Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Творческая мастерская

«ФОРМАТИВТІК БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ОҚУ САПАСЫН АРТТЫРУ» ТАҚЫРЫБЫНА РЕФЛЕКСИВТІК ЕСЕП
«ФОРМАТИВТІК БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ОҚУ САПАСЫН АРТТЫРУ» ТАҚЫРЫБЫНА РЕФЛЕКСИВТІК ЕСЕП

Сейтжанова Куляш Нуркешевна
«Шахтинск қаласы әкімдігінің №5 гимназиясы» КММ

«Формативтік бағалау арқылы оқу сапасын арттыру» тақырыбына коучинг болды.
Ең әуелі сыныпта психологиялық ахуал туғызу мақсатында барлық қатысушы ортаға шыңып шеңбер жасап, «Өз-өздерін таныстыру» тренинг ұйымдастырдым. Онда келген қонақтар өз есімдеріне сын есім тіркеп аты-жөндерін айтты.
Келесі қадамда қазақтың қонақжайлық мінезімен шашу шашып сол кампиттердің түсімен топқа бөлдім. Екі топ болып бөлінді. Барлығы 9 адам қатысты.
Ендігі кезеңде тақырыпты таныстырып, мақсат міндеттерін айтып, өту кезеңдерін түсіндірдім. Әрине, тақырыпты бірден мағлұматтар берілген жоқ, ой қозғау мақсатында «Тағы да екілік ...» суретін ұсынып, оларға дейінгі кезең бойынша қандай бағалау түрлерін білетінін постерға түсіруді ұсындым. Олар бір топ өз ойларын постерге түсіріп, тақтаға ілді.
Келесі кезеңде осы тақырыпты кеңінен ашып біраз слайдтар түрінде мәілеметтер беріп, таратпа материалдар бойынша мағлұматтар беріп, ой өрістерін кеңейттім.
Осыдан кейін олар екі топ болып бөлінді.
1-топ: Критериалды бағалауды пайдалану оқушыларға не береді? Критериалды бағалаудан мұғалім не ұтады?
2-топ: Формативтік бағалау оқушы үшін маңызы қандай? Бағалаудың ата-аналарға пайдасы бар ма? Осы сұрақтарға жауап іздеп постерға түсіріп қорғады. Сергіту сәтін жасап бой жазып алдым. Ендігі соңғы қадамда олар барлық алған мәліметтерімен бөлісіп, ойларын жинақтап, «кейін» стартегиясы бойынша қаншалық мағлұматар алғанын көрсетті. Тағы да постерге ойларын түсірді. Салыстырмалы түрде қарағанда, олар «дейін» стратегиясымен «кейін» стратегиясының айырмашылықтарын аңғарды. Алған білімдірінің көлемдерін түсінді.
Соңында постерлерді «екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалатым. Кері байланыс ретінде сауалдарға жауап алдым, өздерінің қай деңгейде тұрғандарын бағалау ағашына бояп көрсетеді.
Категория: Творческая мастерская | Добавил: kuljash_n (2016-05-13) | Автор: Сейтжанова Куляш Нуркешевна E
Просмотров: 178 | Теги: РЕФЛЕКСИВТІК ЕСЕП, «ФОРМАТИВТІК БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ ОҚУ САП | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 9:35 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [588]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [22]
История Семиречья
Великая Отечественная [166]
Личности [113]
Великие педагоги [30]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [174]
Конкурс юных сказочников [40]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [76]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [373]
Из дальних странствий возвратясь [10]
Наш календарь [41]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [41]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [21]
Творческая мастерская [588]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [192]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [77]
В помощь учителю [20700]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [123]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [181]
Диспут-клуб [14]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru