Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

Қоршаған ортамен танысу
2013-05-02, 3:20 PM
Білім беру салалары: Қоршаған орта мен таныстыру.
Бөлімдері: Таным.
Тақырыбы: Отбасы.
Мақсаты:
Білімділік: Отбасы мүшелері мен олардың әрекеттерін атауға ынталандыру.
Дамытушылық: Отбасындағы мүшелерінің атқаратын қызметтері жайында әңгімелеу.
Тәрбиелік мәні: Өз отбасына, ата-аналарына деген құрметкеуге, түсінуге үйрету.
Көрнекілік: «06-14» №32
Қос тілділік компоненті: Отбасы-семья.
Әрекет кезеңдері. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Балалардың іс-әрекеті.
Мотивациялық-қозғаушы. Ш.ш. «Жақсылық» 06-04 «Б»
№24

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қою.
Сендерді балабақшаға бүгін кім әкелді.
Өз отбасыңда кімді өте жақсы көресің?
Жақсылықтан үйреніп,
Боламыз біз жақсы адам.
Жамандықтан жиреніп,
Үлгі аламыз жақсыдан

Кімәкелгенін айтып береді.
Аналарын, әкелерін жақсы көретіндерін айтып береді.
Іздену барлау. Мына суретке қарайықшы бұл суретте отбасы мүшелерінің суреттері бейнеленген.
Сендердің отбасыларыңда кімдер бар?
Сендер маған өз отбасыларың туралы әңгімелеп беріңдерші.

Сергіту сәті: «Орнымыздан тұрайық»06-04» «Ә» №2

Суретке қызыға қарайды.
Ата, апа, ана, әке.
Суретте кімнің бейнеленгенін айтады.

Өз отбасында кімдер бар екенін айтады. Олар өз отбасы әкелерін, аналары жайында айтқандарына қуанады.

Орнымыздан тұрайық,
Қолымызды созайық,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз тынығып алайық.
Рефлексивті қортындылау. Балаларға отбасы мүшелерінің суреттері таратылады, кім екенін, не істеп отырғандарын айтады.
Дұрыс айтқан балаларды мақтау.
Ата-аналарың ешқашан ренжітпеңдер, оларға көмектесіп жүріңдер.
Санамақты жаттау.
Бір үйде біз нешеуміз?

Ұйымдастырылған іс-әрекетке белсене қатысқан балаларды атап мақтау.
Қолдарындағы суретке қарап атасы, апсы немересі стол басында отыр.
Ата газет оқып отыр.
Анам тамақ әзірлеп жатыр.
Бір уйде біз нешеуміз,
Атам, әжем, әкем, анам және мен,
Бір үйде біз бесеуміз.
Санамақты қайталап жаттайды.
Күтілген нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Балалар өз жанұялары отбасы мүшелерідеп аталатыны жайында біледі.
Қалыптасқан әдет: Балалар ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қызығушылық танытады.
Істей біледі: Балалар суреттерге қарап от басы мүшелерін ажырата алады.

Толтырған: Калифанова А.Т.

Білім беру салалары: Денсаулық.
Бөлімдері : Дене тәрбиесі.
Тақырыбы: «Арақашықтықты сақтап,саптаөз орнында жүру»
Мақсаты:
Білімділік: Дене шынықтыру жаттығуларына қызығушылығын дамыту.
Дамытушылық: Қозғалыс ептілігі мен дағдыларын жақсартуға талаптандыру. Қатар бойымен, тізені жоғары көтеріп жүруге үйрету.
Тәрбиелік: Төзімділікке,шапшандылққа.
Көрнекілік: Доптар,шығыршықтар.
Сөздікжұмыс: Қатар, сап,екі-екіден,тізе
Қостілділік компоненті: Қатар- строй.

Әрекет кезеңдері. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Балалардың іс-әрекеті.

Мотивациялық – қозғаушы

Топқа қуыршақ Аружан келеді.

Айжан балалармен ойнағысы келетінін айтады. Ол балалармен далаға шығу үшін қатармен, жүріп үйренгісі келетінін айтады.
Жеңіл жаттығу түрлері.
Шеңберде аяқтың ішкі және сырты қырларымен жүргізу.
Қолды жоғары аятың ұшымен, өкшемен жүргізу.
Бір-бірінің артынан жүргенде ара қашықтықты сақтап, бір-бірін итермей жүрулерін ескерту.
Ойын: «Жел соғады бетіме» 2-рет қайталау

Балалар қызығушылық танытады.

Балалар онымен ойнауға дайын екендерін білдіреді. Оны қатармен, жүруге үйретуге келіседі.

Шеңбер бойында,түлкі болып, аяқтың ішкі қырымен, аю болып қорбаңдап сыртқы қырымен жүреді.
Биікке,биікке қол созамы, ұшымен жүреді, тоғай болып өкшеге жүреді.
Баяу, жылдам жүгіреді, дем алып дем шығарады.

Тақпақ-ойынның сөзін тыңдап, қимылдар жасап ойнайды.

Іздену - барлау

Негізгі қимыл түрлерін, дамыту жаттығулары.
Жаттығуларды дұрыс жасаңдар бізге қуыршақ аружан қарап отыр.
1.Бір-бірлеп, қатармен тізені жоғары көтеріп жүруге үйрету.
2.Допты қағып ал.
3.Шығыршыққа секіру.

Қуыршақ олардың жасаған жаттығуларына қызыға қарап отырады.
Шар үрлеу.
Қ.о. «Қоян,қоян» «06-05» №12
«Тақия тастамақ» «06-05» №20
Балалар сендер даттығуды да жақсы жасайды екенсіңдер, ойындарға да белсене қатыстыңдар.
Мен сендердің ойнаған ойындарыңды ұнаттым.Мен достарыма барып осы ойындарды үйретейін, келесі жолы тағы келемін сау болыңдар. Балалар тәрбиешінің артынан қайталап, жаттығуларды жасайды.

Қатарда солдат болып тізелерін жоғары көтеріп жүреді.
Допты жоғары, лақтырып қағып алады.
Қос аяқпен шығыршықтың ішіне секіріп түседі.
Танауларымен дем алып шар үрлеу арқылы шығарып дем алу жаттығуларын жасаыды.
Шеңбер бойында қоян, тақия тастамақ ойындарын ойнайды.

Балаларда қуыршаққа сау бол айтып, тағы келуін өтінеді.

Рефлексивті - қорытындылау
Қуыршақ не деп кетті?
Сендерге қай ойын ұнады?
Сендер демалыс күндері үйлеріңде қандай ойын ойнайсыңдар?
Қоян қайда өмір сүреді?

Қоян туралы тақпағымызды айтып тобымызға қайтайық. Біздің жасаған жаттығуларымызды, ойындарымызды мақтап кетті.
«Қоян, қоян» ойыны.
Қандай ойындар ойнайтыны айтады.
Орманда тұрады.
Ұзын құлақ, сұр қоянды айтады.
Күтілетін нәтиже :
Білуі немесе хабардар болуы: Балалар қатармен жүруге үйренеді.Жүрген кезде бір-бірін итермей, абайлап, тізені жоғары көтеріп жүру керектігі жайлы хабардар болады.Жаттығу жасау денсаулыққа пайдалы екені жайлы біледі.Балалар өсіп,бұлшық еттері дамитыны жайлы хабардар болады.
Қалыптасқан әдет : Ойынға қызығушылық танытады.Тәрбиешінің артынан жаттығуларды қайталайды.
Істей біледі: Жүреді, жүгірумен алмастырады.Түрлі қимылдарды жасай біледі.Қатармен жүруді жартылай меңгерген.

Толтырған: Калифанова А.Т.
Категория: Дошколенок | Добавил: Alika5321
Просмотров: 2658 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 2.0/4
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2024-05-04, 6:05 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru