Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

Үшбұрыш және к төртбұрышты салу. Маматика 2-сынып
[ Скачать с сервера (71.6Kb) ] 2015-02-10, 7:08 PM
Апта 21 Күні Сабақ 2
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыш және тік төртбұрыш салу
Сілтеме: 2-сынып Математика оқулығы
Жалпы мақсаттары: 1)Оқушыларды ынталандыра отырып, үшбұрыш және тік төртбұрышты сызу және дәлелдеуді меңгерту, есеп шығарту
2) Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3) Бірлесіп жұмыс жасап, бір- бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі: Оқушылардың ынтасы арта отырып, үшбұрыш және тік төртбұрышты сызу және дәлелдеуді меңгереді, есеп шығарып, логикалық ойлау қабілеттері дамып, бірлесе жұмыс жасай отырып, бірін-бірі сыйлауға үйренеді.
Негізгі идеялар Сабаққа қызыға отырып, үшбұрыш және тік төртбұрышты сызуды меңгеру
Пайдаланған әдіс тәсілдер Топтық жұмыс, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар Оқулық, интертақта, маркер, стикер, постер, смайлдар
1 сессия
Тапсырмалардың түрлері Уақыты
(45 мин) Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
1) Психологиялық ахуал туғызу 2мин Қалқанқұлақтың «Туған күнде» қлеңіне арналған релаксацияны көрсету Бейнежазбаға қарап, көңіл –күйлері көтеріледі.
2) топқа бөлу
геометриялық фигуралар арқылы 3 мин Геометриялық фигураларды таңдауы бойынша таратады
6 оқушыдан 5 топқа бөлінеді

3) Ой қозғау
«Көлік» мозайка құрастыру.

10мин Үй тапсырмасын тексереді -Біз бүгін топқа қандай тәсіл арқылы бөліндік?
- Мына көлікті құрастыру үшін мына геометриялық фигуралардың артындағы өрнектердің мәндерін табу керек.
-Не құрастырдық? (Трактор)--Ендеше мынау қандай фигуралар? №7 159-бет дәптерден оқып тесереді.Топ бойынша №5 тапсырмадағы өрнектердің мәндерін табудан жарысады.
28+32 71-42 47+47 60+35 39+38 әр топ әр өрнекке кері амал жазады. Үшбұрыш және тік төртбұрышты екенін айтады.
4) Миға шабуыл 20 мин №1,2

№3 суреті көрсете, есепті түсініп оқуға нұсқау беріп қадағалайды.

Көркем жазу
Үшбұрыш және тік төртбұрышты сызып, дәлелдейді.
әр топ.есепті өздері оқып түсініп шығару жолын табуда,. өз нұсқаларын ортақ қағазға жазады

К-25 Т.қ – 25 47
П – ?19 –ы кем ? А.ш ?8кем
С - ?

6.Ой толғаныс 3 мин Логикалық тапсырманы орындатады Әр бала 2 партия ойнады.
7. Бағалау 2мин Мимика (Басбармақ арқылы)
Смайликтер арқылы әр жұмыс барысында бағалап отырады. Өздерін- өздері бағалайды.

Смайликтер арқылы бағаланады.
8. Кері байланыс
3мин Сабақта қалай түсінгендері туралы бағдаршам көздері көрсетулерін сұрайды.
Бағдаршам бойынша
Қызыл – түсінбедім
Сары – толық емес
Жасыл - түсіндім
9. Үй тапсырмасы 2 мин Күнделікке жаздырады №6, 161-бет
Категория: Начальная школа | Добавил: Сламияевна
Просмотров: 803 | Загрузок: 26 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 3:15 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru