Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ұйымдастырылған оқу - іс әрекетінің технологиялық картасы. (Дьенеш блогын қолдану әдісі. II-кіші топ.) Тәрбиеші:Абсалықова Ғ.Ғ. Сабақтың түрі: Ашық ұйымдастырылған сабақ Білім беру саласы: Таным. Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру. (музыка) Тақырыбы: Ойыншықтар дүкені Мақсаты: геометриялық пішіндердің 3 қасиеті бойынша(пішіні, көлемі, түсі) анықтауды дамыту; Жуан-жіңішке ұғымдарын игерту. Дьенеш блоқтарын қолдана білуге үйрету. Тапсырманы орындау барысында ынтасын, талабын арттырып, зейінді, білімді болуға тәрбиелеу. Көрнекілік: «Дьенеш» блогы, шартты белгілері бар карточкалар, үлестірмелі материалдар. Электронды ойын. Билингвалды компонент: молодец-жарайсындар, пішін-фигура. Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Дәлелдеп талдау Шаттық шеңбері. Қолымызды жайып көрсетеміз. Арайлап танымыз атсын, Арайлап күніміз атсын. Сәлеметсіндер ме балалар! Ендеше, бізге бүгін қонақтар келді. Қонақтар біздің қалай жауап беретіндігімізді, қандай бала екенің көргілері келеді. Сол қонақтармен амандасайық. -Балалар, бүгін жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінде неше ай бар? -Жарайсындар. -Бүгін, бізде математика сабағы. - Мақсатымыз: Дьенеш блоқтарын қолдана білуге үйрету. Тапсырманы орындау барысында ынтасын, талабын арттырып, зейінді, білімді болуға тәрбиелеу. Сәлеметсіз бе! Бірге амандасады. Қонақтармен амандасады. Көктем мезгілі. Үш ай бар. Балалар амандасады. Ұйымдастырушылық ізденіс Бір кезде есік тарсылдайды, тук-тук,) Клоун кіріп келеді. Амандасады. -Сәләмәтсіндер ме! Балалар. -Мен сендерге қонаққа келдім, сендердің қандай бала екендерінді қарағым келеді. -Сендер жақсы бала боласындар ма? -Балалар, мен ойыншықтарды жақсы көремін, мен ойыншықтар дүкеніне жетуім қажет, ол үшін тапсырмалар әкелдім, сол тапсырмаларымды орындап бере аласындар ма? -Менің қолымда түрлі –түсті шарлар, сол шарлардың ішінде тапсырмалар бар. -Сол шардын бірін жарып, тапсырмамды алып оқимын, ал сендер мұқият тыңдандар. 1-тапсырмам. Мына Дьенеш блоктарын қағаз бетіндегі геометриялық фигураларға орналастырындар. -мына қағазда қандай геометриялық фигурадан тұратын пішіндер бар, алдымен қарап, атап көрелік. -түстері қандай? -Қалың ба жұқа ма? -Жарасындар, алақай тапсырмамды орындадындар рақмет. -келесі тапсырмам, 2-тапсырмам. Электронды тапсырма. (Компьютерден тапсырмаларды қосамын). 3-тапсырмам. Сергіту сәті: «Биле-биле». -Міне, мен ойыншықтар дүкеніне келдім рахмет сендерге. -Сау болындар. Тәрбиеші: -Ал енді, біз клоунды ойыншықтар дүкеніне әкеліп тастадық. -Мында көптеген ойыншықтар бар екен. Біз осы оыншықтарды ажыраталықшы. Машина, карточкадағы фигураға ұқсас па? -Қандай фигуралардан тұрады? Қуыршақ, карточкадағы фигураға ұқсайды ма? Қандай фигуралардан тұрады? Ойын: «Фигураларды ата» Тәрбиеші фигураларды үлестіріп береді, сосын атауларын сұрайды. Клоунмен амандасады. Ия боламыз. Орындаймыз. Орналастырады. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек. Қызыл, сары, көк. Қалың. Керекті заттарды атап салады. Сау болындар. Ұқсайды. Төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек. Ұқсайды.Үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш. Рефлексивті-коррекциялау Осымен бүгінгі «Ойыншықтар дүкені» атты ұйымдасқан оқу іс - әрекетіміз аяқталды. Балалар: Қол ұстасып тұрайық Шеңберді біз құрайық. Көріскенше күн жақсы, Сау саламат болайық! Сау болыңыз. Күтілетін нәтиже: Нені біледі: Балалар геометриялық пішіндерді атап, ертегі кейіпкерлерін дұрыс атай білді, Игеру керек: Дамытушы ойындар арқылы ой қабілеттерін дамыту. Сандарды ажыратуды, кері тура санауды, сұрақтарға дұрыс жауап беруді игеру керек. Меңгеру керек: Геометриялық пішіндерді ажыратуды, ертегі кейіпкерлерін шатаспай меңгергендері байқалады. | |
Просмотров: 1354 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|