Главная » Файлы » В помощь учителю » Педагогика |
[ Скачать с сервера (18.5 Kb) ] | 2012-03-15, 1:06 PM |
Әдістемелік баяндама Оқытудың бақылау және өзіндік бақылау әдісі Шәкәрім атындағы СМУ колледжі Аринова Анар Габдулгазизовна Жоспары : 1. Ақпараттық технологияның дамуы 2. Оқытудың бақылау және өзіндік бақылау әдісі 3. Бағдарламалы оқыту әдісі. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев: «Бізге экономикалық және қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне сай келетін осы замаңғы білім беру жүйесі қажет, біздің адамдарымыз оқып үйренуге тиіс, бүкіл әлемде адамдар өмір бойы оқумен өтеді, бүгін қажет болып отырған мамандықты игеруге мүмкіндік те бар, қажеттілікте бар», - деп атап көрсетті халыққа арналған жолдауында. Қазіргі кезде мамандардың айтуы бойынша ақпараттық технологияның дамуы үрдісінде білім беру мазмұнын түбегейлі өзгертуіміз керек. Осыған орай білім беретін мекемелердегі оқыту мазмұнына қойылатын талап: білімді ,білікті, шығармашылықпен жұмыс істей алатын, жылдам өзгеріп отыратын ортада өмір сүруге бейімделген, өздігінше дамуға, өз ойын толық жеткізе білуге, шығармашылықпен жұмыс ітей алуға машықтанған, әлеуметтік жауапкершілігі мол адамгершілігі жоғары, денсаулығы мықты, рухани бай, мәдениетті, бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Қазіргі таңда оқушылардың кәсіби бағдар беру жүйесінің бір бөлігі ретінде өзін - өзі анықтау болып табылады. Өзін - өзі анықтау үрдісі өте күрделі ұзақ және үнемі қарама – қайшылықта болады. Мектеп қабырғасында оқып жүрген оқушыларға өзінің өмірлік мамандығын анықтауда психологиялық-педагогикалық көмек ауадай қажет. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев: «Бізге экономикалық және қоғамдық жаңару қажеттіліктеріне сай келетін осы замаңғы білім беру жүйесі қажет, біздің адамдарымыз оқып үйренуге тиіс, бүкіл әлемде адамдар өмір бойы оқумен өтеді, бүгін қажет болып отырған мамандықты игеруге мүмкіндік те бар, қажеттілікте бар», - деп атап көрсетті халыққа арналған жолдауында. Қазіргі кезде мамандардың айтуы бойынша ақпараттық технологияның дамуы үрдісінде білім беру мазмұнын түбегейлі өзгертуіміз керек. Осыған орай білім беретін мекемелердегі оқыту мазмұнына қойылатын талап: білімді ,білікті, шығармашылықпен жұмыс істей алатын, жылдам өзгеріп отыратын ортада өмір сүруге бейімделген, өздігінше дамуға, өз ойын толық жеткізе білуге, шығармашылықпен жұмыс ітей алуға машықтанған, әлеуметтік жауапкершілігі мол адамгершілігі жоғары, денсаулығы мықты, рухани бай, мәдениетті, бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру болып табылады. Қазіргі таңда оқушылардың кәсіби бағдар беру жүйесінің бір бөлігі ретінде өзін - өзі анықтау болып табылады. Өзін - өзі анықтау үрдісі өте күрделі ұзақ және үнемі қарама – қайшылықта болады. Мектеп қабырғасында оқып жүрген оқушыларға өзінің өмірлік мамандығын анықтауда психологиялық-педагогикалық көмек ауадай қажет. Оқыту үрдісінің құрылымында оның бағалаушы шешуші компонентінің маңызы зор.Жыл бойы оқушылардың оқу үлгерімін тексеру мен бағалау оқытудың белгілі кезеңдеріне тығыз байланысты. Бұл топқа бақылаудың ауызша әдістері –дербес, фронтальді, тығыздалған сауалнамалар жатады.Соңғысы дара жұмыстардың қатерліктерін жоюға негізделген.15-20 минут аралығында кішкене топтың оқушылары қысқа жазулар жазумен, кейбір оқушылар жауап алушы мұғалімнің орнында болуы мүмкін. Нәтижесінде топтың жартысы бағаланса, келесі жолы екінші жартысы бағаланады.Ал мұғалім осы жұмыстарды үйлестіріп тұрады.Бақылаудың жазбаша әдістеріне әр түрлі өзіндік қорытынды жұмыстар:диктант,мазмұндама,шығарма,баяндама т.б.жатады. Оқытушы сабақ ерекшелігіне байланысты көптеген кестелер мен сызбаларды оқу материалын түсіндіру барысында қолданса мұны білімді тексерудің графикалық әдісі деуге болады.Бақылау кезінде оқушыларға кесте толтыру,сызба және сызу немесе өтілген тақырып бойынша графикалық жұмыс жасау ұсынылады. Бағдарламалы оқыту әдісі. Бағдарламалап оқыту машинасыз немесе машиналық тәсілде ұйымдастырылады.Алғашқы тәсілде оқу материалы программаланған оқулық кітаптарында беріледі,екіншіде дисплей экранға шығарылады.Оқу материалдарын бағдарламалап оқытудың үш жүйесі бар ;бір бағытты материал кішкене бөлшектерге бөлінеді, содан кейін біртіндеп игертуге бағытталады.Оқушылар қателескен немесе жауап бере алмаған жағдайда тармақталған комбинацияда құрылған. Білімді беруді бақылау. a) Фронтальды және жеке дара жолдармен сұрақ қойып ауызша бақылау, дұрыс жауап мұғаліммен бірге анықталады. b) Жазбаша бақылау аз уақыт немесе көп уақыт аралығында орындалып, сонымен қатар кең диагностикалық анықтамасымен ерекшеленеді c) Лабораториялық бақылау сабақ барысында пайдаланатын оқушылардың құралдармен жұмыс жасай білу.Бұл іс тәжірибелер өткізуде, эксперименталды жұмыстың шешімін шығаруда жазба жұмыстарда өтіледі. Пайдаланылған әдебиеттер 1. Қазақстан Республикасының президенті Н. Ә. Назарбаевтың халыққа жолдауы «Дағдарыстан дамуға» Ана тілі, 12 наурыз 2009 ж. 2. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005 – 2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы Егемен Қазақстан 2004 – 16 қазан 3. Педогогика оқулығы Алматы 2005 ж 4. Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. Негізгі ұғымдар – Алматы: РОНД. 2002. 5. С. А. Тәжибаева. Проблемы профильного обучения Открытая школа 2006 №3. | |
Просмотров: 4032 | Загрузок: 212 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|