Главная » Статьи » В помощь учителю » Профессиональное образование |
Семей қаласының №11 Жалпы орта білім беретин мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Суесинов Нұрлан Абилбекович Сабақ тақырыбы: "1916 жылғы ұлт – азаттық қозғалыс" Мақсаты: Оқушылардың 1916 жылғы ұлт – азаттық қозғалысының тарихи мәнін түсінеді. Әбден титығына жеткен, елдігінен айырылуға аз- ақ қалған, барар жер басар тауы жоқ күн туған соң амалсыздан алысуға бел байлаған халық тарихта жиі кездесе бермейді. Сондықтан бұл оқиға бірегей ерліктің ерекше көрінісі екендігіне оқушылар жете түсінеді. Көтерілістің халықтық мәнін ашады. Сабақ міндеттері: 1. Ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйрету 2. Алған білімдерін тәжірибеде тиімді пайдалануға бағыттау Күтілетін нәтиже : 1.Ойларын жетік жеткізе біледі; 2.Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды; 31916ж қозғалыс жайында ой қорытынды жасайды; Тапсырмалар: Т - кестесі, топтастыру әдістері; диалогтік тәсіл Түйінді идея: Нақты ойлау арқылы ой қорыту Сабақ әдісі :СТО; диалог, ,топпен жұмыс,шығармашылық жұмыс. Көрнекілігі: Интерактивті тақтамен жұмыс; үлестірмелі парақша, карта,оқулық,кестелер Сабақ барысы : І. Ұйымдастыру кезеңі: топқа бөлу. ( 3 – топ :1,2,3,4) ІІ.Үй тапсырмасы; III.Жаңа сабақ; IY. Блум таксономиясына құрылған тапсырмалар; Ү. Рефлексия. YІ. Үйгетапсырма Ойлауды Блум бойынша жіктеу Мақсат Тапсырма түрі. Түрткілер. Нәтиже Бағалау критерийлер дескриптор Ұпай Жиынтық баға Білу Үй тапсырмасы «ХХ ғ. басындағы Қазақстан» тақырыбы бойынша білімін анықтау. Қызығушылығын ояту. «Бетпе бет» әдісі «Бетпе бет» әдісіарқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. Білім көлемін зерделеу Толық жауап 3 Жартылай жауап 2 Жауап жоқ 1 Түсіну Оқулық мәтінін игерту. Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен жұмыс,түртіп алу. Тақырыптың басты идеясын табу Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырманы толық орындады 3 Қателіктері болды 2 Мүлдем орындай алмады 1 Қолдану Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. 1 топ «Картамен жұмыс» 2 топ «Қозғалыс себептерін талдау» 3топ «Қозғалыстың жеңілу себебі, тарихи маңызы» 4 топ «Қазақ демократтарының көзқарасы» Сергіту : Бейнежазба бойынша Алған білімін тәжірибеде қолдана алады. Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру Қалыптасқан 3 Толық емес 2 Қиын 1 Талдау Шешім шығару, пікірталас. Т – кестесі: «Жетісу және Торғай оқиғаларын салыстыру» Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. Пікірталасқа түсу диалог құрып,қорытынды жасайды 3 тек диалог құрайды 2 жұмысқа қатыспайды 1 Жинақтау Қосжазба Негізгі жылдар және оқиғалар бойынша Қажетті кезеңдерді бөліп көрсетеді Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3 Қиналды 2 Шаға алмады 1 Бағалау Дүниетанымын кеңейту. Эссе жазу: «Көтеріліс маңызы» Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. Логикалық ойы Креативті 3 Ойы жүйелі, тың ойы емес 2 Жалпыға ортақ ой 1 Рефлексия Рефлексия ретінде тақтаға 3 күйдегі (қуанышты, ашулы, ұйқысы келген) смайлик суреті бар парақша ілінді. Өзін-өзі бағалау парағы Аты Сөзжұмбақ Оқулық мәтіні Тапсырма Пікірталас Құрастыру Эссе Қорытынды баға | |
Просмотров: 754 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|