Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Особые дети

Тақырып. Циркте. Сабақтың мақсаты.
Тақырып. Циркте.
Сабақтың мақсаты.

1. Білім делік: сөздердің жасалуынан өткендері бойынша теория мен практиканы ұштастыру, сөздік қорын бойыту.
2. Дамытушылық:оқушылардың ізденімпаздық қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: қазақ тілін құрметтеуге тәрбиелеу, қазақ елінің салт – дәст. таныстыру.
Сабақтың типі: білімді сынау, тексеру, таныстыру.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: сұрақ –жауап, диалог, монолог, карточкалармен жұмыс.
Сабақтың жабдығы: тірек сызбалар, бейнетаспа, карточка шарлар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезіне.
А) амандасу,
Ә) әнұран,
Б) кезекшімен тілдесу.

2. Көмекші есімдерді орыс тіліне аударып жаз.
1 үстінде - 2 артында -
ішінде - алдында -
қасында - астында -

3. Сүрет бойынша жұмыс.

... адамдар отыр
Театрдың
... машина тұр
... цирк бар
... саябақ бар

4. Жаңа тақырыппен жұмыс.
Театрдың жанында не бар?
Цирк
Біз бүгін циркке барамыз. Цирк десек айларында қандай сөздер келеді.
1) Ассоциация әдісі бойынша кесте құрамыз.

клоун арена фокус

Цирк

дрессировщик жануарлар акробаты

2) Мәтінмен жұмыс (оқулық).
3) Тапсырма. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз (карточкалар).

Біздің қалаға ... келді,
Мен циркке апаймен бардым.
Аю ... тепті. Маймыл ... жүргізді.
Аттар ... биледі. Клоундар ... көрсетті.
Керекті сөздер: фокус, машина, музыкамен, велосипед, цирк.
5. Шығармашылық жұмыс.
Сен циркте кім болғын келеді? (алдын –ала дайындаған оқушылардың әңгімелері).
6. Сәйкес заттарды қатар ата. (Задание по уровням знаний).
1) Көмекші есімдермен сөз тіркес құру.
2) Сәйкес сөздерді қатар жаз.
цирк аялдама
театр оқушы
автобус мультфильм
мектеп билет
теледидар клоун

3) Көмекші есімдерді аударын жаз.
Үстінде
Астында, т.б.
4) Торкөздерді толтыр (карточкалар).
хлеб молоко масло

7. Қазақ елінің салт – дәстүрімен таныстыру.
1) Сүйінші! Сүйінші!
Бүгін (Тасл, ...) жұмыс өте жақсы орындауды, жарайсың.
Сүйінші деген не?
Не үшін сүйінші береді?
2) Кестені іліп оқушылар оқыды, дәптерлеріне жазып алады.
8. Сабақтың қорытындысы.
Бүгін сабақта не істедік?
Қандай тақырыппен таныстық?
9. Үй тапсырмасы Оқулықтан мәтінді аударып, әңгімелеу.
10. Бағалау.
Категория: Особые дети | Добавил: scorpi (2015-01-30) | Автор: Макулбаева Нурзия Долдановна
Просмотров: 272 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 5:08 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru