Главная » Файлы » В помощь учителю » Информатика |
[ Скачать с сервера (19.5 Kb) ] | 2014-12-18, 10:45 PM |
КММ «Б. Сахариев атындағы Бақты орта мектебі» Бабаева Арай Султанмахмудовна Информатика пәнінің мұғалімі Сабақтыңтақырыбы: Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпаратқасиеті. Сабақтыңмақсаты:Әлемнің ақпарат бейнесі туралы білімдерін қалыптастыру, толықтыру. Білімділік: Оқушылардыңақпараттуралытүсінігінқалыптастыру, сипатыменқабылдаутәсілдерібойыншаәртүрліақпараттүрлеріментаныстыру. Тәрбиелік:Оқушылардыұқыптылыққа, жүйеліккетәрбиелеу. Дамытушылық:Оқушылардыңойлауқабілетін, логикасын, мәдениеттілікдамыту. Сабақтыңтүрі: Аралассабақ. Сабақтақолданылатынкөрнектіқұралдар: Компьютер, интерак.тақта, электрондыоқулық. Сабақтыңөтубарысы: 1.Оқушылардыұйымдастыру. 2.Үйгеберілгентапсырманытексеру. 3.Жаңатақырыптытүсіндіру. 4.Тапсырмаларды орындау. 5.Сабақтыбекіту. 6.Үйгетапсырмаберу Жаңатүсініктер: “Ақпарат”сөзілатынныңтүсіндіру, баяндау, мәліметдегенұғымдардыбілдіретін informatio cөзінен шыққан.Қазіргікездеақпараткүнделіктітұрмысқа, ғылымныңәртүрліфилософия, экономикафизика, математика, информатикат.бсалаларындакеңінененді. Ақпараттыбізжазбашанемесеауызша, тіптіқимыл-қозғалыстүріндебереаламыз. “Ақпарат”дегенсөзбелгілі бір хабардың ,жаңалықтардыңөткеноқиғалардыңмазмұнынбілдіреді. Тіріорганизмніңқұрылысынзерттеудебізгекөпақпаратбереді. Мысалы: баласы атасына неге ұқсайды? Иттеннегетумайды? Бұлсұрақтарғагинетикағылымыжауапбереді. Олтұқымқуалаушылықболатының, әрбірорганизмніңнегізгібелгілеріұрпақтанұрпаққаДНҚмолекулаларыарқылыақпаратберіледі. Соныменақпараттірітабиғаттада, өлітабиғаттаболады. Оләрқашансөзбенғанажеткізілмейді, яғниақпараталмасудыңсаналуантүрлерібар, қарым-қатынасжасау, өзбетіменойлану, зертеунәтижесіндепайдаболады. Ақпаратқаүзілдікесілдіанықтамабереалмаймыз.Онықаршағандүниетуралыжәнеондажүріпжатқанпроцестертуралыхабарларменмағлұматтардептүсіyнугеболады. Ақпаратматериялыменжәнеэнергияменқатарбіздіқоршағанортаныңқұрамдыбөліктерініңбіріболыпсаналады. Ақпараттүрлері: Барлықақпараттардытөмендегідейбөлугеболады: қоғамдықсаясаттық-әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-техникалық, химия-биологиялық, физиологиялықт.б. Мұныменқатарақпаратөзініңсипатыбойынша: 1. статикалық (тұрақты) немесединамикалық (айнымалы); 2. алғашқы (кірістік), туынды (аралық) немесешығыстық; 3. басқарушыжәнемәліметберуші; 4. объективті жәнесубъективтіболуымүмкін. Ақпаратқасиеттерінемыналардыжатқызуғаболады: толықтық, сенімділік (анықтық), бағалылық, маңыздылық (актуалдық), айқындылық, қысқалық, нанымдылық. Тірі табиғаттаақпаратберуменөңдеумысалдары: Жануарлар өздерініңжерлерінқорғап, иістібелгілерқалдырыпкетеді. Адам ақпараттысезу, көруарқылықабылдайды. Адамрадиодан, теледидардан, газет-журналданақпараттардысезіммүшелеріарқылықабылдайды. Адамқабылдайтынақпараттаңбалы, бейнеліболыпбөлінеді. Бейнелік ақпаратдеп-табиғаткөріністерін, кескіндерді,дәм, иіс,сезумүшелеріарқылықабылданғанақпараттардыайтады. Таңбалыақпаратқасөйлеу, жазутүріндеалынғанақпараттаржатады. Ауызекітілдетаңбалыақпаратқажатады. Себебі, әртүрлітаңбалардан тұрады, брақолардыбыстықтаңбалар-феномендердепаталады. Таңбатүріндеқатынасудықатынастілідепатайды. Табиғиқатынастіліне: қазақ, орыс, ағылшынтілдеріжатады. Жасандытілдергематематика, физика, компьютерменқатынасутілдеріжатады. Әр тілдіңөзалфабитібар. Сандардыкөрсететіналфабиттер: екілік, сегіздік, ондық, оналтылықболады. Жаңатүсініктер: Хабардың, ақпараттыңкөлемідеп- хабардыңұзындығын, яғнисимволдарсанынбілдіреді.Ендешетехникадакез-келгенсақталатын,берілетінақпараткөлеміондағыберілетін ақпараткөлеміондағыеңкішіөлшем, бірекілікразрядқанемесе 1 биткетеңболады. Ақпараттыөлшеубірлігібірбиткетең. Оданкейін 1 байт. Хабардыңақпараттыңкөлемі-битнемесебайттаөлшенетіноныңұзындығы. 1 бай=8бит; 1 кбайт(килобайт)=1024 байт; 1 мбайт(мегабайт)=1024кбайт; 1гбайт(гигабайт)=1024мбайт; Есептерді шығару. 1) 2048 байтта= кб 2) 3 МБайтта= кб 3) 4096 байтта= кб 4) 6 байтта = бит 5) 88 битте= байт 6) 800 битте= байт 7) 3072 МБайтта= гбайт Практикалық тапсырмалар: Тапсырма 1. Сұраққа жауап бер. Мен үшін ақпарат деген бұл – Ұғым Жауаптар(+; - ) Мен бұрын білмеген жаңалықтар Компьютердің жадысында сақталғандар Қоршаған орта туралы мәлімет Не нәрсені естісемде,көрсемде,сезінсемде Не нәрсені радиодан, теледидардан хабарласа,хаттарда жазылса Не нәрсе жазбаларда,кітаптарда, фильмдерде,фотосуреттерде сақтағандар. Менің қоршауымдағы бәрлық өзгерістер. Менің қоршаған айналамдағы барлық заттар. Тапсырма 2. Кестені өзің алған ақпаратқа мысалдармен сол ақпарат алған көздерді жаз. Ақпарат-Ақпарат көзі -Информатика сабағы-Тоққа қосылған үтікке қол тигізу қауіпті Апаңның ескертуі-Тұратын уақыт болды -Бағдаршам Қосындылардың орнын ауыстырғанмен олардың қосындысы өзгермейді Сабақтыбекітусұрақтары: 1. Ақпаратдегенсөзгеқандаймағынабересіңдер? 2. Адам ақпараттыңқандайтүрлерінқабылдайалады? 3. Адам ақпараттықалайжәнеқайдасақтайды? 4. Адам ақпараттыөңдеуінемысалкелтір? 5. Адам ақпараттықалайсақтайды? Үйге тапсырма: Ақпаратқасиеттері. | |
Просмотров: 1524 | Загрузок: 29 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|