Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Физическая культура

Жұқпалы аурулардың негізгі топтары. Бактериялық және биологиялық зақым ошағына сипаттама.
ШҚО
«Мүтән Аймақов атындағы орта мектебі»КММ
АӘД ұйымдастырушы-оқытушысы- Танирбердин К.А
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пән: Алғашқы әскери дайындық
Сабақ № 53-54___ сынып _10_____ Күні ______________
Тарау _Азаматтық Қорғаныс_________________________________

Тақырып Жұқпалы аурулардың негізгі топтары.
Бактериялық және биологиялық зақым ошағына сипаттама.
Сабақтың мақсаттары:
Тәрбиелік: Патриоттық сезім қалыптастыру Отанға жауапкершілікті тәрбиелеу.
_____________________________________________________________
Дамытушылық: Ойллау қабылетерін,фантазия,Жуқпалы аурулар мен Бактериялық және биологиялық зақым ошағына сипаттама.
Оқытушылық: ,Жуқпалы аурулар мен Бактериялық және биологиялық зақымнан өткізілетін шаралар.

Сабақта пайдаланатын әдістер Лекция, плакаттардан көрсету.
Өткізетін жер __АӘД кабинеті_____________________________________

Сабақтың жабдықталуы __Азаматтық қорғаныс жайындағы плакаттар.
___тақырыбы Бактериялық және биологиялық зақымнан қорғану

Сабақтың жүрісі:
1.Ұйымдастыру кезеңі: сапқа түрғызу, взвод командирінің баяндамасы, сәлемдесу, сыртқы түрін тексеру, оқушылардың бар- жоғын тексеру, сабақтың мақсатын түсіндіру. ( 5___ минут.)
2. Өткен тақырыпты қайталау (бақылау сурақтары): (_10 _ минут.)
 Химялық қаруға дегеніміз не.
 Химялық қаруды қолданудың мақсаттары қандай.
 .Қандай жер химиялық зақым ошағы деп аталады.
3. Жана тақырып (_20_ минут.)
Бұл аурулар ерекше «миазма» -- ауаның улы булануымен байланыстырылады.
Жуқпалы аурулар адам ағзасына қоздырғыштың енуінен кейін пайда болады.Қоздырғыш –микробтар ауру адамнан сау адамға беріле алады. Ауру туғызатын микробтар, бактериялар, вирустар, спирохетар, саңырауқұлақтар болуы мүмкін.Ауру туғызатын микробтар, әдетте, сыртқы ортада тез өледі. Олардың өмір сүріп, көбейетін жері- адам немесе мал ағзасы, сондықтан адам жуқпалы көзі болып табылады. Жуқпалы аурулар пайда болып отыратын және өзара байланысты жұқпалы (инфекциялы) жғдайын үздіксіз тізбегі, ол клиникалық айқын немесе жасырын формада көрініп отырады, бұл эпидемиялық процесс деп аталады.
Эпидемиялық ошақ дегеніміз – инфекция көзінің өзін қоршаған аумақ шегінде нақты жағдайда жуқпалы бастауды беруге қабылетті орны. Эпидемиялық процесс пайда болуы және үздіксіз өтүі үшін үш фактордың өзара қимылы қажет; жуқпалы қоздырғышының көзі, жуқпаның берілу механизмі және қабылдағыш ағза.
Қоздырғыштың залалданған ағзадан сау ағзаға өтуі эволюциялық қалыптасқан әдіспен өтеді. Бұл- жұқпа қоздырғыштарының берілу механизмі деп аталады.
Ағзада қоздырғыштың орналасуы мен жұқпаның берілу механизмі-не байланысты бар жұқпалы аурулар 4 топқа бөлінеді; ішек жұқпасы, тыныс алу жолдарының жұқпасы, қан жұқпасы және сыртқы қабат жұқпасы. Аурутуғызғыш микроағзаларды зақымдау құралы ретінде қолдану идеясы жұқпалы аурулардың үнемі көп адам өмірін қиюы, ал соғыстармен қабаттаса жүретін эпидемиялардың әскерді орасан шығынға ұшыратып, кейде шайкас немесе тұтас компанияның қорытындысына ықпал жасауы нәтижесінде туды.
Биологиялық қарудың зақымдау әрекетінің сипаттамасы
Биологиялық қару–биологиялық заттармен жарақталған, жеткізу қуралдары бар арнайы оқ дәрілер мен ұрыс аспаптары. Ол қарсыластын тірі күшін,аул шарашылығы жануарлары мен дақылдарын зақымдауға, кей жағдайда қару – жарақты,әскери техника мен жабдықтау материалдарын бұлдіру үшін қолданылады. Біріншіден патагендік микробтар мен олардың улы өнімдерінің ауру тудырғыш қасиетін қолдануға негізделген.Улы зақымдау аз көлемде түссе де, ауру тудырушы микробтар мен олардың улы өнімдері өте аур жұқпалы аурулар таратады, оны дер кезінде емдемесе өлім қаупін тудырыды немесе зақымдалушыны ұзақ уақыт ұрысқа жарамсыз етеді. Биологиялық қарудың түрлері мен негізгі қасиеттері. оларды ұрысқа қолдану үшін арнайы реттелген биологиялық агенттер жатады.
БҚ адамдардың немесе жанурлардың ішіне кіріп кеткен кезде аур жуқпалы ауруларды тудыруға қабілетті. Оларға жататындар,микробтар мен вирустар дың жеке түрлері мейлінше қауіпті жуқпалы аурулардың қоздырушылыр.Патагендік микроорганизмдер –жұқпалы ауруларды қоздырушы –көлемі өте кішкентай, трүсі, дәмі, иісі, жоқ,сондықтан адамның сезім мүшесі арқылы анықталмайды.Бактерия түріндегі микроорганизмдердің өзгеше тобы рикекетсиялар болып табылады.Бактериялар-формалары мен мөлшерлері әр түрлі дара шаршылы микроорганизмдер, олардың мөлшері 0,5-тен 8-10 мкм ға .болуы мүмкін. Температура +60С дан -25С устаиды.Саңырауқүлақтар-дара немесе көп клеткалы өсімдіктен паида болатын микроорганизмдер, олар бактериядан, мейлінше , курделі құрылысымен және түқымын көбейту тәсілімен ерекшеленеді.Вирустар-олардың биосинтетикалық аппаратын қолдану арқылы тұқым беруге және дамуға қабілетті клеткалы құрылымы жоқ биологиялық агенттердің ең үлкен тобы.
Жұқпа таратпау және жою үшін карантин және обсервация деп аталатын арнайы изоляциялық- шектеулік іс-шаралар жүргізіледі. Ошақ ішінде , сонымен бірге оның шектерінде жұқпа таралуының алдын алуға және пайда болған зақым ошағын жоюғабағытталған індетке қарсы, санитарлық-гигиеналық, емдеу және әкімшілік-шаруашылықтық іс-шаралар кешені карантин деп аталады.
Бекіту: (_10 _ минут.) Оқушылар қаншаға жана тақырыпты түсінгендерін сұрақтар арқылы тексерем.
5.Үйге тапсырма. Ү111-тарау 5-тақырып 318-329бет.
6. Сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылау (_ 10_ минут.) (сабақтың жоспарының орындалуы, жауаптар бойынша ескертулер,жақсы жауаптар бағалау )
 Жұқпалы аурулардың адам ағзасына әсері туралы білесіндерме?
 Жұқпалы аурулардың пайда болу ошақтарын жою жолдарын айтыңдар?
 Эвакуациялық топ құрамын қалай белгілейді?
 Дезинфекция дегеніміз не?
 Обаға қарсы кастюмді шешудің тәртібі қандай?
Категория: Физическая культура | Добавил: гульнараж (2017-12-24)
Просмотров: 2505 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-03-28, 5:15 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [875]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru