Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » История

Ғылыми білімнің дамуы
[ Скачать с сервера (17.6Kb) ] 2015-03-09, 7:19 PM
Алматы облысы Ақсу ауданы Ойтоған ауылы
І.Жансүгіров атындағы орта мектеп
І деңгей мұғалімі Хасенова Борангүл

Дүниежүзі тарихы 7«Ә» сыныбы

Сабақтың тақырыбы:
Ғылыми білімдердің дамуы.
Жалпы мақсаты: Оқушыларға XY-XYII ғасырларда әлем құрылымы жөнінде жаңа көзқарастар туралы білім беру.
Оқушылардың білім алуда диалог арқылы қызмет белсенділіктерін дамыта отырып, ой саралау қабілеттерін арттыру.
Өзіндік ой қорытуға, тұжырымдауға, байқампаздыққа жетелеу.
Күтілетін нәтиже: - Суреттерге қарап, тақырыптың мағынасын аша біледі.
-Коперник,Галилей,Бруноның ғылыми жаңалықтарын сипаттап ,баяндай алады.
-Иллюсстрациялық негізде өз пікірін пайдалана алады.
-Сараптама жасай отырып,сәйкестендіре алады.
- Әлем құрылымы жөнінде ғылыми жаңалықтың құндылығын дәлелдеп,тұжырымдай алады.
- Ғалымдар ашқан ғылыми жаңалықтардың тарихи маңыздылығын бағалай алады.
Тақырыпты түсінеді және орындалатын әрекеттерді танып біледі.Оқуда белсенділіктері артады.
Диалогтық оқытуда қарым-қатынастық дағдылары және бір-біріне түсіністікпен қарау қабілеттері қалыптасады.
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу, жағымды ахуал қалыптастыру:
(Марс,Меркурий,Юпитер планета сөздері арқылы топқа бөлу)
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
1.Қызғушылығын ояту

II.Мағынаны тану/20 мин/

Оқушылар тақтадағы суретке қарап, сабақтың тақырыбын ашады.

1-топ
Н. Коперник беріледі.

2-топ
Дж.Бруно

3-топ
Г. Галилей

III. Постер жасап, қорғау

Тақтамен жұмыс

Әр топқа сұрақтар беріледі

Бағалау:

Үйге тапсырма:


Н. Коперниктің еңбегі туралы оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды, содан кейін баяндамашы өз тобына баяндайды.Топ мүшелері сұрақ қояды.

Дж. Бруно еңбегі туралы оқушылар оқиды баяндамашы өз тобына баяндайды.

Г. Галилей еңбегі туралы баяндамашы өз тобына баяндайды.
Баяндамашылар әр топқа барып баяндайды. Топ мүшелері сұрақ қояды, соңында бағалаушылар бяндамашыларды бағалайды.
Әр топқа телескоптың суреттері беріледі, оқушылар
шығу тарихы бойынша орналастырады.
Оқушылар сәйкестендіру тестін орындайды.
«Астрономия кестесі» Ибн Сина
«Дәрігерлік ғылым каноны» Әл Бируни
«Аспан денелерінің айналысы» Д.Бруно
«Телескоп» Н.Коперник
«Жер және күн» Г.Галилео
1-топ
Коперниктің ғылыми жаңалығы несімен бағалы деп ойлайсыздар?
2-топ
Дж.Бруно әлемнің құрылымы жөнінде қандай жаңалық енгізді?
3-топ
Галилей Коперник пен Бруноның көзқарасын қалай дәлелдеді?

Осы ғалымдар ашқан жаңалықтардың қандай тарихи маңызы бар?

Пар-ф 49 . 4-жаттығу
Оқушылардың кері байланысы.
Категория: История | Добавил: kereybaeva13
Просмотров: 215 | Загрузок: 10 | Рейтинг: 4.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 7:55 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru