Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

өсімдік-тірі ағза
2014-11-02, 9:23 PM
Сабақтың тақырыбы: Өсімдік-тірі ағза
Сабақтың мақсаттары: 1.Өсімдік –тірі ағза екенін,оның тұқымынан өсетіні,жер бетіне шығуы жайында ұғым беру.
2.Өсімдіктер әлеміне деген оқушылардың сүйіспеншіліктерін ояту,оларды қорғай білуге баулу.
3.Оқушлардың дүниетанымын кеңейту.
Сабақтың көрнекілігі:схемалар,суреттер,тест
Сабақтың түрі:Дәріс беру сабағы(модульдік оқыту технологиясы)
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру бөлімі:
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Тест жүргізу.
1.Адам өміріне тыныс алу үшін не қажет?
а)топырақ; ә)ауа; б)су
2.Жағымсыз іске адам не істейді?
а)күледі; ә)қуанады; б)ренжиді
3.Аспан мен жердің астасқан жерінен ойша сызық жүргізсек,оны не дейміз?
а)дөңгелек сызық; ә)көкжиек сызық; б)бағдар сызық
4.Көкжиек тұстарын анықтайтын арнаулы құралды ата?
а)термометр; ә)сызғыш; б)компос.
5.Судың түсі қандай?
а)қызыл; ә)түссіз; б)ақ.
6.Жер бетінің өсімдік өсетін жұмсақ,борпылдақ қабатын не дейміз?
а)көң; ә)топырақ; б)құм.
7.Құнарлы топырақ деп қандай топырақты айтады?
а)бойында сазы көп; ә)бойында шіріндісі көп; б)бойында құмы көп.
ІІІ.Жаңа сабақ:
Психологиялық дайындық:1.Оқушылардың өсімдік жайындағы көзқарастарын анықтау:
2.Өзін білетін шөп өсімдігін ата
-Қандай бұтаны білесің?
-Танитын ағаштарынды ата?
-Өсімдік қандай жерлерде өседі?
Күн қуатынан және топырақтан қоректеніп,өсімдік өседі,гүлдейді,жеміс,тұқым береді.Өсімдік болмаса,тірі организмдер өзіне қажетті қоректі таба алмайды.Орман,шалғын,дала өсімдіктері жануарлардың тіршілік ететін ортасы.Адам өмірінде жасыл өсімдіктің маңызы өте үлкен.Қолайлы жерлерге өсімдікті отырғызып,күтетін себебі,олар ауаны тазартады,шуды азайтады,шаңдарды бойына жұтады.
Схема арқылы топтап түсіндіру.
Өсімдіктер
↓ ↓ ↓
бұта ағаш шөп
қайың тал
Ағаш
қарағай тобылғы,
бұта

емен шырша
жыңғыл итмұрын қараған

селеу жусан жоңышқа бақбақ

шөптекті өсімдіктер

шоғайна бидайық бетеге
Оқулықпен жұмыс:1.Мәтіннің екінші бөліміндегі «Өсімдік қалай дүниеге келді?»тақырыбын оқып,тұқымның бөрітетіні,одан тамыр мен өскіннің шығатыны жайында оқулықтағы суретпен байланыстыра отырып түсініктерін айту.(1-сыныптан оқушылардың тұқым туралы алған ұғымдарын еске түсіру:
2.Оқулықтағы суреттер бойынша талдау.(өркен,сабақ,буын,жапырақ жайындағы түсінік)
Дәптермен жұмыс.Жаңа сөздермен жұмыс:өркен,буын,сабақ,оларды дәптеріне жазу.Анықтамаларын айту.Үйде осы сөздерді қолданып сөйлем құрастыру.
ІV.Қорытынды.(оқушылардың өсімдік жайында еркін сөйлеуіне жағдай жасалады)
Мұнда олар өсімдіктің тұқымнан қалай өнетінін сөз етеді.
Үйге тапсырма:Мәтінді оқып,түсінігін айтуға дайындалу.Схеманы қолдана білу
Категория: Начальная школа | Добавил: Талгатовна
Просмотров: 319 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 10:54 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru