Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Мен және менәі мамандығым
Мен және менің мамандығым

Тәрбиешінің өзі тәрбиеленген болуға тиіс.
К.Маркс

Тәрбиеші мамандығын неге таңдадың деген сұраққа жауап білмейтінмін. Себебі мамандық мені таңдаған секілді. Анамның әңгімесін тыңдай отыра, мен балалық шағымды еске аламын. Есіме кішкентай қыз кезімде балабақшадан келіп, қуыршақтарым мен ойыншықтарымды тізіп қойып, оларға түрлі түсті суретті кітаптар көрсетіп, егер тентектік жасаса оларды жазалап, тамақ беріп, ұйқыға жатқызып, бір сөзбен айтқанда тәрбиелеп, тәрбиешінің ісін қайталайтынмын.
Бүгінде тәрбиеші менмін, лауазымның қаншалықты жауапкершілікті қызметке иеленгенімді түсінемін, себебі балалар бұрынырақтағы өзім сияқты балабақшада нені үйретеді, соны жадына сақтап алады және қайталайды.
Баланың тәрбиесі, оның үлкендер өміріне дайындығы – ата-аналар, тәрбиешілер және мұғалімдердің бірігіп жұмыс жасауы. Жасырмаймын, жас кезімде менің алдымда қиын таңдау болды, кім болам, мұғалім бе, әлде тәрбиеші ме, сонда соңғысы мені өзі таңдады. Себебі, мектепке дейін балаларға білім беру мен тәрбиелеу, олардың болашақ өмірін анықтайды. Балабақшада алған базалық білім болашақта негіз болып, оларға иеленуге, жаңа білімді дамыту мен меңгеруіне көмектеседі. Осылай тәрбиеші жолын таңдап, мен өз алдыма өте қажетті және қиын, сонымен қатар қызықты міндетті, балаларға көмектесу қабілеті мен көпшілікке пайдамды келтіру екенін түсінемін.
Жоғарыда айтқанымдай, баланың тәрбесі – бірлескен еңбек және ата-аналармен ынтымақтастықта, менің педагогикалық әрекеттерімді жоспарлары ұйымдастыру, яғни олардың әлеуетін, шығармашылық талабын, өз балаларын ата-аналар білмегенде кім біледі. Оларды тыңдай отыра, баламен қай бағытта жұмыс жасауды, нені жалғастыру, нені өзгерту түсінігіне келесің.
Менің ойымша, балалардың тәрбиесіне затты-кеңістікті ортаны дамыту ойындары балалардың тәрбиеіне маңызды рөл атқарады. Балаға балабақшаға келгенде бірқалып және жалықтыратын болмайтындай, ол өзін жайлы және жайдарлы сезіну үшін меніңше, затты-кеңістікті ортаға сәйкес принциптерді ұйымдастыруға ең қажет:
• Қанықтық – балалардың жастық ерекшелігіне сәйкес, ойындық, танымдық және шығармашылық ынтасын қамтамасыз ету, балаларға қолайлы материалдармен тәжірибе жасауға мүмкіндік жасау, қозғалу белсенділігі, балалардың эмоциялдық күйіне оңтайлы ықпалын тигізу, өз ойын білдіруге мүмкіндік беру.
• Түрлендірілген – кіріптарлық өзгертілген қызығушылықтан өзгеру мүмкіндігі мен балалардың мүмкіншіліктері , сонымен басыбайлы пайда болған жағдай.
• Полифункционалдық – яғни, құрылған әртүрлі заттар ортасы әр түрлі іс-әрекеттерде қолданылуы мүмкін.
Мен өз жұмысымда айналаммен таныстыру арқылы балалардың тілін дамытуға көп мән беремін. Балалардың эстетикалық тұрғыдағы қабылдауын, бейнелеу өнерін байыту және тіл байланысуын дамыту үшін, жыл мезгілдерінің түрлерін, түстерін, барлық байлықты көріп, білуге үйрету.
Табиғат аясында болғанда балалардың бойында адами тұлғаның баға жетпес қасиеті қалыптасады, ол- байқау, қадағалау. Сол себепті, біз баланың бойында біліктілік, танымдық қасиеттерін тиісті мерзімде қамтамасыз етуіміз өте қажет деп есептеймін. Жеңілден ауырға қарай іс-әрекеттерінің мәселелерін аңғартып, кез-келген құбылысардың барлық қиындықтары мен көпқырлылығын көрсетуіміз керек.
Әлем өзгеруде, біздің мақсатымыз уақытпен бірге ілесуде, әр кезде жаңа нәрселерге үйрену, өзінің тәжірибелі деңгейін көтеру, жаңа технологияларды, әдістерді, бағдарламаларды ұғыну қажет.. Мен балалармен бірге республикалық интернет-байқауға қатыстым. Ол байқауда жүлделі 3 орынға ие болдық. Астана күніне орай мәнерлеп оқу сайысы өтті. Сол сайысқа қатысқаным үшін мадақтама алдым.
Балаларды балабақша қабырғасынан шығарып сала оған қиын болатынын мен білемін. Сондықтан балалық шағында мен оларға жауапкершілік, мақсатқа талпынушылық, білімге құмарлық, тіл тапқыштық ортада жайлы жүру қаситтерін сіңіруім қажет. Бірінші тәрбиеші ата-ана сияқты өмірде жол табады, алып жүреді, жол көрсетеді және бағыттайды. Маған әрқашан балалармен «бір жолдамын».
Категория: Дошколенок | Добавил: shokenovaz (2017-02-08) E
Просмотров: 32 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2017-03-30, 9:32 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1512]
Школьный психолог [516]
История [735]
Опыт [495]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [229]
Мастер-класс [219]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [253]
Английский язык [803]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1177]
Химия [385]
Классному руководителю [656]
Биология [591]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1799]
Краеведение [93]
Начальная школа [4001]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [375]
Сельская школа [73]
Профильное обучение [70]
Демократизация и школа [24]
Физика [302]
Экология [184]
Дошколенок [1570]
Особые дети [278]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [640]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [463]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [70]
Внеклассные мероприятия [1193]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [86]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [535]
Немецкий язык [52]
Технология [292]
Самопознание [399]
Профессиональное образование [107]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [33]
Педагогические программы [7]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru