Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Кіріктірілген ұйымдастырылған оқу қызметінің ашық көрсетілімінің ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ екінші кіші тобыТақырыбы: “Vegetables”
Кіріктірілген ұйымдастырылған оқу қызметінің ашық көрсетілімінің
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
екінші кіші тобы

Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Ағылшын тілі
Тақырыбы: “Vegetables”
Мұғалімге қойылатын мақсат: Педагогикалық процесті ересектердің балалармен бірлескен іс-әрекеті мен баланың өз еркін іс-әрекеті негізінде құру. Зейінді белсендіру, ынталандыру тәсілін енгізу арқылы балалардың жұмысқа қабілеттілігін көтеру, баламен қарым-қатынаста және жұмыс істеуде баланың қызығушылығын және белсенділігін төмендететін артық жиі қайталауларды болдырмау.
Балаларға қойылатын мақсат: Ағылшын тілінде көкөніс атауларымен таныстыру. Жеміс –жидек атауларын бекіту. Көкөніс пен жеміс-жидекті бір-бірінен ажырата білуге үйрету.
Міндеттер:
Дамыту: Балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Оқыту: Ағылшын тілінде көкөніс атауларын үйрету.
Тәрбиелік: Табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Шығармашылық – Ән-күй, Әлеуметтік орта – Қоршаған ортамен таныстыру. Коммуникация – Тіл дамыту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Аралас
Жаңа сөздер: a tomato – қызанақ,a carrot – сәбіз , a potato – картоп
Әдіс – тәсілдері: Сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру, қайталау, ойнату.
Көрнекілігі: Жеміс-жидектер, жеміс-жидектер мен көкөністердің суреттері, тоқыма ойыншықтар, аудио – видео материал
Полингвалды компонент: Vegetable – көкөніс - овощи, a tomato – қызанақ - помидор,
a carrot – сәбіз - морковь, a potato – картоп – картошка
Алдын ала жұмыс:
Балалармен жұмыс: Көкөністер жайлы әңгімелесу, ән жаттау.
Ата-аналармен жұмыс: Көкөністер жайлы әңгімелесу, жемістер мен көкөністерді пайдалана отырып қолдан поделка жасап әкелу.

1. Қызығушылық және ынталандыру кезеңі
Ұйымдастыру.
Балаларды ҰОҚ дайындап отырғызу.
Мұғалім балалармен қолын бұлғап амандасады.
Hello! (оң қолмен)
Hello! (сол қолмен)
How are you?
Балалар да солай амандасады
- Hello! (оң қолмен)
- Hello! (сол қолмен)
- We are fine, and you?
I’m fine thank you.
Балалар бүгін сендермен ағылшын тілінде көкөніс атауларымен танысамыз. Есік қағылады.
-Балалар бізге поштамен ғажайып қорапша келіпті, оның іші жеміс пен көкөніске толы екен.

2. Іздену және ұйымдастырушылық кезеңі
-Қане, жемістерді еске түсірейікші (балалар кезекпен-кезек көздерін жұмып шығады да, жемісті қолмен ұстап қай жеміс екенін тауып, ағылшынша атауын атайды)

Жаңа сөздермен жұмыс.
Vegetable – көкөніс – овощи
a tomato – қызанақ - помидор
a carrot – сәбіз – морковь
a potato – картоп – картошка
(Балалар суретке қарап хормен, жеке-жеке жаңа сөздерді қайталайды)
- Енді балалар, көзімізді жұмып, қорапшадағы көкөністерді алып, ағылшынша атап көрейік.
Барлық бала қатысады
- Let’s sing a song about fruits and vegetables. Видео қосылып тұрады.
Өлеңді барлығы бірге айтады.
«Fruits and vegetables» song
Apples are yummy (3)
Apples are yummy (3)
Apples are yummy (3)
Orange are yummy, too!
Oranges are yummy(3)
Oranges are yummy(3)
Oranges are yummy(3)
Carrots are yummy, too!
Carrots are yummy (3)
Carrots are yummy (3)
Carrots are yummy (3)
Celery is yummy, too!
Celery is yummy (3)
Carrots are yummy (3)
Carrots are yummy (3)
Apples are yummy, too!
Apples are yummy (3)
Oranges are yummy(3)
Carrots are yummy (3)
Celery is yummy, too!
Сергіту сәті (видео)
Қимылдарды қайталайды.
Ойын: «Fruits or vegetables?»
(Жеміс па көкөніспе?)
Қолдан тоқылған ойыншықтар пайдаланылады.
Шарты: Көкөністер мен жемістердің атауларын ағылшынша атап, себеттерге бөліп салу керек.
Балалар жемістер мен көкөністерді бір-бірінен ажыратып, себеттерге бөліп салу керек.

Жарайсыңдар, балалар!
You are very clever children! Good!
Меримен қоштасайық.

3.Рефлексиялық – қорытындылау кезеңі
Сонымен балалар бүгінгі ҰОҚ аяқталды.
- Very good! Good bye, see you later!
- Good bye,teacher!

Күтілетін нәтиже:
Педагог үшін: Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті білім беру стандарттарының қойылған мақсаттарын іске асыру барысында білім итеграция саласының педагогикалық процессті ұйымдастыру кезінде компетенцияны жоғарлату.
Балалар үшін:
Білу: Жемістер мен көкөністерді ажыратуды
Ұғымын түсіну: Ағылшын тілінде «vegetable, a tomato, a carrot, a potato» сөздерін түсіну
Іскерлік қабілеті: Ағылшын тілінде сөздерді анық айта білу
Категория: Дошколенок | Добавил: Rfirf (2016-12-07) | Автор: Абдигалиева Нургуль E
Просмотров: 204 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2017-10-19, 10:24 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1525]
Школьный психолог [525]
История [737]
Опыт [512]
Научная кафедра [218]
Воспитание души [234]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [812]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1197]
Химия [386]
Классному руководителю [657]
Биология [594]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1813]
Краеведение [93]
Начальная школа [4022]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [384]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [303]
Экология [185]
Дошколенок [1587]
Особые дети [288]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [466]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1201]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [541]
Немецкий язык [52]
Технология [301]
Самопознание [407]
Профессиональное образование [110]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [35]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru