Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок |
[ Скачать с сервера (21.2 Kb) ] | 2013-04-29, 5:14 PM |
Білім беру салалары: «Әлеуметтік орта» Бөлімдері: «Экология негіздері» Тақырыбы: «Дәрумендер» Мақсаты: Білімділік: Балаларға дәрумендер туралы түсінік беру.Дәрумендердің ағзаға тигізер пайдасын түсіндіру. Дамытушылық: Көкөністер мен тағамдардың аттарын атап, сөйлем құрап айтуға үйрету. Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Көрнекілік: Жеміс-жидектер, көкөністер, тағамдар суреттері.06-14№9, 14 Қажетті құралдар: Ноутбук арқылы көрсету Сөздік жұмыс: Тағам, ағза. Қостілділік компоненті: Дәрумендер-витамины, ағза-организм. Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық -қозғаушы Ғажайып сәт. Балалар есікті біреу қағып тұрған сияқты. Біреуің барып келген қонақты кіргізіңдер. Бұл кім екен? Бұл-Дымбілмес.Амандасады. Дымбілмес: Балалар мен сендерге көптеген көкөністер әкелдім, бірақ олардың пайдасын білмеймін. Сендер маған үйретіңдерші. Олай болса барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. Ш.ш: «Үлкенге құрмет, кішіге ізет» 06-04 «Б»№18 Балалар қуанады. Балалардың біреуі барып есікті ашады. Дымбілместі кіргізеді. Сәлеметсің бе?Қайдан келесің? Жарайды көкөністерді бірге тамашалайық. Біз бірге үйренеміз. Жақсылықтан үйреніп, Боламыз біз жақсы адам, Жамандықтан жиреніп, Үлгі аламыз жақсыдан. Іздену-барлау Балалар сендер дәрумендерді білесіңдер ме? Дәрумендер барлық тағамдарда, жемістерде, көкөністерде болады. Дәрумендердің адам денсаулығына пайдасы өте көп. Ыдысқа салынған көкөністер мен тағамдардың аттарын атап таныстыру. Мынау қандай көкөністер? Мынау қандай тағамдар? 06-14№9, 14. Бұл көкөністерден қандай тамақтар жасайды? Ал, енді балалар үйде қандай тамақтар ішеміз? Біз балабақшада қандай тамақтар ішеміз? Осы ішіп жатқан тамақтарымыздың барлығы денсаулыққа пайдалы, барлығында дәрумендер бар. Балалар шаршасақ сергіту сәтін жасайық. Сергіту сәті: «Оңға қарай иіліп» 06-04 «Ә»№8 Балалар тәрбиешінің артынан қайталайды. Бұл көкөністер: Сәбіз, орамжапырақ, қызылша, алма, қызанақ, қияр. Бұл тағамдар: Ет, нан, сүт өнімдері, тәттілер. Көкөністерден салаттар жасайды. Ыстық тамақтар пісіреді. Үйде анамыз көже, ет, әртүрлі ботқалар пісіріп береді. Балабақшада күнделікті ыстық тамақ, салат, алма жейміз.Айран, сүт, шырындар ішеміз. Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп, Белімізді жазайық. Айналаға қарайық, Отырайық, тұрайық Біз тынығып алайық. Рефлексивті қорытындылау Балалалар бүгін бізге қонаққа кім келді? Дымбілместің қолында не бар екен? Дымбілмес не біледі екен? Біз бүгін не жайында үйрендік? Дәрумендер қандай тамақта болады? Дымбілмеспен қоштасайық. Бүгін бізге Дымбілмес қонаққа келді. Дымбілместің қолында көп көкөністер бар. Дымбілмес бұл көкөністердің аттарын білмейді екен. Бүгін дәрумендер жайлы үйрендік. Барлық тамақтарда, көкөністерде біздің денсаулығымызға пайдалы дәрумендер бар. Сау бол Дымбілмес. Күтілетін нәтиже: Білуі және хабардар болуы:Балалар жеміс-жидектер жайлы үйренеді. Олардың аттарын білетін болады. Дәрумендер адам денсаулығына қаншалықты пайдалы екенінен хабардар болады. Қалыптасқан әдет:Ойынға қызығушылық танытады.Тәрбиешінің әңгімесіне сұрақ қоя алады .Үйренгендеріне мақтанып қуанады. Істей біледі:Өз ойларын толық жеткізе алады.Сұраққа жауап бере алады. Толтырған: Нұржанова М.Ж | |
Просмотров: 3155 | Загрузок: 370 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|