717]
Опыт [481]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [224]
Мастер-класс [213]
Семья и школа [177]
Компьютер-бум [250]
Английский язык [788]
Великие открытия [19]
Университет здоровья [128]
Математика [1163]
Химия [381]
Классному руководителю [641]
Биология [583]
Думаем, размышляем, спорим [93]
Казахский язык и литература [1782]
Краеведение [93]
Начальная школа [3952]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [361]
Сельская школа [71]
Профильное обучение [69]
Демократизация и школа [24]
Физика [296]
Экология [182]
Дошколенок [1524]
Особые дети [275]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [625]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [449]
Мой Казахстан [229]
Школьный театр [67]
Внеклассные мероприятия [1171]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [74]
ИЗО и черчение [217]
Физическая культура [526]
Немецкий язык [52]
Технология [286]
Самопознание [390]
Профессиональное образование [105]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [20]
Педагогические программы [5]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru