Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (28.4 Kb) · Скриншот ] | 2017-05-17, 7:35 AM |
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы «№7 орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Мольдинова Ляззат Маратовна Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы «№7 орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Мольдинова Ляззат Маратовна Пәні: Өзін – өзі тану Сабақтың тақырыбы: Су – өмір көзі. Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттер: сүйіспеншілік, қамқорлық,ұқыптылық,тазалық,қадірлеу. Сабақтың мақсаты:Оқушыларға судың табиғатта, адам өмірінде алатын мәнін аша отырып, дұрыс әрекет жасау құндылықтарын қалыптастыру. Күтілетін нәтиже:судың өмірдегі маңыздылығын түсінеді, суды қадірлеуге,қамқорлық жасауға, сүйіспеншілікпен қарауға, ұқыпты,үнемді пайдалануға үйренеді. Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:Оқулық, интербелсенді тақта, маркер, қағаздар. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлау әдістері ,постер,релаксациялық тәсіл, АКТ пайдалану(электронды оқулық), Су тақырыбына байланысты мультфильм. Сабақтың өту барысы: Уа-қы-ты Блум таксономиясы Сабақтың барысы 2 ин 5 мин Ұйымдастыру сәті Топқа бөліну Шаттық шеңберде тұрып: Айдай арайлап, Күндей күлімдеп, Судай таза көңілмен Бүгінгі сабағымызды бастаймыз. «Матростар»іс – әрекеттері арқылы үш топқа бөлінеді. Мұғалім «матростар» дегенде оқушылар төртке бөлініп,жылдам тұра қалулары керек, ал «қайық» дегенде үш оқушыдан, «капитан» дегенде әрқайсысы оң қолдарын самайына қояды, ал «түскі ас» дегенде бес оқушыдан тұрады. Ілесе алмағандары «қарақшылар» болып топқа бөлінед.Солай үш топқа бөлінеді. Матростар, капитан, қарақшылар тобы болып бөлініп, отырады. Топ ережесін қайталау. 10мин Білу,түсіну Ой қозғау. - Балалар мен сендерге мынандай бір мультфильм қөрсеткелі тұрмын. Сендер осы мультфильмді тамашалап, ойларыңды ортаға салыңдаршы – деп, оқушылардыың назарын «Тамшы» атты мультфильмге аударамын. - осы мультфильмнің негізгі ойын тауып, оқушылардың жауаптары тыңдалып, сабақтың тақырыбын шығарады. (жаңа сабаққа көпір салу) Жаңа сабақты меңгерту мақсатында « Су – өмір көзі» 1. «Бірге ойлаймыз» әдісі мен берілген сұрақтар бойынша әңгімелеу. (сұхбат) • Су дегенде көз алдарыңа нені елестетесіңдер? • Сусыз тіршілік болуы мүмкін бе? Неліктен? • Су туралы қандай мақал – мәтелдермен ойларыңды дәлелдейсіңдер? Мәнін түсіндір. 8 мин 3 мин 3 мин Қолдану Сергіту сәт. Миға шабуыл Мәтінмен жұмыс.Электронды оқулықтан Ы. Алтынсаринің «Таза бұлақ» мәтінін тыңдап, кейін түсінген ойларымен бөліседі ол үшін әр топтың бір мүшесі автор орындығына отырып,әңгімелейді және автор орындығында отырған оқушыға мәтін мазмұнына байланыстыра сұрақтар қояды. Тыңдаған әңгімелері бойынша топтар бір – біріне сұрақтар қою арқылы жауаптары тыңдалады. • Сендер бұлақ басындағы жазуды қалай түсінесіңдер? • Әңгімедегі үш жігіттің айтқандарынан судың қандай қасиеттерін білесіңдер? • Адамдар судан қандай қасиеттерді үйрене аламыз деп ойлайсыңдар? Теңіз болып толқимыз-бір (оқушылар бас изеп, амандасады) Теңіз болып толқимыз-екі (оқушылар бір бірімен қол беріп амандасады) Теңіз болып толқимыз-үш (Оқушылар бір бірінің шынтақтарынан ұстап, шеңбер бойымен толқын жасап қозғалады) Дәйексөз: «Су жоқ жерде өмір жоқ, ол ақиқат» деген өлең жолдарының мәнін түсіну. 10 мин Жинақтау, талдау Топтық жұмыс. «Капитан» тобы: « Судың қасиеті» (топтық жұмыс) «Матростар» тобы: «Судың адамға пайдасы» (топтық жұмыс) «Қарақшылар»: « Су адамзатқа қандай шағым жасар еді?» болжау әдісі, постер (топтық жұмыс) Әр топ постер жасап, жария етеді . Дәптердегі ребусты шешіп, мақал –мәтелдің мағынасын ашу, (жұптық жұмыс). Бұл орайда оқушылар «жеке орындап, кейін көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы түсінгенін жұптаса талдап, шешуін шығарады, мағынасын түсінеді. «Су табиғаттың айнасы» ребустың шешуі. 2 мин Бағалау әр топ бір – бірін «сендер кереметсіңдер», «сендер жарайсыңдар», «сендер белсендісіңдер» т.с.с ауызша жылы сөздермен мақтайды. 5 мин Кері байланыс Өзіммен – өзім.Релаксациялық тәсіл бойынша қойылған сұрақтарға жауап алу арқылы оқушылардың ойларын бекіту. - Сендер алақандарыңа аялай алған суларың сендерге не айтуы мүмкін деп ойлайсыңдар және сол суды сендер қалай пайдаланар едіңдер? Жүректен – жүрекке. Теңіз неден құралады? (тамшыдан) Ендеше,судың әр тамшысын тиімді пайдаланып, «су тамшысына тілегімізді» айтайық Су тамшыларына жазылған тілектерін тақтаға оқып іледі. Үйге тапсырма:дәптерде 1- тапсырмадағы зерттеу жұмысын жүргізуге беріледі. Бір күнде суды неше рет ағызатындарын байқау, суды қайда, не үшін пайдаланатындарын жазып келу. Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттер: сүйіспеншілік, қамқорлық,ұқыптылық,тазалық,қадірлеу. Сабақтың мақсаты:Оқушыларға судың табиғатта, адам өмірінде алатын мәнін аша отырып, дұрыс әрекет жасау құндылықтарын қалыптастыру. Күтілетін нәтиже:судың өмірдегі маңыздылығын түсінеді, суды қадірлеуге,қамқорлық жасауға, сүйіспеншілікпен қарауға, ұқыпты,үнемді пайдалануға үйренеді. Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар:Оқулық, интербелсенді тақта, маркер, қағаздар. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлау әдістері ,постер,релаксациялық тәсіл, АКТ пайдалану(электронды оқулық), Су тақырыбына байланысты мультфильм. Сабақтың өту барысы: Уа-қы-ты Блум таксономиясы Сабақтың барысы 2 ин 5 мин Ұйымдастыру сәті Топқа бөліну Шаттық шеңберде тұрып: Айдай арайлап, Күндей күлімдеп, Судай таза көңілмен Бүгінгі сабағымызды бастаймыз. «Матростар»іс – әрекеттері арқылы үш топқа бөлінеді. Мұғалім «матростар» дегенде оқушылар төртке бөлініп,жылдам тұра қалулары керек, ал «қайық» дегенде үш оқушыдан, «капитан» дегенде әрқайсысы оң қолдарын самайына қояды, ал «түскі ас» дегенде бес оқушыдан тұрады. Ілесе алмағандары «қарақшылар» болып топқа бөлінед.Солай үш топқа бөлінеді. Матростар, капитан, қарақшылар тобы болып бөлініп, отырады. Топ ережесін қайталау. 10мин Білу,түсіну Ой қозғау. - Балалар мен сендерге мынандай бір мультфильм қөрсеткелі тұрмын. Сендер осы мультфильмді тамашалап, ойларыңды ортаға салыңдаршы – деп, оқушылардыың назарын «Тамшы» атты мультфильмге аударамын. - осы мультфильмнің негізгі ойын тауып, оқушылардың жауаптары тыңдалып, сабақтың тақырыбын шығарады. (жаңа сабаққа көпір салу) Жаңа сабақты меңгерту мақсатында « Су – өмір көзі» 1. «Бірге ойлаймыз» әдісі мен берілген сұрақтар бойынша әңгімелеу. (сұхбат) • Су дегенде көз алдарыңа нені елестетесіңдер? • Сусыз тіршілік болуы мүмкін бе? Неліктен? • Су туралы қандай мақал – мәтелдермен ойларыңды дәлелдейсіңдер? Мәнін түсіндір. 8 мин 3 мин 3 мин Қолдану Сергіту сәт. Миға шабуыл Мәтінмен жұмыс.Электронды оқулықтан Ы. Алтынсаринің «Таза бұлақ» мәтінін тыңдап, кейін түсінген ойларымен бөліседі ол үшін әр топтың бір мүшесі автор орындығына отырып,әңгімелейді және автор орындығында отырған оқушыға мәтін мазмұнына байланыстыра сұрақтар қояды. Тыңдаған әңгімелері бойынша топтар бір – біріне сұрақтар қою арқылы жауаптары тыңдалады. • Сендер бұлақ басындағы жазуды қалай түсінесіңдер? • Әңгімедегі үш жігіттің айтқандарынан судың қандай қасиеттерін білесіңдер? • Адамдар судан қандай қасиеттерді үйрене аламыз деп ойлайсыңдар? Теңіз болып толқимыз-бір (оқушылар бас изеп, амандасады) Теңіз болып толқимыз-екі (оқушылар бір бірімен қол беріп амандасады) Теңіз болып толқимыз-үш (Оқушылар бір бірінің шынтақтарынан ұстап, шеңбер бойымен толқын жасап қозғалады) Дәйексөз: «Су жоқ жерде өмір жоқ, ол ақиқат» деген өлең жолдарының мәнін түсіну. 10 мин Жинақтау, талдау Топтық жұмыс. «Капитан» тобы: « Судың қасиеті» (топтық жұмыс) «Матростар» тобы: «Судың адамға пайдасы» (топтық жұмыс) «Қарақшылар»: « Су адамзатқа қандай шағым жасар еді?» болжау әдісі, постер (топтық жұмыс) Әр топ постер жасап, жария етеді . Дәптердегі ребусты шешіп, мақал –мәтелдің мағынасын ашу, (жұптық жұмыс). Бұл орайда оқушылар «жеке орындап, кейін көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы түсінгенін жұптаса талдап, шешуін шығарады, мағынасын түсінеді. «Су табиғаттың айнасы» ребустың шешуі. 2 мин Бағалау әр топ бір – бірін «сендер кереметсіңдер», «сендер жарайсыңдар», «сендер белсендісіңдер» т.с.с ауызша жылы сөздермен мақтайды. 5 мин Кері байланыс Өзіммен – өзім.Релаксациялық тәсіл бойынша қойылған сұрақтарға жауап алу арқылы оқушылардың ойларын бекіту. - Сендер алақандарыңа аялай алған суларың сендерге не айтуы мүмкін деп ойлайсыңдар және сол суды сендер қалай пайдаланар едіңдер? Жүректен – жүрекке. Теңіз неден құралады? (тамшыдан) Ендеше,судың әр тамшысын тиімді пайдаланып, «су тамшысына тілегімізді» айтайық Су тамшыларына жазылған тілектерін тақтаға оқып іледі. Үйге тапсырма:дәптерде 1- тапсырмадағы зерттеу жұмысын жүргізуге беріледі. Бір күнде суды неше рет ағызатындарын байқау, суды қайда, не үшін пайдаланатындарын жазып келу. | |
Просмотров: 521 | Загрузок: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|