Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Технология

Қол тігістерінің түрлері.
Cабақтың тақырыбы: Қол тігістерінің түрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қол тігістерін шеберлікпен орындап, оны тұрмыста әсемдік үшін қажеттілігін ұғындыру.
Дамытушылық: Әсемдікті өз тіршілігінде орынды пайдалана білуге, шапшандыққа, төзімділікке, іскерлікке, тапқырлыққа дағдыландыру.
Тәрбиелігі:Оқушылардың ой өрісін және дүние танымын кеңейтіп, еңбекке қызығушылығын оятып, шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету.
Сабақтың көрнекілігі: Тігіс түрлерінің технологиялық картасы, еңбек құралдарымен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесі.Тігіс атаулары мен сызба нұсқалары.Қайшы, қарындаш, сулықтар, ине-жіп, ою түрлері.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Жаңа сабақты түсіндіру.
3. Сарамандық жұмыс. Тігіс түрлерін орындау.
4. Білімдерін бағалау
5. Қорытындылау
6. Үйге тапсырма
Қызым еркем – кестесімен көркем,
Ұлым көркем - өрнегімен көркем.
Қолөнері кестеде,
Сөз өнері - өлеңде.

Кестелеу өнері ертеден келе жатқан халық өнері. «Өнер таусылмас қазына, жұтамас байлық» дейді дана халқымыз. Қазақ қолөнері өзінің төлтума бітім қасиетімен, көркемдік мән – мағынасымен, шын мәнінде, халқымыздың ғасырлар талғамынан өткен асыл қазынасы, соның бірі кестелеу өнері. Сол кестелеу өнерін жоғалтпай үйреніп, ары қарай дамыту біздің міндетіміз. Кестелеу өнері әр халықта бар. Жалпы кесте тігу технологиясы табиғатпен тығыз байланысты.
Кесте – мата, киіз, т. б. материалдар бетіне әр алуан суреттер мен өрнектер салып әр түрлі жіптермен немесе әсем таспа, бисер, моншақтармен, т. б. қолөнері бар. Кесте түрлері: шым кесте, айқас, қиғаш, терме, тышқаніз, баспа кесте, біз кесте.
Мазмұнына қарай мақал-мәтелді жалғастырыңыз
1. Еңбек түбі..... (береке)
2. «Тігінші . . . . . . асырайды». (ине)
3. Үйренгенің . . . . . құт, Істегенің еліңе құт. (өзіңе)
4. «Жіптің ұзыны жақсы, Сөздін . . . . . . . жақсы». (қысқасы)

Қауіпсіздік ережелері:
1. Қайшыны жолдасына сабымен ұсын.
2. Қайшының ұшын сабымен көтерме.
3. Өтпейтін, тозған қайшымен жұмыс жасама.
4. Жолдасың қайшымен жұмыс істеп жатқанда көңілін бөлме.
5. Инемен дұрыс жұмыс істе.
6. Инені аузына жақындатпа.
Сарамандық жұмыс:
1. Суреттер, дайын үлгілерді көрсету. Кестеге тігуге қажетті жіптің түрлерін таңдап алу.
2. Сұрақ - жауап (ауызша)
* Кестелеуге қандай жабдықтар қолданылады?
* Кестелеуге қандай жіптер немесе таспа, т. б. заттар қолдануға болады?
* Кесте тігуге кергіш не үшін қажет? Қандай тігіс түрлерін және атауларды білеміз?
3. Жұмыс реті:
* Кесте инемен, бізбен, әр алуан түсті жіптермен, әсемдік таспалар, бисер және моншақтар қолданылып тігіледі.
* Иненің жуан, жіңішкелігі материалдың қалыңдығына және жіптің жіңішкелігіне байланысты болады.
4. Технологиялық нұсқау картамен жұмыс.
Кесте тігуге мата дайындап, оларды арнайы өлшем бойынша пішіп, кергішке керіп әзірледік. Таңдаған нәрсенің суретін салдық.
Қазір сабағымызда, таңдаған баспа, шым кесте тышқан із тігіс түрлерін орындаймыз.
1- Шым кестемен өсімдіктің жапырақтары, гүл, сондай – ақ геометриялық ою-өрнектер кестеленеді. Кестенің бұл түрін кез м - келген матаға түсіруге болады. Мұндай кесте орамалды, киімді, дастарқанды безендіреді.
2 - әдіс: Тышқан із тігісі – тігілу әдісі жағынан көлемді біркелкі ілмектер шынжыр секілді бір – біріне тіркесе тігіледі.
3 - әдіс: Баспа тігісі – тік, көлденең және қиғаш болып әр түрлі түсуі мүмкін. инені матаның оң жақ бетіне шығарып, жоғары қарай бір тігіс түсіреді. Тігіс жиі, ашық жері қалмай орындалуы тиіс.
5. Жеке дара жұмыс.
- Көрсеткен әдістер бойынша оқушылар жұмыс істейді.
Кесте тігістерің көлемі біркелкі әдемі, ұқыпты, таза сапалы болуы керек.
Әр қатар өздерінің тіккен тігіс түрлерін ортаға шығып көрсетеді.
Сабақты қорытындылау.
Оқушылардың білімін бағалау. Үйге тапсырма: Өзіндік жұмысты аяқтау.
Категория: Технология | Добавил: Жыргау (2015-02-06) | Автор: Аскарова Назым Ертаевна E
Просмотров: 1303 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 5:25 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru