Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС «МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ « СЮЖЕТТІК – РӨЛДІК ОЙЫН» Ұйымдастыру түрі: Іскерлік ойын Педагогикалық кеңеске дайындық: - Іскерлік ойынға жазбаларды дайындау - Ойынды ұйымдастыруды және жүргізу туралы әдістемелік құралды дайындау. - Ересек топтарға арналған сюжетті – рөлдік ойындар топтамасы және ұсыныстарды шығару Педагогтерге тапсырма: - «Сюжетті – рөлдік ойын» сөзінің терминін білу, оның компоненттері туралы кесте құру; - Барлық жас ерекшелігі бойынша «Сюжетті – рөлдік ойындардың» картотекасын құру; - Барлық жас ерекшелігі бойынша «Сюжетті – рөлдік ойындардың» заттық – дамытушы ортадағы ерекшелігін құра білу; - Барлық жас ерекшелігі бойынша топтардағы ата – аналар арасындағы «Қуыршақтар сән салоны» атты байқаудың қорытындысы бойынша безерндіру; Күн тәртібі: 1. Баяндама: «Мектепке дейінгі тәрбие және оқытудағы әр - түрлі жас кезеңдеріндегі сюжетті - рөлдік ойынның даму» . 2. Іскерлік ойын «Аялдама» 3. Шебер класс: «3-4 жастағы балаларға арналған сюжетті – рөлдік ойын» көрсетілімі. 4. Қуыршақ киімдерінің көрмесі. Бақылау – тексерудің қорытындысымен таныстыру. Педагогикалық кеңестің барысы: (Әдіскер «Аялдама» атты іскерлік ойынды жүргізеді.) Жүргізуші: Барлықтарыңызды ойынға шақырамын Ол ойын қиыншылықтарыңызды жеңуге Білетінімізді еске түсіруге, қайталауға Білмегенімізді үйренуге көмектеседі Ойынды паравоз ойынының көмегі арқылы ойнаймыз. Паравоздың жеткен жері біздің ойын барысындағы аялдамалар болады. Ол аялдамалардан біздің тақырыбызға сәйкес келетін әр түрлі кездесетін қиыншылықтар мен жауаптар ала аламыз. (Педагогтар бірінің артына бірі тұрып, паравоз боп жүреді.) «Біліп ал» аялдамасы Жүргізуші: Бұл жерде сюжетті – рөлдік ойындарға байланысты теориялық білім жасырынып жатыр. Ол жөнінде (тәрбиешінің АЖТ) таныстырады. (Баяндама: «Мектепке дейінгі тәрбие және оқытудағы әр - түрлі жас кезеңдеріндегі сюжетті - рөлдік ойынның даму»). «Жауап бер» аялдамасы Барлық педагогтарға ұсынады: «Сюжеттік-рөлдік ойынның» мағынасын түсіндіру; Олардың құрамымен таныстыру. Дайындалған педагогтар таныстырады (Слайд схема) «Тауып көр» аялдамасы Бұл аялдамада педагогтерге бағдарламаға әдістемелік ұсыныстармен жұмыс істеуге, «Сюжетті – рөлдік ойын» бөліміне тоқталу берілген. Мәтіндегі жауапты табу: «Сюжетті – рөлдік ойында» 2-3 жастағы балалармен жұмыстағы міндеттері қандай? Ортаңғы топ тәрбиешілері «Сюжетті – рөлдік ойында» неге назар аудару керек? Ұзақ шығармашылық ойында ересек топ тәрбиешілердің рөлі қандай? «Ақылдылар» аялдамасы ( Әдіскердің топтардағы сюжетті- рөлдік ойындар бұрыштарына жасалған бақылау қорытындысымен таныстыруы) Ойын әрекетіндегі теориялық аспектілер туралы ұсыныстар: Балалар уақытының көп бөлігін балабақшада өткізеді, зерттей келе, мектепке дейінгі жастағы баланың дамуы топтағы дамытушы ортада қалыптасады. Осы жерде кеңістіктің бөлінуіне, баланың жас ерекшеліктеріне ойыншықтардың әртүрлігіне, сәйкестігіне, ойын аймақтарына көп мән беру керек және өздерімен - өздері ойнайтын орындар болу керек. Топтағы балаларға ойыншықтар мен жиһаздарды, құралдарды таңдаған кезде олардың қоршаған ортаны танитындығына, балабақшадағы өткен күндерінен ләззат ала білетіндеріне,тапсырманы сәтті орындай ала білуне, әр заттың қай жерде тұратындығын білуне, үлкенді - кіші балаға ыңғайлы болу керек. Міндетті түрде баланы дамытуда күнделікті сюжетті – рөлдік ойындарды табиғи материалдардан жасалған бұйымдармен, жаңазаттармен толықтырып отыру керек. Әрі қарай педагогикалық кеңеске қатысушылар «Ересеек топтардағы сюжетті – рөлдік ойындағы ойын жиынтықтары» атты кестемен жұмыс істейді. Дәптерге балалар ойындарының түрлерін жазады. «Біліп қой» аялдамасы Педагогтерге табиғи материалдардан «Дүкен» ойынына арналған атрибуттар жасауға тапсырма беріледі , мысалы: шоколад, печенье, макароны т.б. «Қуыршақ сән салоны» көрмесі, ата – аналар жасаған қуыршақ киімдеріне жарнама жасау. «Соңғы» аялдамасы Жүргізуші: Біздің ойынымыз өз мәресіне жетті. Осы аялдамада келесі педагогикалық кеңеске тапсырманы жазып, бүгінгі жұмыстың шешімін шығарамыз. . Шешімі: 1. Ата- аналарды «Қуыршақ сән салоны» атты көрмені ұйымдастырған тәрбиешілерге алғыс білдіру. 2. Барлық топ тәрбиешілеріне сюжетті – рөлдік ойын жиынтығын көбейту, олардың атрибуттарын көбейту. 3. Барлық топтарда сюжетті – рөлдік ойындарды үнемі жүйелі қолдану. | |
Просмотров: 1336 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|