Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » ИЗО и черчение

Тұтас көру және кеңістік.
Сабақтың тақырыбы: Тұтас көру және кеңістік. Интерьер. № 47 орта мектеп
Күні : 2016ж. Мұғалімнің аты-жөні : Махамбеткеримова И.Б
Сынып : 5 «ә» Қатысқандар саны : Қатыспағандар саны :
Сабақ негізделген оқу мақсаты
( мақсаттары) Тұтас көру және кеңістік туралы түсінік беру, бөлме ішінің (иетерьерді) салу жолдарын меңгерту, бейнелеу өнеріндегі перспективалық заңдылықтың түрлерін игерту арқылы бейнелеу дағдыларын дамыту.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар :
- Тұтас көру және кеңістік туралы біледі;
- Перспективалық заңдылықтың түрлерін атайды;
- Суретпен жұмыста перспективаны анықтайды.
Оқушылардың басым бөлігі :
 ақпарат арқылы жұмыстана алады;
 перспективаның түрлерін талдайды;
 тұтас көрудегі перспективалық заңдылық туралы көркемдік білімдерді практикамен ұштастыра алады;
Кейбір оқушылар :
- оқушылар тұтас көрудің ерекшеліктерін меңгеріп, өзіндік пайымдаулар жасап, салыстырып, дәлелдеп, шығармашылығында сауатты әрі еркін қолдана алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар :
– Өз ойын айта алады,
бөлме іші- интерьер, сырты – экстерьер
Үштілділік: art perspective-перспектива в рисунке-суреттегі песрпектива
Негізгі сөздер мен тіркестер:
перспектива, перспективалық заңдылық, сызықтық және ауа перспективасы, тұтас көру, тасадан көру.
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Талқылауға арналған тармақтар :
– тұтас көру заңдылығы;
– перспективалық заңдылықтар;
– бөлме суретін салу.
Жазылым бойынша ұсыныстар : перспективалық заңдылықпен сурет салу, көкжиек нүктесін таңдау.
Алдыңғы оқу Графикалық материалдармен бейнелеу, «Жыл құстары» практикалық жұмысы
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Суреттер арқылы болжау, сурет салу, критериалды бағалау, жұмыстардың презентациясы, галерея, «Ия, жоқ» ойыны.
Сабақта 7 модульдің қамтылуы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуды басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ қолдану.

Жоспар
Сабақ бөлімдері Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті: Бағалау Ресурстар
Басы

3 мин.

*Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару.
*Сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру. «Көшбасшылық»
*Топқа бөлу. Сыныптан топ басшыларын сайлап, соларға топ мүшелерін таңдау арқылы.
Топ ережесімен таныстыру.
Сабақты бағалау жолымен таныстыру: «Тау шыңын бағындыратын баспалдақтарды жинау арқылы»
Қызыл баспалдақ – «5»
Сары баспалдақ – «4»
Жасыл баспалдақ – «3»
Әр баланың өз аймағы бар, сол аймақты баспалдақпен толтыру арқылы ұпай жинап, бағаланады. *Сәлемдеседі, оқу құралдарын даярлап, мұғалімге назарын аударады. *Психологиялық дайындық:
Топқа бөлінеді.

Бағалау жолымен танысады.
Топ басшылары топ мүшелерінің аймағын анықтайды.

Бағалау қағазы
Слайд

Таудың суреті салынған ватман.

5мин.

3 мин Үй жұмысы: практикалық: «Құстардың суретін салу»
Теориялық: «Ия», «Жоқ» арқылы.
1-топ:
А) қарындаш, тущь, түрлі түсті қарындаш – графикалық. материалдарға жатады. Ия.
Ә) штрихтарды, яғни сызықтарды түсіру нәрсе формасына байланысты емес. Жоқ.
2-топ:
А)Графикада майлы бояумен сурет салу рұқсат етілген. Жоқ
Ә) Ш.Уалиханов бейнелеу өнерінің графика түрінде сурет салған. Ия
3-топ:
А) графикалық сурет салуда сызғыш құралы қолданылады. Жоқ.
Ә) нәрсеге жарықтың ең көп түскен жері жылт деп аталады. Ия
4-топ:
А) графикалық сурет салуда ұсақ нәрселерге көңіл бөлудің қажеті жоқ. Жоқ.
Ә) рефлекс бұл фоннан түсетін шағылысу. Ия
5-топ:
А) қастеев бейнелеу өнерінің тек графика саласында сурет салған. Жоқ.
Ә) штрихтау кезінде қарындаштың үшкір болуы маңызды емес. Жоқ.
Бағалау парағына енгізу

Қызығушылығын ояту сатысы: Бейнеролик арқылы
Оқушылардың ойын сұрау
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту. Үй тапсырмасы бойынша топтар галерея ұйымдастырады.

Теориялық білімін сұрақтарға тек «ия» немесе «жоқ» деп жауап беру арқылы көрсетеді.


«Бейнелеудегі перспектива» бейнеролигін көріп, түсінгендерін айтады. Бас бармақ арқылы бағалау
-өте жақсы
- ұнамады
Мольберт,

сұрақтар

Бейнеролик

Ортасы
Білу
Түсіну

Қолдану

Талдау
7 мин.

15мин.

5мин.
Оқулықтағы суреттер мен анықтамалармен жұмыс. 25-29 беттер.
Тұтас көру дегеніміз қандай да бір дененің қандай да болсын бір қырынан қарай отырып, көрінбейтін жағын толық көз алдына келтіру.
Перспектива – латынның «тасадан көру» деген сөзінен шыққан, яғни «көрініс» дегенге жақын келеді. Оның екі түрі бар: сызықтық және ауа перспективасы. Сызықтық – нәрсенің біздің көзімізден алсытаған сайын көлемінің кішіреюі, ауа – нәрселердің біздің көзден алыстаған сайын түсінің өзгеруі.
Қысқаша айтқанда, перспектива – қағаз бетінде кеңістікті бейнелеу туралы ұғым.
Интерьер – бөлме ішінің көрінісі. Экстерьер – бөлме сыртының көрінісі.
Бағалау парағына енгізу.

Тақтаға бөлме ішінің суретін салып көрсету.
Топтарға тапсырма:
1. Темір жолдар
2. «Бөлме ішінің суретін салу»
3. Қалааралық тас жолдар
4. Қала көшесі
5. Ас үй
Жұмыстарды қорғау тапсырмасы
Бағалау парағына енгізу.

Ресурстармен жұмыс жасап топпен талқылайды.

Мұғалімнің тақтада жазған сөздеріне сипаттама береді.
Шығармаларды перспективалық ерекшелігіне қарай талдайды, дәлелдейді.

Әр топта екі сурет орындалады.

Салған жұмыстарын қорғайды.

Критерийлер
*үйлестірілуі -3
*перспектива заңдылығының сақталуы-3
*уақытты тиімді пайдалануы-3


Оқулық

А3 форматты қағаз, маркерлер, түрлі-түсті қарындаштар
Таймер

Соңы
Жинақтау
Бағалау

4 мин

3 мин

Қорытынды
Проблемалық сұрақ: суретте қай перспективаның орны ауқымды немесе бұл перспективалар бейнелеу өнерінің қанша түріне тән?

Оқушыларды бағалау

Топты баспалдақ түстері мен санына қарай формативті бағалау, әр оқушының жинаған баспалдағына байланысты сумативті бағалау

Бағалау парағы
Үйге тапсырма: Өз үйінің бөлмесін натураға қарап салу
Қосымша ақпарат
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия Өзін-өзі бағалау

Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?
Бүгінгі оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды ?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?
Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен ?
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?
1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )

1:

2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?



Источник: http://ИНДИРА
Категория: ИЗО и черчение | Добавил: indira_4779 (2017-01-13) | Автор: ИНДИРА E
Просмотров: 72 | Теги: интерьер, кеңістік, тұтас көру | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-02-28, 8:37 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1510]
Школьный психолог [515]
История [729]
Опыт [487]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [228]
Мастер-класс [217]
Семья и школа [177]
Компьютер-бум [252]
Английский язык [801]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1170]
Химия [382]
Классному руководителю [652]
Биология [584]
Думаем, размышляем, спорим [94]
Казахский язык и литература [1792]
Краеведение [93]
Начальная школа [3990]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [366]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [70]
Демократизация и школа [24]
Физика [299]
Экология [184]
Дошколенок [1561]
Особые дети [276]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [636]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [457]
Мой Казахстан [233]
Школьный театр [67]
Внеклассные мероприятия [1191]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [81]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [532]
Немецкий язык [52]
Технология [291]
Самопознание [398]
Профессиональное образование [106]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [25]
Педагогические программы [7]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru