Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (71.6 Kb) ] | 2015-02-10, 7:08 PM |
Апта 21 Күні Сабақ 2 Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыш және тік төртбұрыш салу Сілтеме: 2-сынып Математика оқулығы Жалпы мақсаттары: 1)Оқушыларды ынталандыра отырып, үшбұрыш және тік төртбұрышты сызу және дәлелдеуді меңгерту, есеп шығарту 2) Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 3) Бірлесіп жұмыс жасап, бір- бірін сыйлауға тәрбиелеу. Оқыту нәтижесі: Оқушылардың ынтасы арта отырып, үшбұрыш және тік төртбұрышты сызу және дәлелдеуді меңгереді, есеп шығарып, логикалық ойлау қабілеттері дамып, бірлесе жұмыс жасай отырып, бірін-бірі сыйлауға үйренеді. Негізгі идеялар Сабаққа қызыға отырып, үшбұрыш және тік төртбұрышты сызуды меңгеру Пайдаланған әдіс тәсілдер Топтық жұмыс, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс. Қажетті құралдар Оқулық, интертақта, маркер, стикер, постер, смайлдар 1 сессия Тапсырмалардың түрлері Уақыты (45 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті 1) Психологиялық ахуал туғызу 2мин Қалқанқұлақтың «Туған күнде» қлеңіне арналған релаксацияны көрсету Бейнежазбаға қарап, көңіл –күйлері көтеріледі. 2) топқа бөлу геометриялық фигуралар арқылы 3 мин Геометриялық фигураларды таңдауы бойынша таратады 6 оқушыдан 5 топқа бөлінеді 3) Ой қозғау «Көлік» мозайка құрастыру. 10мин Үй тапсырмасын тексереді -Біз бүгін топқа қандай тәсіл арқылы бөліндік? - Мына көлікті құрастыру үшін мына геометриялық фигуралардың артындағы өрнектердің мәндерін табу керек. -Не құрастырдық? (Трактор)--Ендеше мынау қандай фигуралар? №7 159-бет дәптерден оқып тесереді.Топ бойынша №5 тапсырмадағы өрнектердің мәндерін табудан жарысады. 28+32 71-42 47+47 60+35 39+38 әр топ әр өрнекке кері амал жазады. Үшбұрыш және тік төртбұрышты екенін айтады. 4) Миға шабуыл 20 мин №1,2 №3 суреті көрсете, есепті түсініп оқуға нұсқау беріп қадағалайды. Көркем жазу Үшбұрыш және тік төртбұрышты сызып, дәлелдейді. әр топ.есепті өздері оқып түсініп шығару жолын табуда,. өз нұсқаларын ортақ қағазға жазады К-25 Т.қ – 25 47 П – ?19 –ы кем ? А.ш ?8кем С - ? 6.Ой толғаныс 3 мин Логикалық тапсырманы орындатады Әр бала 2 партия ойнады. 7. Бағалау 2мин Мимика (Басбармақ арқылы) Смайликтер арқылы әр жұмыс барысында бағалап отырады. Өздерін- өздері бағалайды. Смайликтер арқылы бағаланады. 8. Кері байланыс 3мин Сабақта қалай түсінгендері туралы бағдаршам көздері көрсетулерін сұрайды. Бағдаршам бойынша Қызыл – түсінбедім Сары – толық емес Жасыл - түсіндім 9. Үй тапсырмасы 2 мин Күнделікке жаздырады №6, 161-бет | |
Просмотров: 2316 | Загрузок: 32 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|