Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » История

Орта ғасырлардағы Италия, Испания
2014-04-15, 2:13 PM
Қазақстан тарихы 7 «А» сынып 22.01.2014 ж
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан аумағындағы этносаяси қауымдастықтың қалыптасу тарихы.
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру
Сабақтың түрі: Кембридждық оқыту әдістері
Сабақтың әдісі: Оқулықпен, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, жоба қорғау,эссе жазу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Дамытушылық Тәрбиелік
Оқушылар этносаяи қауымдастықтың қалыптасу тарихымен танысады.
Қазақстан аумағындағы ежелгі тайпалар мен орта ғасырдағы этностардың даму ерекшеліктерін салыстыра отырып, танымдық қабілеттерін дамытады, қорытынды жасайды.
Оқушылар өз елінің тарихын білуге, құрметтеуге,ұлтжандылыққа тәрбиеленеді.

Сабақ кезеңдері
І. Ұйымдастыру кезеңі: - Оқытушы мен оқушылар сәлемдеседі
- Кезекші арқылы оқушыларды түгендеу
- Топқа бөлу (түстер арқылы)
Психологиялық дайындық
Қуаныш бүгін ерекше
Шуағын шашып тұр әлем.
Білімнің түскен жолына,
Достарым,саған мың сәлем.
Ендеше,тілек тілейік,
Баршамыз ізгі ниетпен.
Тарихтың зерттеп қойнауын,
Тәуелсіз елдің өрені.
Жетейік биік белеске.
Интерактивті тақта Ұжыммен жұмыс Интерактивті тақта, оқу құралдар.
ІІ. Жаңа сабаққа кіріспе: 1. Сабақтың мақсатын анықтау
2. Кіріспе сөз Интерактивті тақта
ІІІ. Жаңа сабақ: 1. Қызығушылығын ояту: «Ой-қозғау»стратегиясы
- Этнос деген атауды қалай түсінесіндер?
- Адамдардың нәсілдері туралы не білесіңдер?
- Сақ, үйсін, қаңлы, сармат және Андрон тайпаларының өмір сүрген жерлерін картадан көрсетіңдер. Оларды ғалымдар қандай тұрпатқа жатқызады?
- Қазақстандағы тарихи тұрғындар қандай тілде сөйледі?
- Монғол шапқыншылығына байланысты тұрғындар қандай антропологиялық өзгерістерге ұшырады?
- Қазақ халқының этникалық жағынан қалыптасуына қай хандықтың тайпалары басты рөл атқарды?
- Қазақстанда қазіргі уақытта қанша ұлт өкілдері бар?
2. Мағынаны ажырату:
"Ойлаудың алты қалпағы"
- Әр топқа тапсырмалар беріледі:
"Ақ қалпақ": Жаңа мәліметпен таныстырады;
"Қызыл қалпақ": Зерттелетін материалға толық талдау жасайды;
"Сары қалпақ": Барлық оң атаулыны зерделейді;
"Қара қалпақ": Теріс салдарларды көрсетеді;
"Жасыл қалпақ": Жаңа идеялармен таныстырады:
"Көк қалпақтар": Барлық 6 қалпақтың бағыттарын бақылайды, бағалайды.

3. Ой-толғаныс:
«Жоба қорғау», Эссе жазу: Қазақстан -ортақ үйіміз тақырыбында, Блиц-сауалнама
- Әр топ өздеріне берілген тақырыптарды қосымша материалдарды қоса отырып ауызша және слайдпен қорғайды
- Эссе жазу
- Топтарға сұрақтар қойылады:
1. Этносты қалыптастыруға қажетті жағдайларды атаңдар:
2. Қазақстан аумағында этникалық үрдістер тарихын қанша және қандай кезеңдерге бөлуге болады?
3. Қазақ хандығының қалыптасуына қандай жағдайлар әсер етті?
4. Интеграциялану дегеніміз не?
5. Қазақ халқының қалыптасу тарихы қашан аяқталды?
6. "Қазақ" этнонимінің шығу тарихына қай деректер сәйкес келеді?
Видео материал

"Екі жұлдыз, бір тілек"
ІҮ. Үйге тапсырма: 30-31 тақырыпты оқу, дата, термин жазу, "Қазақ" этнонимінің шығу тегі туралы мәліметтерді толықтыру.
Ү. Бағалау: Алған білімге қорытынды жасау Бағалау парағын толтыру Рефлексия ағашына, сабақ жайлы пікірлерін және өз білімдерін бағалайды.

Бағалау парағының үлгісі:
Оқушының аты-жөні:
1. Мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жауап бердім
2. Ойымды топта ортаға салдым
3. Басқаның пікірін тыңдадым
4. Барлық тапсырмаларды мұқият орындадым
5. Қосымша мәліметтерді пайдаландым
6. Қорытынды
7. Мұғалім бағасы

7 сынып Дүниежүзі тарихы
Сабақ тақырыбы: Испания. Италия
Мақсаты: 1. ХІ – ХV ғ.ғ Испания мен Италияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы туралы ақпарат алады, талдау жасайды;
2. Оқyшылaр өзiндiк ойлауға, оқулықпен өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады, тарихи оқиғаларды талдап, салыстырып, қорытындылауға дағдыланады;
3. Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті ұлтжанды тұлға тәрбиеленеді.
Оқыту нәтижелері:
ХІ – ХҮ ғ.ғ Испания мен Италияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы танысады;
Топтаса отырып еңбектенеді, өзара толықтырулар жасайды, өзгелермен ой бөлісе отырып, бірін - бірі толықтырады, ақпарат алмасады, салыстырады.
Негізгі идеялар: Топтаса отырып еңбек етеді, мәтінмен жұмыс барысында ақпаратты талдайды, өзгелермен ой бөліседі, білімдерін толықтырады, ортақ тұжырымға келеді, білімдерін бекітеді, өздерін - өздері және бірін-бірі оқытады
Іс-шаралар Топқа бөлу, Ой-қозғау, Жигсо -2 стр, "Ия, жоқ", "Бағалау"
Тапсырмалар:

1. Қызығушылығын ояту: Ой – қозғау стр
- Испания мен Италия мемлекеттері жайлы айтқанда көзімізге не елестейді? «Орта ғасырлардағы Италия мен Испания туралы не білеміз?», «Даму ерекшеліктерінде осы екі мемлекеттің айырмашылықтары барма?» т.б.
2. Мағынаны ажырату: ЖИГСО 2 стр
- Сыныпты топқа бөлу (5 топқа)
1 топ: Испания (1-2 тақырыпшаларды оқу)
2 топ: Испания (3-4 тақырыпшаларды)
3 топ: Қала мемлекеттер, Венеция (1,2 тақырыпшаларды оқу)
4 топ: Флоренция, Медичидің банктік қызметі (3-4 тақырыпшаларды оқиды)
5 топ: Савонарола , Хі-ХҮ ғ.ғ Византия)
( әр топ өздерінің жұмыстарына сай тақырыппен жұмыс атқарады, ұжымға таныстырады)
3. Ой толғаныс: "Ия, жоқ" ойын сұрақ, Дарынды оқушылармен жұмыс
- Әр топ өздеріне берілген тақырыпты қорғайды
- Дарынды оқушылармен жұмыс
- Белсенділігі төмен оқушыларға сұрақ: «Ия, жоқ»
- 756 жылы Кордова әмірлігі құрылды /ия/
- Арабтар Испанияны 711-717 жылдары басып алды /жоқ/
- Жалпы Еуропаға Еуропаға мәдениет пен ғылым орта ғасырларда барды. Бұл мәдениетті Арабтар, Испания арқылы жеткізді /ия/
- Реконкиста деген қайтарып беру /жоқ/
- Инквизиция күпірлермен күрес /ия/
- Инквизиция 1485 жылы құрылды /жоқ/ 1480
- Испаниядағы күпірлерді қырып жою аутодафе деп аталды /ия/
- Италияда ХІ-ХҮ ғ.ғ қалалардың саны өскен жоқ /жоқ/ өсті
- Медичилер әулеті Флоренцияда 1434 жылдан 1737 жылға дейін билік құрды? /ия/
- Италияның, Венеция мен Генуя қалаларының көпестері Византиямен бейбіт қарым – қатынаста болды? /жоқ/ Бұл қалалар Византиямен өара бәсекелес болып, олардың арасында 100 деген жылдарға созылған кескілескен соғыстар болды?
Уйге тапсырма:
Тақырыпты оқу, дата, термин жазу, қосымша мәлімет оқу, Эссе жазу: «Менің о/ғ Испания мен Италияға саяхатым»»
Кейінгі оқу: ХІ-ХІІІ ғ.ғ тақырыбен танысу
Бағалау: Бағалау парағына өз-өзін бағалау және мұғалімнің қортынды бағасы
Мұғалімнің жазбалары: Жаңа сабақ, СТО стр-ы, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан бағалау
Қамтылған модульдер: Жас ерекші-е сай оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Көшбасшылық, Талантты және дарынды балаларды оқыту, оқуды бағалау және оқытуды бағалау
Категория: История | Добавил: aikajan
Просмотров: 1568 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 3:16 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru