Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

«Балапан» 2-ші кіші тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
Т"әрбиеші: Таяпбергенова Г.Б
Тақырыбы: «Құм және оның қасиеттері»
Білім беру бөлімі: Жаратылыстану
Білім беру саласы: Таным, Коммуникация, Әлеумет, Шығармашылық
Мақсаты:
Тәрбиелік: Баланы жанашырлыққа, сезімталдыққа тәрбиелеу; ұқыптылыққа тәрбиелеу; баланың жаңа ұғым ұғымды жағымды қабылдауына мүмкіндік туғызу.
Дамытушылық: Кинестикалық сезімталдығын, қолдың ұсақ моторикасын дамыту, сөйлеу белсенділігін дамыту, бір-бірімен араласу дағдысын дамыту, назарынр, жадын дамыту.
Білімділік: Балада құмның қасиеті туралы ұғым қалыптастыру; құммен тәжірибе жасауға дағдыландыру; баланың қолмен сезу сезімталдығын дамыту; балалардың сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру.
Көрнекі құралдар: құмның суреті, құммен жұмыс барысында ережелердің суреті, геометриялық пішіндер;
Керекті құрал-жабдықтар: үстел үсітінде бала санына сәйкес ыдыстағы құмдар, түрлі-түсті кинетикалық құмдар, ұлғайтқыш құрал, трубочки, ыдыстағы су, магнит,майлық;
Полилингвальді компонент: қызыл-красный-red, жасыл-зеленый-green, сары-желтый-yellow, көк-синйй-blu
Сөздік жұмыс: ұлғайтқыш құрал, кинетикалық құм
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотвациялық-ізденушілік
Шаттық шеңбері:
Егістікте үйшік тұр,
Оған барар жол жоқ
Есікті айқара ашамыз.
Достарымызды шақырамыз.
Кел,кел, кел достарым,
Кел, ойнайық досарым!
• Сәлеметсіңдер ме, балалар!
• Қане балалар, танысып алайықшы? Менің атым Гүлдана Болатқызы. Ал сендердің аттарын кім?
Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберіне тұрады

Балалар амандасады
Балалар жеке - жеке есімдерін айтып шығады.
Ұйымдастырушылық кезеңі • Балалар қараңдаршы менің қолымда сиқырлы қап бар, мұның ішінде не бар екенін білгілерін келеді ма?
• Ендеше сендер осы сиқырлы қаптың ішінде не бар екенін тауып көріңдерші? Бәріміз көзімізді жұмып қаптын сыртынан сипап-сезу арқылы ішінде не бар екенін тауып көрейікші.
(әуен қосылады)
• Қаптың ішінде не бар екен балалар?
• Дұрыс айтасыңдар.
• Балалар сендер құммен ойнағанды жақсы көресіңдер ме?
• Негізі құммен қайда ойнаймыз?
• Ал қазір далада құмда ойнай аламыз ба?
• Неге?
• Дұрыс айтасыңдар.
• Балалар біз қазір далада қыс мезгілі болса да, біз сендермен топта құммен ойнай аламыз. Ойнағыларын келеді ме?
• Құммен ойын ойнамас бұрын біз сендермен құммен ойнаған кездегі ережелермен танысып алайық. Ол үшін тақтаға қарайықшы.
- Құмды ауызға салуға болмайды;
- Құммен ойнаған кезде беті-қолымыз таза болу керек;
- Құмды шашуға болмайды, себебі көзімізге кіріп кетуі мүмкін;
- Құммен ойнап болған соң қолды міндетті түрде жуу керек?
• Ережелермен танысып болдық, ержені бұзбаймыз ғои!
• Ал енді балалар мында қараңдаршы? (үстелдің үстінде құм тұрады,беті жабық.үстелді айналып балалар тұра қалады, тәрбиеші құмның бетін ашады)
• Біз сендермен қазір құмдар еліне барамыз. Құмдар еліне бару үшін бізге сиқырлы сөзді айтуымыз керек?
• Құмдар еліне бару үшін алақанымызды ашайық, қазір мен сиқырлы сөзді айтамын. (әуенмен,балалар көздерін жұмады, қонаққа Құм ханшайымы келеді)
Сиқырлы сөз:
Құм еліне барамыз,
Көмекшілер табамыз.
Ханшайым: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Менің әлеміме қош келдіңдер!(Құмның беті ашылады)
• Бұл не екен балалар?
• Міне, мен сендерге айттым ғои, құммен ойын ойнаймыз деп, қане қолымызды құмға қойып көрейікші?Құмның қандай екенін сезіп көрейікші?
• Балалар құм қандай екен?
• Қане қолымызбен құмның бетін сипап көрейік. Қане енді құмды қолымызға алып сеуіп көрейікші.
• Енді балалар құмның ішінде тұратын адамдарды іздеп көрейікші?
• Кім нені тапты?Қане?
• Балалар, сендерге ұнайды ма?
• Енді менің достарыммен бірге саяхатымызды жалғастырайық.
Ханшайым: - Ендеше балалар құмның қасиеттерімен танысқыларын келеді ме?
- Балалар Ханшайым сендерді құммен тәжірибе жасауға шақырып жатыр, ол үшін біз сендермен үстерімзгі ақхалаттарымызды киіп алайық. (халаттарын киіп, үстелге отырады, әр баланың алдында керекті заттартұрады)
- Балалар құммен жұмыс
жасағанда, ережелрді ұмытпаймыз. Тәжірибе кезінде тәрбиешінің нұсқауынсыз заттарға тисуге болмайды.
- Балалар қараңдаршы сендердің алдарында ұлғайтқыш құралы тұр (лупа) .Бұл құралды не үшін қолданамыз? Кім біледі?
- Дұрыс айтасыңдар. Қане бәріміз лупаны қолымызға алып, құмға жақындатып көрейікші.
- Қане балалар, не көрдіңдер?
- Жарайсыңдар, құмның түсі қандай екен?
- Дұрыс айтасыңдар. Құмдар пішіні жағынан қандай болып келеді?
- Қане балалар енді жәнегі айтқанымызды қорытылап көрейікші (құмның суретін тақтаға ілу)
- Тәжірибені жалғастырып, қолымызға алдымыздағы түтікшені алайық. Түтікшенің көмегімен құмға ауа жіберіп көрейікші.
- Балалар, нені байқадыңдар? Бізде не пайда болды?
- Жарайсыңдар, құмдар не көмегімен қозғалады екен?
- Енді бәріміз алдымыздағы қасықты алайықшы. Қасықпен құмды алып, алдымыздағы суға салайықшы, бірақ суды араластырмаймыз.
- Қане судың бетінде не пайда болды?
- Құм ауыр болама, жеңіл бола ма?
- Иә, құм ауыр болғандықтан судың түбіне түсіп кетті, солай ма?
- Енді қасықпен суды араластырып көрейікші, суымыз қандай болды?(қорытындылап суретін ілу)
- Жарайсыңдар балалар!
Сергіту сәті:
Қолға құмды алайық ,
Қолдан, қолдан қолға салайық,
Құммен ойнап болған соң,
Алақанды соғайық.
(балалар шеңберде тұрады)
- Бойымызды сергітіп алдық, саяхатымызды жалғастырайық.
Ханшайым: - Балалар мен сендерді құмның түрлерімен таныстырғым келіп тұр. Құмның түстері тек қоңыр, сары болмайды.Сонымен қатар қызыл, сары, жасыл, көк, көкшіл түсті құмдар да болады. Оларды кинетикалық құм деп атаймыз.Олар сулы песок сияқты бір-біріне жабысқақ, болып келеді. Құмның мұндай түрімен біз әр түрлі пішіндер жасай аламыз. Жасап көргілерін келеді ма?
Ол үшін сендер екі топқа бөлініп, менің тарсырмамды орындап көріңдер.
1-топ: Пішіндермен жаттығу:
«Поймай рыбку»
Мақсаты: геометриялық пішіндерді, санауды және түстерді қорытындылау.
Барысы: Әр балаға ақ беттің бетінде геометрилық пішіннің суреті беріледі. Соны кинеттикалық құммен толтыру керек. Толтырып болған соң құмнан фигура жасау, оны санау.

2- топ:
Ханшайым: (көңіл-күйі түсіп)Балалар қараңдаршы менің әлемімде не күн жоқ, не бұлт жоқ. Құмдар әлемінде өмір сұретін жәндіктерге көңілсіз.
- Ал сендер бізге көмектескілерін келе ма?
- Ендеше сендер мына үстелге отырып, тармырманы орындауға кірісіңдер.Біз құмда өмір сүретін жәндіктерге арнап, сурет салатын боламыз.Сурет салуды бастамас бұрын қане біздің сиқырлы сөзімізді айтайықшы. Қане сиқырлы алақанымызды көрсетейікші, осы сиқырлы саусақтарымзбен сурет саламыз.
- Қане суретті қалай саламыз? (ауада салып көрсету)
Сурет салуға кірісу:
 Бірінші құмды алақанымызбен толық ыдыстың бетіне жайып аламыз;
 Енді құмның бетіне күннің суретін саламыз. Күннін пішін қандай болады?Шеңбер саламыз, Күннің шуақтарын саламыз.
 Міне, көрдіңдерме, құмдар еліне күн пайда болды, енді күн шауығын шашып жылу пайда болды.
 Енді балалар, бұлт салып көрейікші, ол үшін құмның бетін тегістеп аламыз.
 Аспан бұлттанғанда не жауады балалар?
- Дұрыс айтасыңдар, қане жаңбыр салайық. Жаңбыр саламыз.
 Жаңбыр жауып болған соң жердің бәрі не болады?Екі саусақпен саламыз.
 Қане балалар енді сол қолымызбен желдің суретін салайықшы, қатты қатты жел соғып кетті.Жел қалай дыбыстайды?Балалар құмдар елінде ауа райы суытып кеткен сияқты.
 Қане Құм Ханшайымынан сұрайықшы оған ұнады ма екен?
Тапсырмаларын аяқтайды.
- Қане балалар бәрімізді тапсырмамамызды аяқтап болсақ, құмдар еліне қайтып оралайықшы. Достарымзды өз үйлеріне апарайық, жарай ма балалар?
- Балалар қане достарымзға көмектесейік,оларға көңілді болу үшін, құмға ақырындап су құяйық.(лейкмен,аздап қана)
- Балалар қараңдаршы, құмымыз қандай болды?
- Енді сулы құммен не істеуге болады?Қане жасап көрейікші.
- Балалар қане құмның бетіне алақанымыздың қояйықшы. Сол жерге достарымзды қояйық. Достарымыз қуанып қалсын.
- Балалар естеріңдема құммен ойнаған кезде біз не істеуіміз керек?
- Иә, қолымызды жуу керекпіз.Қане жуып алайық.
(шеңберге тұрып, оқу қызметін қорытындылау., қонақпен қоштасу)

Иә
Балалар сипап-сезу арқылы анықтайды
Құм
Иә
Далада, арнайы құм салынған аулада
Жоқ
Өйткені қазір қыс мезгілі, қыста қардан жасаймыз
Иә
Балалар ережелерді қайталайды
Иә
Балалар үстелді айналып тұра қалады
Балалар сиқырлы сөзді қайталайды.
Балалар Құм ханшайымымен амандасады.
Құм
Балалар алақандарын құмға қояды
Жұмсақ, гладкий,
Балалар тәрбиешімен бірге орындайды.
Иә, ұнайды.
Иә
Балалар халаттарын киіп, үстелге отырады
Балалар ережелерді қайталайды
Кішкентай заттарды үлкен қылып көрсетеді.
Балалар тапсырманы орындайды
Ұсақ-ұсақ , шиыршық тәрізді құмдарды
Сары, қоңыр, ақ түсті
Шеңбер, тіктөртбұрыш(осы дұрыс па)
Балалар сұраққа жауап береді
Құм
Балалардың жауабы
Трубочканы алып, тапсырамны орындайды
Жел пайда болды
Желдің көмегімен
Балалар қасықпен құмды алып, суға салады
Шаң пайда болды
Ауыр болады
Кір, лас болды
Тәрбиешімен бірге сергіту сәтін жасайды
Балалар қайталайды
Мұқият тыңдайБалалар тарсырманы орындайды.
Тапсыраманы орындайды.
Иә
Балалар тәрбиешімен бірге қайталап, тарсырманы орйындайды.
Шеңбер
Күннің шуақтары болады
Бұлт салады
Жаңбыр
Су, батпақ
гу-гу-гу
у-у-у
Балалар құмдар еліне қайтып келеді
Құмға су себіп, достарына көмектеседі.
Дымқыл
Жабыстыруга болады, пішін жасауға
Қолымызды жуу керек
Шеңберге тұрып, қонақпен қоштасады
Қорытындылау-рефлексия - - Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметіміз ұнады ма?
- -Бүгін не үйредіңдер?
- -Бүгінгі сабақта немен сурет салуды үйрендіңдер?Бірінші рет нені үйрендіңдер?
- Сендерге ұнады ма? Тәжірибе жасағанды
Құмда сурет салуды, күн салуды, бұлт салуды
Құммен сурет салуды.
Иә
Күтілетін нәтиже:
Біледі: геометриялық пішіндерді, түстерді, санауды;
Игереді: құммен сурет салуды, пішін жасауды;
Меңгереді: ұлғайтқышты қолдануды;кинетикалық құммен жұмыс істеуді.
Категория: Дошколенок | Добавил: taapbergenovaguldana (2020-03-16)
Просмотров: 33 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2020-05-25, 0:42 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1604]
Школьный психолог [547]
История [778]
Опыт [553]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [261]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [873]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1271]
Химия [403]
Классному руководителю [697]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [111]
Казахский язык и литература [1890]
Краеведение [108]
Начальная школа [4154]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [408]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [197]
Дошколенок [1762]
Особые дети [322]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [665]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [491]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1269]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [106]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [583]
Немецкий язык [61]
Технология [320]
Самопознание [444]
Профессиональное образование [131]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [68]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко 2 класс открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество 10 класс глагол Казахские пословицы проект Развитие Речи конспект урока 6 класс Интегрированный урок физика интеллектуальная игра язык 8 класс алгебра ашық сабақ класс стихи Казахстан математика урок праздник познание мира музыка доклад программа литература природа сценарий семья осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология дополнительное образование воспитательная работа коррекционная школа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский br конспект спорт дружба История история Казахстана 4 класс библиотека тренинг разработка физическая культура игры бастауыш сынып детский сад физкультура коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru