Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (15.5 Kb) ] | 2014-12-31, 9:26 AM |
ІІ тоқсан Күні: 03.12.2014. Сабақ: Математика Сабақтың тақырыбы 8 санының құрамы. Жалпы мақсаты 8 санының құрамы туралы білімдерін қалыптастыру және жетілдіру. Оқу нәтижесі Цифр мен санды ажырата алады. Сандарды, шамаларды салыстыра біледі. Өрнектер құрады және мәнін таба алады. Түйінді нәтижелер Алған білімін күнделікті өмірде қолданатын болады. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары Оқушылар немен айналысады Ұйымдастыру кезеңі -5 мин (шеңбер құрып тұрады) Топқа бөлу-3 мин Ауызша есептеу-3 мин СТО(қызығушылығын ояту-7 мин) Сабақтың мақсатын хабарлау Мұғалім ертегіні өзі оқиды. Қоянның тапсырмасы Топпен жұмыс-5 мин Сергіту сәті, АКТ-ны қолдану-3 мин Аюдың тапсырмасы-5 мин Қасқырдың тапсырмасы-5 мин Түлкінің тапсырмасы Бекіту-5 мин Рефлексия-4 мин Кел, балалар, ойнайық. Ойнайық та ойлайық. Қандай жұмбақ болса да, Шешпей оны қоймайық! (Әр бала ертегінің аты жазылған бір карточка таңдап алады да, сол бойынша топтарға бөлініп отырады) «Қызыл телпек», «Алтын балық», «Жеті лақ» 3+3=6 2+1=3 1-1=0 2-1=1 4+3=7 2+2=4 3+2=5 1+1=2 «Өз орныңды тап» ойыны. Өрнектердің жауаптары бойынша әр санды өз орнына қою керек. 0 1 2 3 4 5 6 7 - әр карточканың артында әріптер жазылған, құрастырғанда Б А У Ы Р С А Қ – деген сөз шығады. -Бұл ертегіні білеміз бе? -Иә. -Онда біз саяхатымызды бастамас бұрын алдымен сабағымыздың тақырыбын анықтап алайық. -Бауырсақ сөзінде неше әріп бар? -Сегіз. -Ендеше біз қай санның құрамымен танысамыз? -Сегіз санының құрамымен. -Иә, дұрыс айтасыңдар, біз 8 санының құрамымен танысамыз және әртүрлі тапсырмаларды орындаймыз. Ендеше ертегімізді бастайық (оқушылар өздері ертегіні айтып отырады) Дәптермен жұмыс № 1 Теңдіктер құр және шығар: 7+1=8 6+2=8 5+3=8 1+7=8 2+6=8 3+5=8 8-1=7 8-2=6 8-3=5 8-7=1 8-6=2 8-5=3 Қимыл жаттығуларын жасау. Қоян шықты далаға, Жан-жағына қарады. Жүгірді, секірді, Орнына келіп отырды. № 2 Сандардың көршілерін тап: 2 6 5 7 №3 Өлшемдерді салыстыр: 2см*3см 8см*6см 3см*4см 4см*5см 2см*4см 5см*7см 6см*7см 3см*5см 6см*8см 7см*8см 4см*6см 5см*6см №4 «Бұл үйде кім тұрады?» Плакатта жазылған тапсырмаларды орындау Өз ойларын айтады. Ертегінің соңын өзгертейік. Түлкі бауыр- сақты жеп қойған жоқ. Өйткені, біз барлық тапсырмаларын орындауға көмектестік және Бауырсақты құтқарып қалдық. АКТ, смайликтер, түрлі-түсті бояулар Кейінгі оқу Санамақтар құрастыру Сабақты бағалау Өзін-өзі бағалау, топ ішінде бағалау Сабақ бойынша өзгертулер Қосымша материалдармен жұмыс. | |
Просмотров: 453 | Загрузок: 16 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|