Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » Журнал "Творческая педагогика" » ВОСПИТАНИЕ ШКОЛЬНИКОВ

Әдептілік сабағы
2014-04-07, 6:15 PM
Саныптан тыс жұмыс әзірлемесі
Тақырыбы: « Әдептілік сабағы»
Шахманова С.А.
Қазақ тiлі мұғалімі.
№5 орта мектеп
Атбасар қаласы
Әдептілік сабағы
Сабақтың барысы: Жақсы деген немене, жаман деген немене?
МАҚСАТЫ :оқушылардың жақсы мен жаманды айыра білуге,оқығандарын, көрген-білгендерін дұрыс ұғынып , жақсысын үйреніп,жаманынан жирене білуге тәрбиелеу.
КӨРНЕКІЛІГІ: интерактивті тақта, әр түрлі тақырыптарға салынған суреттер.
БАРЫСЫ:Оқушылардыңдаярлығынтексеріп,сабақтың тақырыбын интерактивті тақтаның көмегіменэкранға түсіріп оқыттым.Бұдансоңоқушылароқулықтағыөздеріжаттағанақын В. Маяковскийдің өлеңдерінжатқаайтып шықты.
1-оқушы:
Атасына келді де,
Сұрады сәб謬-немере:
- Жақсы деген немене?
-Жаман деген немене?
2- оқушы
Жаққандай қара күйені
Баттаса кір бетіңе,
Бұны әркім біледі ,
Зияны сәби етіне.
3- оқушы
Сабын мен жуатын
Ұнтақ оған ұнаса,
Сүйкімді бала онда тым
Әдеті жақсы , тамаша.
4- оқушы
Кітап және дәптерді
Жырта берсең, бәрін тек,
Онда сені айтады:
Бұл нашарлау бала,-деп.
5- оқушы
Қуанса, түсіп батпаққа,
Кигеніне кір көйлек,
Ол туралы айтпақ та:
-Жаман, салақ ұл ғой,- деп.
Мұғалім:
-Міне, балалар,мына суреттегі балаларға қарап , өздерің жаттаған өленді оқып , жақсы мен жаманды көріп отырсындар. Бұл өздерің сияқты оқушылардың үйдегі, мектептегі жеке тазалығы мен кітап – құралын күтуі жөнінде. Жаман іс пен жақсы іс тек бұл жағдайлармен шектелмейді. Ал, балалар , біз енді өз айналамызда, мектебімізде , қаламызда , елімізде не болып жатқанына да көңіл бөлейік. Ондағы жақсы істерді үйренейік. Бұл жөнінде Абай атамыз не айтып кетті біздерге?
6- оқушы
Әсемпаз болма әр неге
Өнерпаз болсақ арқалан .
Сен де бір кірпіш дүниеге
Кетігін тап та бар қалан.
Мұғалім:
-Міне , балалар, жақсылық деген осы.
Техникалақ құралмен ұқыпты бала мен ұқыпсыз баланың суреттерін көрсеттім.
-Мына оқушыны қандай бала деуге болады?-деп сұрадым.
-Әдепті бала, көргенді бала дейміз.
-Бұл оқушыны қайырымды бала дейміз.
«Жаман жолдас» тақырыбына салынған суретті көрсетіп:
-Суреттегі ағаштың басына шығып отырған кісіні кім деп айтамыз?-деп сұрадым.
- Бұл кісі жолдасын тар жерде жау қолына қалдырған жаман жолдас.Қайырымсыз, тек өз басын ғана ойлайтын кісі.
-«Қайрақбай тақырыбына салынған екі көріністі бейнелейтін суретті көрсетіп,(бұл жөнінде оқушылар білмейді) тек суреттегі оқиғаны байқаттым.»
-Бала ата – анасына көмектесіп, колхоз қозысын жайып жүр.Бір кезде ол сынып жатқан рельсті көрді. Оқушы енді не істеуі мүмкін? Қалай ойлайсындар?
Содан соң оқушы жөніндегі суретті көрсеттім.
-Ол поездың алдынан жүгіріп , рельстің сынық екенін хабарлады.
-Көйлегін таяққа байлап көтеріп , жүгірді.
-Дұрыс.Сөйтіп ,бұл оқушы көпадамды өлімнен аман сақтап қалды.
-Бұл баланы қандай бала дейміз?
-Бұл жақсы бала.
-Бұл- қайырымды была.
- Жарайды , бұл айтқандарының бәрі де дұрыс.Бұл бала халықтың қамқоршысы, сезімтал патриот бала. Өзі құлап ,ауыр жарақаталды.Бірақ көп адамды ажалдан құтқарды.
Оқушылардың өз ойларын тыңдай отырып, барлық әңгіменің идеясын қорытындыладым.
Категория: ВОСПИТАНИЕ ШКОЛЬНИКОВ | Добавил: shsa_1965
Просмотров: 468 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 5:25 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

МОДЕЛЬ 12-летней ШКОЛЫ [4]
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ [12]
УПРАВЛЕНИЕ [49]
ВОСПИТАНИЕ ШКОЛЬНИКОВ [192]
НАУКА И ПРАКТИКА [1]
Школьная практика [6]
Юбилей [6]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru