Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

матемтика сабағы
[ Скачать с сервера (15.5Kb) ] 2014-12-31, 9:26 AM
ІІ тоқсан Күні: 03.12.2014. Сабақ: Математика

Сабақтың тақырыбы 8 санының құрамы.
Жалпы мақсаты 8 санының құрамы туралы білімдерін қалыптастыру және жетілдіру.
Оқу нәтижесі
Цифр мен санды ажырата алады.
Сандарды, шамаларды салыстыра біледі.
Өрнектер құрады және мәнін таба алады.
Түйінді нәтижелер Алған білімін күнделікті өмірде қолданатын болады.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары Оқушылар немен айналысады
Ұйымдастыру кезеңі -5 мин
(шеңбер құрып тұрады)

Топқа бөлу-3 мин

Ауызша есептеу-3 мин

СТО(қызығушылығын ояту-7 мин)

Сабақтың мақсатын хабарлау

Мұғалім ертегіні өзі оқиды.

Қоянның тапсырмасы
Топпен жұмыс-5 мин

Сергіту сәті, АКТ-ны қолдану-3 мин

Аюдың тапсырмасы-5 мин

Қасқырдың тапсырмасы-5 мин

Түлкінің тапсырмасы
Бекіту-5 мин

Рефлексия-4 мин Кел, балалар, ойнайық.
Ойнайық та ойлайық.
Қандай жұмбақ болса да,
Шешпей оны қоймайық!
(Әр бала ертегінің аты жазылған бір карточка таңдап алады да, сол бойынша топтарға бөлініп отырады)
«Қызыл телпек», «Алтын балық», «Жеті лақ»
3+3=6 2+1=3 1-1=0 2-1=1
4+3=7 2+2=4 3+2=5 1+1=2
«Өз орныңды тап» ойыны.
Өрнектердің жауаптары бойынша әр санды өз орнына қою керек.
0 1 2 3 4 5 6 7 - әр карточканың артында әріптер жазылған, құрастырғанда
Б А У Ы Р С А Қ – деген сөз шығады.
-Бұл ертегіні білеміз бе?
-Иә.
-Онда біз саяхатымызды бастамас бұрын алдымен сабағымыздың тақырыбын анықтап алайық.
-Бауырсақ сөзінде неше әріп бар?
-Сегіз.
-Ендеше біз қай санның құрамымен танысамыз?
-Сегіз санының құрамымен.
-Иә, дұрыс айтасыңдар, біз 8 санының құрамымен танысамыз және әртүрлі тапсырмаларды орындаймыз.

Ендеше ертегімізді бастайық (оқушылар өздері ертегіні айтып отырады)
Дәптермен жұмыс
№ 1 Теңдіктер құр және шығар:
7+1=8 6+2=8 5+3=8
1+7=8 2+6=8 3+5=8
8-1=7 8-2=6 8-3=5
8-7=1 8-6=2 8-5=3
Қимыл жаттығуларын жасау.
Қоян шықты далаға,
Жан-жағына қарады.
Жүгірді, секірді,
Орнына келіп отырды.

№ 2 Сандардың көршілерін тап:
2 6 5 7

№3 Өлшемдерді салыстыр:
2см*3см 8см*6см 3см*4см
4см*5см 2см*4см 5см*7см
6см*7см 3см*5см 6см*8см
7см*8см 4см*6см 5см*6см
№4 «Бұл үйде кім тұрады?»
Плакатта жазылған тапсырмаларды орындау

Өз ойларын айтады.
Ертегінің соңын өзгертейік. Түлкі бауыр- сақты жеп қойған жоқ. Өйткені, біз барлық тапсырмаларын орындауға көмектестік және
Бауырсақты құтқарып қалдық.
АКТ, смайликтер, түрлі-түсті бояулар
Кейінгі оқу Санамақтар құрастыру
Сабақты бағалау Өзін-өзі бағалау, топ ішінде бағалау
Сабақ бойынша өзгертулер Қосымша материалдармен жұмыс.
Категория: Начальная школа | Добавил: bibigul7263
Просмотров: 127 | Загрузок: 15 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 5:08 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru