Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Технология

Сабақ барысында компьютерлік техниканы жөндей отырып, студентердің мамандыққа деген қызығыушылығын арттырыу.
Сабақ барысында компьютерлік техниканы жөндей отырып, студентердің мамандыққа деген қызығыушылығын арттырыу.
Арнайы пәндерді оқытуда интерактивті техникаларды қолдану арқылы студенттердің сабаққа қызығушылығын арттыруға ең алдымен:
• Кәсіптік білім беретін оқу орындарын қазіргі заманға сай жаңа ақпараттық құрал-жабдықтармен жабдықтау, интерактивті тақталармен мультимедиялық кабинеттермен және арнаулы пәндер бойынша электрондық оқулықтармен қамтамасыз ету;
• Кәсіптік білім саласында оқытудың жаңа ақпараттық технологияларын пайдалануы бойынша білім жетілдіруді ұйымдастыру қажет.
• Техникалық құрал саймандармен толығымен қамтамасыз ету шарт.
Арнайы пәндерді оқытуда жаңа технология түрлері төмендегідей ұсынылады:
Проблемалы оқыту технологиясы.
Проблемалы оқыту мұғалім басшылығы мен қиын мәселелерді туғызу және студенттердің белсенді түрде өз беттерімен мәселелерді шешу. Қорытындысында олардың ойлау кабілеттері дамып, шығармашылық іскерліктері мен дағдылары қалыптасуына жағдай жасайды.
Арнайы пәндерде интерактивтік оқыту технологиясы.
Интерактивті оқыту, ең алдымен, студент пен оқытушының қарым қатынасын тікелей жүзеге асыратын сұхбаттасып оқыту болып табылады.
Интерактивтік оқыту танымдық әрекетті арнаулы ұйымдастыру формасы. Ол толық айқындалған және мақсатын алдын ала болжауға болатын оқыту түрі. Осындай мақсаттардың бірі студент өзінің жетістіктері мен интелектуалдық белсенділігін сезетіндей, оқу барысының өнімділігін арттыратын оқытудың жинақы шарттарын жасау. Интерактивті оқытудың мәнісі аудиториядағы барлық студент таным процессымен қамтылып, олар өздерінің білетін және ойлайтын нәрселері арқылы түсінуге және қарсы әрекерт етуге мүмкіндік алады.
Таным процессінде оқу материалын игеруде, білім алушылардың біріккен әрекеттері мынаны білдіреді: әр студент өзіне тән ерекше еңбегін сіңіріп, білім, идея, әрекет ету тәсілдері үздіксіз жүреді. Студент жаңа білім алып қана қоймайды, танымдық процесстің өзін дамытып, оны әлдеқайда жоғары топтасу мен еңбектену дәрежесіне көтереді.
Оқытушы сабақ барысында ақпраттық технологиялады пайдаланып, компьютерлік техникаларды жөндеудің негізі және оның әр түрлі профилактикалық, диагнозтикалық шаралары жөнінде тиімді әрі қарапайым түрде студенттерге жеткізген жағдайда, олардық қызығушылығы артады. Кәсіпке баулу барысында білім алушыларды адамгершілікке, іскерлікке, шеберлікке, білімділікке тәрбиелеу, олардың дүниетанымын, дағдысын арттыру қазіргі күннің басты талаптары.
Маман дайындау мақсатында «Білім алушылардың белсенділігін арттыру технологиясын» пайдалана отырып, студенттерге өндірістік жағдайларды беру арқылы, бұл яғни техника саласында компьютер құрылғыларында жөндеу жүргізуде өз бетінше жұмыс жасай отырып қабілетін, дұрыс шешім қабылдау мүмкіндігін қалыптастыру арқылы бәсекеге қабілетті маман ретінде дамуына көмектесу.
Студенттерді бастапқы жағдайда практикалық жұмыс кезінде қолданылатын құрылғылармен толығымен таныстырып шығу. Ол үшін техникалық және қосымша құралдарды кеңінен қолдану тиімді, әрі студенттердің түсінігі үшін тез болады. Бұл көбінесе, техникалық құрылғыларға кызмет көрсету мамандары болатын болса, онда оларға компьютерлік құрылғылар немесе олардың бөлшектерін жөндеу және диагностикалау шараларын іске асырып отыруды қажет етеді. Оларға барынша жаңа құралдардың түрлерін, жұмыс істеу принциптерін, қолданылуын және де құрылымын объективті түрде түсіндіріп жетілдіру қажет.
Заман талабына сай, интерактивті сабақтарды жүргізу де студенттердің қызығушылығын арттыруға үлкен үлес қосады. Компьютер құралдарын жөндеу туралы толығырак мағлұматтар беретін видеолар мен бейнелер арқылы алынатын теориялық білім, практика жүзінде жұмыс істеу барысында көп көмегін тигізеді.
Даярлығы жоғары білікті, кәсіби, құзырлы педагог жалпы білім беру нәтижесі ретіндегі құзыреттіліктерді өзіндік менеджмент, ақпараттық коммуникативті технологияны меңгерген жеке құзыретті тұлға - студетті қалыптастырады. Сондықтан арнайы пәндерді оқу негізінде іс әрекеттік және тұлғалық терең бағдарлық тәсілдерін үйлестіре отырып кәсіби құзыреттіліктерді болашақ маманға меңгеруге үлес қосады.
Категория: Технология | Добавил: jazdan16 (2017-05-23) E
Просмотров: 31 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2017-06-25, 6:46 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1522]
Школьный психолог [525]
История [736]
Опыт [511]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [233]
Мастер-класс [220]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [255]
Английский язык [810]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1197]
Химия [385]
Классному руководителю [657]
Биология [594]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1809]
Краеведение [93]
Начальная школа [4019]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [379]
Сельская школа [74]
Профильное обучение [71]
Демократизация и школа [24]
Физика [303]
Экология [184]
Дошколенок [1578]
Особые дети [288]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [641]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [465]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [71]
Внеклассные мероприятия [1199]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [88]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [539]
Немецкий язык [52]
Технология [301]
Самопознание [406]
Профессиональное образование [110]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [35]
Педагогические программы [10]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru