Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » Творческая мастерская

Открытый урок по казахскому языку "Уақыттың күші" 10 класс.Технология БиС, карта Устный урок-1
Сынып: 10 Мерзімі: 28.11.2016
Сабақтың тақырыбы: Уақыттың күші
Сабақтың мақсаты: а) Сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын 63% меңгуіндегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзыреттілігін дамыту. ә) Сәттілікке жеткен тұлға көрсеткіші сияқты пәнді сапалы түрде меңгеруге ынталану және қызығушылығын таныту. б) Тілге құрмет ете білуге баулу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап
Сабақтың көрнекілігі: отырған орындар бойынша сұрақ-жауап \МПМ/
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі: А) Сәлемдесу Ә) Кезекшімен сұхбат Б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
1 белгі. Үй жұмысын тексеру: Сұрақтарға жауап беру.
Сыбаға – жас босанған әйелге арналып сойылған малдың жас еті.
Қонақасы – әр жыл сайын қайталанып отыратын қыстық, азық-түліктің мол қоры. Оған түйе, жылқы, сиыр сияқты ірі мал сойылады.
Қалжа – сыйлы қонақтарға, алыстан келген құрметті кісілерге, сойылған малдың басы малға бата жасаған жасы үлкен кісінің алдына қойылады.
Бас тарту – қадірменді, сыйлы адамға арнайы сақталған соғым еті.
ІІ. Жаңа сабақ:
2 белгі. Тірек - сөздермен таныстыру:

Үнемдеу – экономить, беречь
дәлелдеу – доказать
шұғылдану – заниматься
қалыптастыру – прививать
дағды – привычка
қол жеткізу – достичь
қабілет – способность

Мәтінмен жұмыс: (оқушыларға мәтінді оқуға 3 минут уақыт беріледі)
Лексикалық тақырыбы
Мерзім, мезгіл өлшемдеріне қатысты халық өлшемі мен атауы өте бай. Ұлттық ұғымында мерзім – уақыттың, мезгілдің шамасы мен ұзақтығын білдіреді. Мезгіл сол уақыттың бір сәтін айқындайды. Қыс, көктем, жаз, күз мезгіл өлшемдеріне жатады.
Мерзім өлшемдері: бір сәт, қас қағым, «ә» дегенше 1 секунд, сүт пісірім 5-10 минут, бие сауым 1, 5 сағат, ет пісірім 2, 5 -3 сағат, жарты күн 12 сағат, тәулік – бір күн, бір түн немесе 24 сағат. Бір аптада 7 күн, айда 30-31 күн, тоқсанда 3 ай, жылда 365 күн, немесе 12 ай, ғасырда 100 жыл болады.
Бір данышпанның мынандай бір қанатты сөзі бар: «Кешегі күн өтіп кетті. Ертеңгі күн белгісіз. Сондықтан бүгінгі күннің құны мен қадірін біл». Расында да, біз өтіп жатқан уақыттың құнын біле бермейміз.
Адам өз уақытын үнемдей білуі керек. Өзгелердің де уақытын бағалауы қажет.
Уақыттың босқа өтуі – үлкен шығын. Мұны дәлелдеп жатудың қажеті жоқ. Пайда келетін іспен шұғылдануды ойластырған дұрыс. Бір қарағанда, ондай пайдалы іспен айналысу оңай сияқты. Бірақ олай емес. Себебі күн тәртібін жоспарлап үйрену қажет. Ол қасиетті бойыңа жас кезіңнен қалыптастыру керек. Әрбір минутыңды үнемдеп, пайдалы жұмсауға дағдылан. Сонда ғана табысқа қол жеткізіп, өз қабілет – күшіңді толық жұмсай аласың.
Уақыт алтыннан да қымбат екенін естен шығармау қажет.
ІІІ. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру. 3 белгі.

1. Ұлттық ұғымында мерзім нені білдіреді? уақыттың, мезгілдің шамасы мен ұзақтығын
2. Мезгіл нені айқындайды? сол уақыттың бір сәтін
3. Мезгіл өлшемдеріне не жатады? Қыс, көктем, жаз, күз мезгіл
4. Сүт пісірім қанша уақыт? 5-10 минут
5. Бие сауым дегенді қашан айтады? 1,5 сағат
6. Ет пісірім қанша уақыт? 2,5-3 сағат
7. Бір тоқсанда неше ай бар? 3
8. Бір жылда неше күн бар? 365-366
9. Данышпан қандай қанатты сөз айтты? «Кешегі күн өтіп кетті. Ертеңгі күн белгісіз. Сондықтан бүгінгі күннің құны мен қадірін біл»
10. Адам нені үнемдей білуі керек? өз уақытын
11. Уақыттың босқа өтуі – бұл не? үлкен шығын
12. Немен шұғылдануды ойластырған дұрыс? Пайда келетін іспен
13. Күн тәртібін не істеу қажет? жоспарлап үйрену
14. Күн тәртібін қашан қалыптастыру керек? жас кезіңнен
15. Нені естен шығармау қажет? Уақыт алтыннан да қымбат екенін

IV. Сыни- тұрғыдан сұрақтар: 4 белгі. Дұрыс, ... – бұрыс, ...
1. Мерзім, мезгіл өлшемдеріне қатысты халық саны өте бай. - өлшемі мен атауы
2. Ұлттық ұғымында мерзім – уақыттың, мезгілдің шамасы мен ұзақтығын білдіреді. +
3. Мерзім сол уақыттың бір сәтін айқындайды. – мезгіл
4. Қыс, көктем, жаз, күз мезгіл өлшемдеріне жатады. +
5. Сүт пісірім 15-20 минут. – 5-10 минут
6. Бір, тоқсанда 3 ай бар. +
7. Бір ғасырда 1000 жыл болады. -
8. Бір данышпан айтты: «Кешегі түн өтіп кетті. Ертеңгі күн белгісіз. Сондықтан бүгінгі күннің құны мен қадірін біл». - күн
9. Расында да, біз келе жатқан уақыттың құнын біле бермейміз. - өтіп жатқан
10. Адам өз уақытын үнемдей білуі керек. +
11. Уақыттың босқа өтуі – кішкентай шығын. - үлкен
12. Пайда келетін іспен шұғылдануды ойластырған дұрыс. +
13. Бір қарағанда, ондай пайдалы іспен айналысу оңай сияқты. +
14. Себебі күн тәртібін жоспарламау үйрену қажет. - жоспарлап
15. Уақыт күмістен де қымбат екенін естен шығармау қажет. – алтыннан да
V. Сөздік қоры: (56 сөз) 5 белгі.
Ал, енді ,балалар, кітаптарыңды жауып, бүгінгі сабағымызда қандай сөздер естеріңде қалды соның барлығын дәптерлеріңе жазыңдар. 5 минут өткен соң оқушылар дәптерлерін ауыстырып, неше сөз жазғанын айтады.
Бекіту: - Ал, енді оқушылар сабақта өздеріңді қалай сездіңдер сауалнамаға толтырыңдар.
Сауалнама
№ Жауаптар + жағымды - жағымсыз
1 Мен сабақта ... жұмыс істедім. белсенді енжар
2 Сабақта өзімнің жұмысыммен ... . ризамын риза емеспін
3 Мен үшін сабақ .... өтті. тез ұзақ
4 Мен сабақта ... . шаршаған жоқпын шаршадым
5 Менің көңіл-күйім ... . жақсы болды жаман болды
6 Сабақ материалы маған ... болды. түсінікті, пайдалы, қызықты түсініксіз, пайдасыз, қызықсыз
7 Үй тапсырмасы ... ойлаймын. оңай, қызықты қиын, қызықты емес

Бағалау: Сабақтың соңында неше (+) және неше (-) алғандарын мұғалім оқушылармен санап, бағасын айтады.
«5» - 4, 5 «4» - 3 «3» - 2 «2» - 1
Рефлексия: Ой толғаныс «Бүгінгі менің сабақтағы көңіл күйім»
Үй тапсырмасы: Мәтінді мазмұндау.

Сабаққа он бес оқушыдан он оқушы қатысты. Сабақ жақсы өтті, себебі сабақ бойынша оқушылар 100% меңгерді. Барлық оқушылар «4» пен «5» баға алды. Бірінші кезеңде, яғни үй жұмысын тексергенде, сапасы 100% болды. Екінші кезеңде 63%-дан жоғары болды, сөздік жұмысты екі оқушы ғана орындай алмады. Үшінші кезеңде 63%-дан жоғары болды, сұраққа үш оқушы мәтіннен жауапты таба алмады. Төртінші кезеңде сапасы 63%-дан асып кетті, сыни-тұрғыдан сұрақтарға, яғни «дұрыс, бұрысты» екі оқушы орындаған жоқ. Бесінші кезеңде сапасы 63%-ға жеткен жоқ, яғни бұл кезеңде тек қана екі оқушы мөлшерге жетті. Бес минуттің ішінде 63 сөз, немесе одан жоғары болу керек еді. Рефлексия кезінде оқушылар осындай жұмыстарды жиі өткізу деп жазды. Барлық оқушыларға сабақ ұнады.
Категория: Творческая мастерская | Добавил: Сакен0683 (2016-11-28) | Автор: Танабаев Сакен Нуркешевич E
Просмотров: 26 | Теги: технология БиС, карта Устный урок-1, Открытый урок по казахскому языку У, 10 класс | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 2:29 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Школа, как она есть [594]
Рассказ об интересных школах республики, об их опыте
Семиречье - взгляд сквозь годы [22]
История Семиречья
Великая Отечественная [167]
Личности [113]
Великие педагоги [30]
Юмор, анекдоты, школьные ляпы [17]
2007 год - год русского языка [13]
Дайджест прессы [174]
Конкурс юных сказочников [40]
Сказки, присланные на Международный конкурс юных сказочников
Клуб любителей поэзии [76]
Биографии и стихи известных поэтов
Профессиональное образование [373]
Из дальних странствий возвратясь [11]
Наш календарь [45]
Российская история
Школа: взгляд сквозь годы [41]
Многоточие. Газета для добрых и неравнодушных людей [21]
Творческая мастерская [589]
Если у Вас интересный, необычный проект - вас сюда.
Творческие проекты учащихся [193]
Пионерский клуб [16]
Истории из пионерского детства
Стихи о школе [77]
В помощь учителю [20780]
Материалы в помощь учителям-предметникам
Игротека [128]
Игры подвижные, на молодежных вечерах, на смекалку и сообразительность, словом, все, что интересны детям и взрослым.
Английский клуб [181]
Диспут-клуб [14]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru