Главная » Файлы » В помощь учителю » Информатика |
[ Скачать с сервера (288.4 Kb) ] | 2015-02-19, 11:55 AM |
«ИНФОРМАТИКА» ПӘНІ БОЙЫНША АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «Excel электрондық кестесінде диаграммамен жұмыс» САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: білімділік: Microsoft Excel-де диаграмма шебері туралы негізгі түсініктерді беру; Диаграмма шебері қадамдары туралы түсінік беру; Диаграммаға өзгерістер енгізіп, форматтау әдістерін меңгерту; дамытушылық: Оқушылардың компьютерді пайдалана отырып шығармашылығын, ойлау қабілетін дамыту; Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, танымдық белсенділігін арттыру; Оқушылардың логикалық сауаттылығын және компьютерлік іскерлігін дамыту; тәрбиелік: Оқушылардың зейінділікке, еңбеккерлікке, тиянақтылыққа, ұқыптылық пен жауапкершілікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу. САБАҚТЫҢ ТҮРІ: аралас сабақ. САБАҚТЫҢ ТИПІ: дәріс сабақ САБАҚТЫҢ ӘДІСІ: баяндау, әңгімелесу элементтері арқылы мазмұндап түсіндіру КӨРНЕКІЛІГІ: видеопроектор, әр түрлі тапсырмалар «жарыс жаттығулар», ақпараттық диктант, сөзжұмбақ. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: 1.Балапанов Е.К., Бөрібаев Б.Б. Информатикадан 30 сабақ. А., 2004ж. 5-18бб. 2.Excel. Т.А.Куправа. Практическое руководство. М. 2004ж. 18-24стр. 3.Лабораторный практикум по информатике. Учебное пособие для вузов. Под редакцией В.А.Острейковского. М., Высш.шк., 2003г. 255-259стр. САБАҚ ЭЛЕМЕНТТЕРІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Үй тапсырмасын қайталау. Топты үш топшаға (командаға) бөлу. Әр топтан басшы тағайындау, олар тараулар бойынша сұрақтарды таңдап, ал топ мүшелерінің ішінен қалағандары жауап беріп отырады. Қайталауға арналған 30 сұрақ өтілген тарауларға бөлінген. Сұрақтарды видеопроектр арқылы көрсете отырып 3 топша арасында жарыс түрінде өткізу. Үйге берілген екінші тапсырма әрбір студент Информатика курсынан алған білімін түгелдей қолдана отырып сөзжұмбақ құрастырып келуі тиіс болған. Сол сөзжұмбақтарын парталас оқушымен алмасып, үйден шешіп келуі тиіс. Ақпараттық диктант Ақпараттық диктант оқушылардың есте сақтау қабілеттерін жетілдіруге әсер етеді. Сұрақтар ауызша оқылады. Оқушылар дәптерлеріне жауабын жазады. Содан кейін көршілес оқушы дәптерлерін алмасып, дұрыс жауап үлгілері бойынша тексереді. Бұл жерде студенттердің жауапкершілік қасиеті артады, екіншіден әділдікке тәрбиеленеді. Себебі оқытушы оларға сенім білдіріп өзара тексеру жұмысын сеніп тапсырады. Ақпараттық диктант сұрақтары 1. Қандай математикалық функцияларды білесің? 2. Қандай статистикалық функцияларды білесің? 3. Ұяшықты абсолютті адрестеуге мысал келтір 4. Операциялық жүйе түрлері? 5. Excel-дің бір жұмыс парағында неше қатра, жол бар? ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру. Баяндау, әңгімелесу элементтері арқылы мазмұндап түсіндіру. Видеопроекторды пайдаланып диаграмма шебері, оның қадамдары мен диаграмманың әр түрлі типтеріне мысалдар келтіре отырып түсіндіру. ІV. Сабақты пысықтау, қорытындылау кезеңі: «Миға шабуыл» ойыны бойынша пысықтау сұрақтарын қойып, жауап алу. V. Студенттердің білімін бағалау. Оқушылардың сабаққа қатысуына, сабақты меңгеру дәрежесіне, жұмыс істеу дәрежесіне қарай білімдерін бағалау. VІ. Үйге тапсырма. | |
Просмотров: 837 | Загрузок: 15 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|