Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика

Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын қолданып есеептер шығару.
2015-03-21, 10:42 PM
Мақсаты:
Білімділік: Есептер шығару арқылы формуланың дұрыс қолдана білуге қалыптастыру.
Дамутышылық: Оқушылардың ой әрісін кеңейту. Математикалық тілін және логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: сабақта оқушылардың өз еркімен белсене араласуы. Білімдерін көрсете алуы. Топпен ұйымдасып жұмыс істеуі.
Сабақтың түрі: аралас, қайталау, толықтыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
А) Оқушыларды түгендеу
Ә) Оқушылардың оқу құралдарын реттеп сабққа назарын аудару
2. Сабақтың мақсатын түсіндіру.
3. Сабақтың жүргізу әдісін түсіндіру. Сыныпты екі топқа бөлу. Әр топтың тапсырмасын айтып түсіндіру.
Сабақ 4 деңгейлік бөлімнен тұрады.
1. Оқушылық деңгей (сұрақтар)
2. Алгоритмдік деңгей (Есептер)
3. Евристикалық деңгей.
4. Шығармашылық деңгей.
5. Қорытынды
6. Үйге тапсырма
1 саты. Міндетті оқушылық саты (Ауызша сұрақтар)
1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу деп атайды?
2. Келтірілген квадрат теңдеу дегеңіміз не?
3. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
4. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласын жаз.
2 саты. Алгоритмдік (есептер шығару)
1 – топ.
2х2+5х-3 = 0
2х2+8х=0
(х+4)2 =3х+40
2 – топ.
3x2 -5x+2=0
36x 2-9x=0
(x-2) 2=2*(3x-10)
3- саты: «Эвристикалық саты». «Сиқырлы шаршы.»
1. «Е» х2-10х+25=0 Ж: х1= 5
2. «Д» х2 -5х+6=0 Ж: х1 =2; х2 =3
3. «Е» х2 +3х+2=0 Ж: х1= -2; х2=-1
4. «У» х2+30х+200=0 Ж: х1 =10; х2=20
5. «Т» х2+7х+12=0 Ж: х1 =-4; х2=-3
6. «Ң» х2 -х=0 Ж: х1 =0; х2=1

4- саты: «Шығармашылық саты»
Егер тікбұрышты үшбұрыштың катеттерінің біреуі екіншісінен 4см қысқа екіні және гипотезузасы 20 см тең екені белгілі болса, осы үшбұрыштың катеттерін тап.
1.Берілген теңдеудің қайсысы квадрат теңдеу.
А. 3x2-2x-5=0
В. 17x+14=0
С. -3x3 -2x2 =0
Д. 2x4 +26 =0
2.Квадраттық теңдеуге келтіріңдер (x+2)(x-1)=6
А. x2+x-8=0
В. 2x2+3x-10=0
С. X2+2x-16=0
Д. x2-3x +10 =0
3.Теңдеуді 2x2+3x-5=0 дискриминатын есепте.
4. Теңдеуді ax2+bx+c=0 түрінде жазыңдар
х(3х-4) =5х-7
5. Теңдеудің 4х2= 25 түбірлерін табыңдар
А. 2,5;-2,5
В.-0,8;0,8
С.-5;5
Д.-6,4;6,4
5. Қорытынды
6. Бағалау:
7. Үй тапсырмасы. Квадрат теңдеу түрлерінің формуласын пайдаланып есептер шығарып кешу. №2
Категория: Математика | Добавил: bizhanovaz57 | Теги: 8 сынып, алгебра, математика
Просмотров: 235 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 4:32 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru