Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (307.8 Kb) ] | 2017-04-09, 1:36 PM |
Мектеп: Семей қаласы, «№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, Бастауыш сынып мұғалімі: Сейтказина Мерей Жылкибаевна Сабақтың тақырыбы: «Санды өрнектерді салыстыру» Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың мақсаты: Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау дағдысын дамыту; салыстыру нәтижесін салыстыру белгілерінің көмегімен жазу, есептеу дағдыларын дамыту, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту. Сабақ тақырыбы: Санды өрнектерді салыстыру Мектеп: «№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп»КММ Күні : 27.02.2017ж Мұғалімнің есімі: Сейтказина Мерей Жылкибаевна СЫНЫП: 1 «Б» сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Оқумақсаты: теңдік пен теңсіздікті, тура және тура емес теңдіктер мен теңсіздіктерді ажыратады; “+”, “-”, “≠”, “=”, “>”, “<” таңбаларын, цифрларды, (□) белгісіз сан символын қолданады. Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбіроқушылар: Ресурстар: Шар,1-5 дейінгі сандар,үйлер, хайуанаттар салынған суреттер, 6 мысық, 6 күшік,6 құс, жіп,моншақ, таратпа карточкалар, қызыл,сары,жасыл түсті бояулар,перчатка,А3 беті. Тірек сөздер Өрнектің мәні. Сабақтың мақсаты: Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау дағдысын дамыту; салыстыру нәтижесін салыстыру белгілерінің көмегімен жазу, есептеу дағдыларындамыту, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту. Сабақтың барысы Сабақ кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басталуы І. Психологиялық ахуал Өз орнымызды табайық. (тура және кері санау арқылы орнын табу) Шар,1-5 дейін сандар. Ортасы ІІ. Өз үйінді тап. Аңдарға өз үйін табуға көмектесіңіз. Өрнектердіоқыңыз. ІІІ. Кітаппен жұмыс./ Хайуанаттар дүкенінде / ІV. Зерттеу жұмысы. Шифрларға қара.Бірдей шифрлардағы фигуралар бірдей санды білдіреді.Фигураларды сандармен ауыстыр.Санды өрнектер құрастыр және оларды салыстыр. V. Дәптермен жұмыс. VІ.Мойыншақты тізбектеу / қол маторикасын дамыту / VІІ.Бекіту.Деңгейлік тапсырма. Санды өрнек мәндерін салыстыр.Қандай санды өрнектердің мәні бірдей? Оларды ата. 18+1 ? 13+7 18+1 ? 0+19 5+3 ? 4+4 50+40 ? 40+50 2+2 ? 0+5 30+60 ?70+10 7+10 ? 10+2 20+80 ? 90+10 16+2 ? 14+5 18+2 ? 16+3 Үйлер,хайуанаттарсалынған суреттер. Суреттер. 6 мысық.6 күшік,6 құс. Дәптер Жіп,моншақ. Таратпа карточкалар. Соңы ІХ.Кері байланыс: «Қолтаңба» Қызыл түс - сабақ ұнады, түсіндім. Сары түс – сабақ жартылай ұнады. Жасыл түс - мүлде түсінбедім. Қызыл,сары,жасыл түсті бояулар,перчатка,А3 беті. Бағалау Х. «Ия,Жоқ» стратегиясы 1.Санды өрнектерді салыстыру үшін олардың мәндерін тауып, сол мәндерді салыстыру керек.(Ия) 2.Бес алтыдан кем(Ия) 3.Отыз қырықтан артық (Жоқ) 4.Қосылғыштардың орны ауыстырған мен қосынды өзгермейді.(Ия) 5. 16+2=17 (Жоқ) Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Оқушыларды сабақтың әр кезінде бағалау. 2.Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе Сабақты жақсарта алды ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2. Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | |
Просмотров: 1218 | Загрузок: 14 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|