Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (336.2 Kb) · Скриншот ] | 2017-05-19, 6:08 AM |
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы «№7 орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Мольдинова Ляззат Маратовна Математика Уақыты: Кабинет: 4 Мұғалім: Мольдинова Л.М Сабақтың атауы Өрнектерді салыстыру. Сілтеме Ғаламтор Сабақтың жабдығы суреттер, ақ параққа жазылған өрнектер, үлестірмелі сюжетті суреттер қимасы Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі 1.Білімділік: Өрнектерді салыстыру ;құрастыру дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық: Логикалық ойлауларын дамыту. 3.Тәрбиелік: Зейіншілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу. Топқа бөлу Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Ынтымақтастық атмосферасы Қайырлы күн, достым 1 – СЛАЙД Қайырлы күн болсын! Күлші, кәне, досым, Бүгінгі күн міне, Сәттілікке толсын. 4-тік, 5-тік бағалар, Күнделікке толсын! Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық. Үй тапсырмасын сұрау Айырманың компоненттерін қайталау. Қосындының компоненттерін қайталау. Кесінділерді, үшбұрыш пен шаршыны қайталау Қызығушылықты ояту 2.- Бүгін сабақта «Математика әлеміне саяхат жасаймыз». Ал саяхатқа тек қана жүйрік, батыл оқушылар барады. 2- СЛАЙД Дайындық кезеңі. Саяхатқа шығудың алдында өзімізді ойын арқылы тексеріп көрейік (мұғалім сөздер айтып тұрады, ал балалар сол сөзге антонтмдер айтады және қимылмен көрсетіп тұрады) Жоғары (қимылмен көрсету) .... төмен (қимылмен көрсету) Ұзын (қимылмен көрсету) ... қысқа (қимылмен көрсету Сол жақ – Қалың ..- Биік - .. Жуан - .. Әлсіз - ... күшті ( қимылмен көрсету) бәрі күшті болып шығады. Сұрақ – жауап: - Аптада неше күн бар? - Аптаның күндерін атау. - Айдың бүгін нешесі? - Бүгінгі күннің ауа райы қандай? (дүниетану сабағымен байланыстыру) - Күніміз ашық болу үшін, біраз жұмыс атқару керек. (саяхаттың 1 күні – дүйсенбі) 3 - СЛАЙД 1. Тура санау 2. Кері санау Интербелсенді тақтадан «Көңілді санау» әнін айту. Мағынаны тану Жаңа сабақ Жаңа сабақты өткенді қайталаудан бастаймыз. (Ашық асапанның белгісін көрсету) - Аспан қандай болды? Жұмақ шешу: « Жазда қыдырады, Қыста тығылады». Ол не? ( аю + сейсенбі күні) 4- СЛАЙД Саяхаттың екінші күні. - Балалар, мына аю бізден көмек сұрап жатыр. Оның апаны әлі дайын емес. 5 - СЛАЙД - Оған нені көп жинау керек? (жапырақ) - Дұрыс, оған құрғақ жапырақтар жинап беру керек. (жапырақтардың бетінде берілген өрнектерді орындау) 1. Қосудың компоненттерін атау. 2. Азайтудың компоненттерін атау. Жұппен жұмыс: оқушыларға жұппен орындауға үлестірмелі санның құрамына байланысты өрнектер таратамын, олар жұппен жазбаша орындайды. ( смайликпен бағалау, бір – екі жұмысты бәріне үлгі ретінде көрсету) жапырақ сөзіне математикалық есептеу жүргізу 3+4= 7 Аю қуанып бізді ойынға шақырып жатыр. (Аяқ пенен топ-топ) - Келесі күн қандай? - Сәрсенбі . Ауа рай қалай екен? 6 – СЛАЙД - - Келесі күн қандай? - Бейсенбі . (ауа рай қандай?) 7 – СЛАЙД - - - - Жаңа тақырып бойынша жұмыс: тақтадан теңсіздік пен теңдіктер құру, талдау. ( орындарында үлсетірмелі заттардан теңдік, теңсіздіктер құрады) - . Дәптермен жұмысты интербелсенді тақтадан қарап, талдай отыра орындау. Дәптерімізді ашамыз, қолға қалам аламыз. 8-9 - СЛАЙД Көркем етіп жазамыз – деп оқушыларды әдемі жазуға баулимын. сергіту сәті ( бала, бала балақан) - Енді келсі күн жұма. 10 - СЛАЙД Жұмбақ шешу арқылы торға түсіп қалған түлкіге көмектесу. Орманда тұрады, өзі бір қу Жүрген жері айқай мен шу. ТҮЛКІ 11- СЛАЙД Геометриялық пішіндермен жұпта жұмыс жасайды. Осы жерде геометриялық пішіндерді, геометрия лық сызықтарды ауызша атап кету. - Енді келесі күн қандай екен? - Әрине сенбі. 12 - СЛАЙД - Ауа райы қалай болып тұр екен? Ой толғаныс Ойын арқылы жаңа сабақты бекіту. « Орамал тастау» орамал тастау арқылы тақтада жазылған теңсіздіктер мен теңдіктерді жазу. Бағалау Сигналды карточкалармен сабақтан алған әсерлерін көрсету. 13 - СЛАЙД Бағалау Мадақтау Смайликтерді жабыстырады | |
Просмотров: 444 | Загрузок: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|